MuscleMeat

Dat ene K*TNUMMERRR de hele tijd!!!

• Topic Starter Topic Starter
Jij hebt het in je openingspost alleen maar over radio en de taxi en enzow.Niet over eigen cd's. Je hebt het ook over k*tnummers en die staan niet op mijn cd's.Soms heb ik wel een nummer in mijn hoofd maar dat is alleen maar omdat dat bepaalde nummer zo vet is.

Ik heb het duidelijk nogeens uitglegd dat favoriete nummers ineens nare nummers kunnen worden doordat ze in je hoofd blijven hangen. Dus ook dat prachtige album dat je altijd draait daarvan kan ineens 1 nummer blijven hangen.

MAar als je dat niet snapt is dat niet erg hoor! :rolleyes:

DBC01 zei:
Ik heb het duidelijk nogeens uitglegd dat favoriete nummers ineens nare nummers kunnen worden doordat ze in je hoofd blijven hangen. Dus ook dat prachtige album dat je altijd draait daarvan kan ineens 1 nummer blijven hangen.

MAar als je dat niet snapt is dat niet erg hoor! :rolleyes:

Jah ok maar dat stond niet in je openinspost.....en daar gaat het nou juist om.

:moon:

tut tut het is toch wat he....:sob:

bij mij is het niet echt een liedje op de radio, maar zo'n ringtone voor de gsm. Mijn vriendin van me vond het dus geinig om die ringtone van Sponge Bob te downloaden.

als zij nu gebeld wordt gebeurt er dus dit:

"Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!"

Sterf k*t spons!!!!

Stixxx zei:
bij mij is het niet echt een liedje op de radio, maar zo'n ringtone voor de gsm. Mijn vriendin van me vond het dus geinig om die ringtone van Sponge Bob te downloaden.

als zij nu gebeld wordt gebeurt er dus dit:

"Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!""Ben er klaar voor!"

Sterf k*t spons!!!!

:roflol:

shalala lalalala la :) zegt genoeg denk ik?

so lonely van die mislukte 13 in een dozijn R&B sufferd. En dan heb ik geeneens de echte versie in mijn hoofd, maar de ringtone versie van jamba. :(

dat ene nummer van kylie minogue: cant get you out of my head
letterlijk dus :mad:

Ik heb lonley van akon in mijn kop

crazy frog :mad:

Terug
Naar boven