- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EricR zei:Vind het allemaal ruk wat radiozenders bieden, maar kan moeilijk mijn collega's op de kamer verbieden de radio aan te zetten.
Gekke Gijs zei:Geen last van irritante nummers omdat ik alleen maar muziek vanaf cd draai.

Jizza zei:Krijgen ze inderdaad een commissie voor elke keer dat ze een bepaald nummer draaien? Vooral de allercommercieelste klere-t*fus zender 538 is daar goed in.
Liever draaien ze een of andere rukplaat helemaal aan gort in opdracht van zo'n platenmaatschappij totdat de meest domme mensen vanzelf zeggen: "Oh ja, dat nummer is gaaf want het is bekend, dus ik ga het kopen!" Zo werkt het echt volgens mij. Er moet tenslotte wel geld binnen komen. 
Pazuzu zei:Uiteraard. Die zenders worden gewoon door platenmaatschappijen betaald om bepaalde nummers te draaien (of ze krijgen gratis cd's, weet ik veel). Ze gaan echt niet zomaar draaien wat het publiek leuk vindt hoor!Liever draaien ze een of andere rukplaat helemaal aan gort in opdracht van zo'n platenmaatschappij totdat de meest domme mensen vanzelf zeggen: "Oh ja, dat nummer is gaaf want het is bekend, dus ik ga het kopen!" Zo werkt het echt volgens mij. Er moet tenslotte wel geld binnen komen.
![]()

DBC01 zei:
DBC01 zei:JIj snapt er duidelijk niet veel van Mr NegKarma
Het gaat erom dat zómaar elk willekeurig nummer, dus ook van je CD collectie, een duivels nummertje kan worden dat in je hoofd blijft spelen. En dan wordt die artiest ineens veel minder leuk...![]()

EricR zei:Boney M met 'Brown Girl in The Ring' komt in de docu/film 'Touching the Void' voor als nummer dat kan blijven hangen. Die kerel, Joe Simpson is voor dood achter gelaten op een berg in de Andes. Wonder boven wonder weet hij met een gebroken been toch beneden te komen, maar door de verzwakking van vele uren strompelen en kruipen over gletsjers en rotsen valt hij op den duur uitgeput neer.
Enige wat dan nog door zijn hoofd galmt is dat nummer van Boney M. In de film zie je de beelden van de acteur die Simpson speelt, met daarover knalhard dat nummer. Kan me ongeveer wel indenken hoe je op dat moment langzaam aan het gek worden bent. Alone in the dark en Boney M wil je kop niet uit. Pure horror.
Hij heeft overigens die helletocht overleeft.