XXL Nutrition

DavyO meets DVD @ Fysio Gym

DavyO

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
19
Vandaag wezen trainen met DVD, hieronder een verslag :D

Verleden week hadden DVD en ik afgesproken een keer samen te gaan trainen, deze week en volgende week hebben we allebei vakantie. We zouden gaan trainen bij de sportschool waar DVD traint, Fysio Gym in Den Haag. Vandaag was het dan zo ver...

Om 12 uur hadden we afgesproken bij de bushalte, ik zal de bus nemen, hij zal met de brommer komen. Onderweg belde hij dat hij ietsjes later was, en zoals gewoonlijk was ik iets vroeger. Iets over 12 uur kwam DVD aangescheurd op zijn brommer. Hij zetten zijn brommer vast en we liepen de sportschool binnen. Snel omgekleed en toen richting de sportzaal :D

In de sportzaal aangekomen viel mij op dat het niet heel groot was maar en wel voldoende matriaal aanwezig was, behalve dan een squat rack dan. Vandaag stonden de benen op het programma.

Maar goed geen Squat rack dus maar dat mocht de pret niet drukken. Er was wel een Smith machine, dus bij gebrek aan beter daar in gesquat. Aangezien DVD nog nooit gesquat had heb ik dat even voorgedaan, maar dat ging allemaal prima. Na een paar opwarm setjes verder gegaan met 3 setjes en DVD deed lekker mee. Na het squaten voelden we allebei die benen al flink.

Daarna doorgegaan naar de Leg press. In vergelijking met de leg press machine bij Fitness First (waar ik nog 1 week train, vanaf Augustus naar Kneets :D) voelde deze machine heel anders en ook lichter. Die machine bij FF gaat niet verder dan 178kg waar ik dan altijd nog een paar blokjes opgooi, maar hier voelde voor mij die 180kg helemaal niet zwaar. Gelukkig ging deze Leg press machine tot 260kg welke ik in mijn derde en laatste setje er 10x uitperste. DVD deed ook lekker mee en pakte 150, 170 en 190 kg en ging lekker door. :D

Hierna was de Leg extension aan de beurt, dit viel zwaar tegen vond ik zelf, was erg zwaar. Allebei 3 setjes gedaan. Daarna de Leg curl nog en daarna waren de kuiten aan de beurt waarvoor we Standing calf raises hebben gedaan en daarna nog op de leg press machine de kuiten afgemaakt.

Hierna was de benen-marteling voorbij en strompelden we beiden de trap af als 2 oude mannetjes.

Volgende keer weer benen DVD ? :thumb:

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet daar ergens Leg extension vervangen worden door Leg curl. Goeie training verder, al is een los squatrack eigenlijk onmisbaar! :)

• Topic Starter Topic Starter
Samu zei:
Volgens mij moet daar ergens Leg extension vervangen worden door Leg curl. Goeie training verder, al is een los squatrack eigenlijk onmisbaar! :)

Inderdaad moest leg curl zijn :D Thanks bro :cool:

Bij Fitness First hebben ook geen los squat rack, binnenkort naar kneets daar hebben ze wel een squat rack :D

en dvd is weer back from the gym en tuurlijk weer benen ;) ben er wel voor te porren

maar het was zeker even gezellig dave daarna nog even naar de stad geweest om naar wat sups te kijken en informatie over te vragen. Ook gelijk allebei een nieuw setje handschoenen voor te trainen gekocht en ik nog een grote pot weight gainer :D. Jammer van de regen want de dames waren ook in een keer weg van de straat :rolleyes:

@DVD: je hebt een edit knop :p

Nice gasten, altijd leuk om met een forummember te trainen!

The Rock zei:

idd ben afgebeult door davy maar ik gaf het niet op... the force was with me en ook met davy 260kg ik kwam niet verder dan 190 :'( (train 2 weken btw) dan heb ik het over de leg press natuurlijk

die trainingsdates zijn toch zooo gezellig he :D

Lijkt onderhand meer op een datingsservice hiero.

Wanneer komen jullie naar Kneet's?

The Rock zei:

Stixxx zei:
die trainingsdates zijn toch zooo gezellig he :D

Ja was zeker gezellig :D

DVD zei:
idd ben afgebeult door davy maar ik gaf het niet op... the force was with me en ook met davy 260kg ik kwam niet verder dan 190 :'( (train 2 weken btw) dan heb ik het over de leg press natuurlijk

Goed gedaan hoor die 190kg, je traint pas dus erg netjes. Binnenkort gaat die 260 ook wel lukken :cool:

psycho_b zei:
Lijkt onderhand meer op een datingsservice hiero.

Samen trainen is gezellig :D

johnny 01 zei:
Wanneer komen jullie naar Kneet's?

Ik train vanaf augustus bij Kneets :D, ik heb me abbo bij Fitness First al opgezegt en kan daar nog trainen tot 31 juli. Volgende week ga ik me ff in laten schrijven bij Kneets.

Dus vanaf augustus hebben we een nieuwe trainingsmaat erbij op zaterdag. :D

DavyO zei:
Yep :D, ik train niet alleen op zaterdag hoor ;)

Nee, maar doordeweeks gaat iedereen volgens mij op een ander tijdstip.
Zaterdag en zondag is het altijd wel mogelijk om met elkaar af te spreken. ;)

mij zie je voorlopig niet bij kneets die gasten zijn te groot voor dit smalle ventje:P miisschien over een jaar of wat...

Het zou juist inspiratie moeten zijn voor je...

Handig die multi-qoute knop :D, maar okay weer ot:

johnny 01 zei:
Nee, maar doordeweeks gaat iedereen volgens mij op een ander tijdstip.
Zaterdag en zondag is het altijd wel mogelijk om met elkaar af te spreken. ;)

Oke dan snap ik het :D Binnenkort zien we elkaar wel bij kneets dan.

DVD zei:
mij zie je voorlopig niet bij kneets die gasten zijn te groot voor dit smalle ventje:P miisschien over een jaar of wat...

Maakt dat uit dan :D?

Ik maak me niet druk over die andere gasten, waarschijnlijk zijn ze ook allemaal groter, breder en sterker dan mij. Ooit waren ze allemaal ook klein, dik of dun en ongetraind.

Maar als je het bij Fysio gym (niks mis mee) naar je zin hebt dude dan moet je daar blijven trainen. Tot over een jaar bij Kneets dus ;)

Testo zei:
Het zou juist inspiratie moeten zijn voor je...

:thumbs:

DVD zei:

Niet zo negatief denken over jezelf. ;) Kom gewoon gezellig mee trainen met ons en je zal zien dat het makkelijk gaat. :D En het is echt gewoon een mooie gym, echt alles staat er en de sfeer is perfect.

Terug
Naar boven