AndroidHealthClinic

Dat ene K*TNUMMERRR de hele tijd!!!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Hebben we allemaal weleens:

Je hebt een liedje op de radio gehoord, op het station, in een taxi of ergens in een winkel, achteloos neuriede je het na...en nu zit het al drie dagen in je harses.

Het overkwam mij weer eens twee dagen geleden; ergens stond Veronica radio aan met de Top 1000 aller tijden. Nummer 'zoveel' was Clint Eastwood & General Saint met hun eenmalige hit 'Stop that train'.

Draai die es af in je auto met Enhanced Surround Bass aan...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welk k*tnummer zit bij jou weleens in je hoofd?

schnappi

Rap super star - Cypress hill ken het hele nr uit mijn hoofd hoef het niet te horen bleer het zo weer mee :S

Die k*t !!! plaat van Brace, ik weet niet een hoe die heet. Die van.. ik ben geboren met mooie stem....aaarrgghhh!!!

Ik heb het echt regelmatig.
Zowel met leuke plaatjes als echte k*tplaten.
Laatst had ik het met Mariah Carey - We Belong together

efteling - carnaval festival.

dat k*t "nummer" blijft altijd lang in me kop hangen! zelf nu ik er alweer aan denk! :s

En ik kots van 'Watskeburt'!!! Raak je ook niet meer kwijt! :kots:

Stom topic! Zit er nu alweer mee in mn hoofd..

Nummers van Anastacia, wat heeft die h**r toch een verschrikkelijke stem en deprimerende nummers.

en een stel grote ****

ik wil een meisje - spacekees & terilekst

ofziets

jonge, ik word gek van TMF EN MTV, ik noem 3 artiesten met nieuwe nummers die nu in 2 dagen mij al mentaal verkracht hebben
missy elliot
anouk
racoon

HELE TIHQUOHPUAOSHASND TIJD!!!!!!!!!?#@! godver de godver hebben ze niet van andere muziek gehoord ofzo???? ik word er ziek van, tv gaat uit!

jeruzalem van Anouk :kots:

Alhoewel Anouk in de clip er rete geil uitziet! :D

i want frans bauer dead
met z'n crapsinglekes zoals "heb je even voor mij"
gvd hoe kan iemand zo wreed zijn :(

Ik heb wel een nummer dat als ik die hoor, ik meteen ga zappen, maar ik wil geen moeite doen om achter de titel te komen, want straks blijft ie in m'n kop zitten :eek:

Al die goedkope zomerhitjes :whip: :shoot:

Kweet nie hoe da komt mor van mij is da constant Sex met die blonde

Euhm mss omda er ne leuke blonde naast me zit op men werk ^^

Een of ander k*t nummer van Yes wat ze regelmatig draaien op Arrow Classic Rock. Toch al een rukzender omdat ze alle nummers eigenlijk dag in, dag uit herhalen.

Yours is no disgrace heet het nummer.

• Topic Starter Topic Starter
EricR zei:
Een of ander k*t nummer van Yes wat ze regelmatig draaien op Arrow Classic Rock. Toch al een rukzender omdat ze alle nummers eigenlijk dag in, dag uit herhalen.

Yours is no disgrace heet het nummer.

Oh ik dacht Owner of a lonely heart ;)

Terug
Naar boven