MuscleMeat

DBB server

• Topic Starter Topic Starter
ik ben benieuwd :D

ik heb het vaak net als ik iets ga posten, hele verhaal neergezet druk ik op reageren ..... duurt maar ..... en duurt maar ..... om uiteindelijk de melding te krijgen dat de internetpagina niet bestaaat :S

Heb het ook dagelijks. Op me werk en ook thuis.

yepp server werd zojuist onderhouden

• Topic Starter Topic Starter

Netwerktime-out

De server op forum.dutchbodybuilding.com doet er te lang over om te antwoorden.

De opgevraagde website antwoordde niet op een verbindingsverzoek en de browser is gestopt met wachten op een antwoord.

* Wellicht ondervindt de server een hoge vraag of een tijdelijke stroomonderbreking? Probeer het later opnieuw.
* Kunt u geen andere websites bezoeken? Controleer de netwerkverbinding van de computer.
* Wordt uw computer of netwerk beschermd door een firewall of proxy? Onjuiste instellingen kunnen een goede werking tijdens het webbrowsen verstoren.
* Hebt u nog steeds problemen? Raadpleeg uw netwerkbeheerder of internetprovider voor assistentie.

nog steeds :D

:(Hier is er ook niks veranderd

Ook met Opera-browser veranderd er niks.
dacht vorige week dat het aan Firefox lag,en met Iex7 is het probleem ook nog.

Vreemd, zal het doorgeven.

Ook met Opera-browser veranderd er niks.
dacht vorige week dat het aan Firefox lag,en met Iex7 is het probleem ook nog.

Op dit moment gaat alles hier echt supersnel. Ik heb toch een beetje vragen bij deze klachten hoor, waarom hoor ik het niet van anderen? Lijkt me eerder een lokaal probleem dus.

Ik denk dat het aan Ziggo ligt.
Als ik de enige ben die er last van heeft,het kan toch niet aan het intern geheugen van 512MB liggen?

Hm 512 geheugen was leuk in de jaren 90 op Windoos 98, niet echt meer bruikbaar voor vlot surfen. Maar dan zou je op andere fora ook problemen moeten hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je een wat brakke verbinding hebt specifiek met het datacenter waar dbb zit.

Doe eens Windows toets + R en dan typen CMD

In het command venster typ je tracert forum.dutchbodybuilding.com

enter en resultaat hier posten

Nooit last van

Bij mij traceert hij hem in ieder geval.
Heb verder ook geen problemen met de verbinding met dit forum.

423b5.jpg - 150864

Hm 512 geheugen was leuk in de jaren 90 op Windoos 98, niet echt meer bruikbaar voor vlot surfen. Maar dan zou je op andere fora ook problemen moeten hebben. Het kan ook gewoon zijn dat je een wat brakke verbinding hebt specifiek met het datacenter waar dbb zit.

Doe eens Windows toets + R en dan typen CMD

In het command venster typ je tracert forum.dutchbodybuilding.com

enter en resultaat hier posten

Probeer het zo even, mijn comp. is van 2005

Lukt niet, na 5 seconden verdwijnt het zwarte scherm ineens.

Open eens je host file met kladblok en kijk/post even wat erin staat

kan je hier vinden: C:\system32\drivers\etc\

Terug
Naar boven