MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
alleen als ik net toevallig naar "Gino Pietermaai van de oude bok" heb geluisterd, die vertelt ook graag in 3e persoon :D

Zijn jullie op de laatste editie ook eerst gaan uiteten of gingen jullie meteen "los"..?

Hahaha gino is de held

Vorige keer meteen gaan stappen rond 22:00

Maar imo dit keer eerst iets " indrinken" oid

Voor de tijd zeker even eten / drinken ... denk dat ik voor die tijd eerst wel even wat lucht in m'n lichaam moet pompen ... als er zoveel lompe beesten gaan ... ben ik bang dat ik zwaar gedwarfd ga worden..

Voor de tijd zeker even eten / drinken ... denk dat ik voor die tijd eerst wel even wat lucht in m'n lichaam moet pompen ... als er zoveel lompe beesten gaan ... ben ik bang dat ik zwaar gedwarfd ga worden..

Viel wel mee vorige keer hoe buff iedereen was hoor

drugs blijf ik ook maar vanaf.. is geen goeie combo met drank.
Sowieso eerst wat indrinken toch, of hebben we geen alcohol beesten hier? :bierbang:

maar eerst ff een grote happie doen lijkt me ook niet mis...

we gaan zeker dikke pomp je klaar we gaan los
Komt goed vetz*k, moet snel weer opbouwen heb veel massa verloren afgelopen weken! Zorg jij maar ervoor dat je beetje afvalt anders kan ik niet meer naast je lopen :scheet:

Still in! Afgaande op de foto's ben ik in elk geval niet de kleinste. :D

We gaan wel ergens eten hé? Of ff ergens langs waar wat eten te scoren valt?

Zijn er overigens nog mensen die vanuit Haarlem/Hoofddorp vertrekken?

Oohh yeaa de legendarische ironhide komt ook! :clap:

drugs blijf ik ook maar vanaf.. is geen goeie combo met drank.
Sowieso eerst wat indrinken toch, of hebben we geen alcohol beesten hier? :bierbang:

maar eerst ff een grote happie doen lijkt me ook niet mis...

Komt goed vetz*k, moet snel weer opbouwen heb veel massa verloren afgelopen weken! Zorg jij maar ervoor dat je beetje afvalt anders kan ik niet meer naast je lopen :scheet:

Drank zal ik wel een bakje opkunnen, geen probleem ... maar begin er niet meer aan :P

Mwoa ik ben zn kneus die alcohol nodig heeft om een beetje in de mood te komen

Ik ook, van 1 komt 2 drankjes, en dan is het alcohol slot eraf bij mij, maar ik ken mezelf als ik door arnhem strompel met m'n zatte hasses .... ( voetbal gevoelig )

• Topic Starter Topic Starter
Vorige keer aten we gwn laat in de nacht. Ik weet niet hoe dat zit in arnhem of de zaken zo laat open zijn [MENTION]marcel3000[/MENTION]

Komt goed we spreken wel ergens af waar je kunt eten en drinken. Dan bepaald iedereen zelf wel of die daar eet of drinkt whatever. Ik ga sowieso wel eten voordat ik los ga. Vorige keer werd dat bijna mijn dood, ik stierf bijna van de honger op de dansvloer.:mad:

Als je mee komt je naam in het lijstje zetten door het lijstje te kopiëren en plakken als reactie. Lijst is op de vorige pagina als het goed is.

Vorige keer aten we gwn laat in de nacht. Ik weet niet hoe dat zit in arnhem of de zaken zo laat open zijn [MENTION]marcel3000[/MENTION]

Komt goed we spreken wel ergens af waar je kunt eten en drinken. Dan bepaald iedereen zelf wel of die daar eet of drinkt whatever. Ik ga sowieso wel eten voordat ik los ga. Vorige keer werd dat bijna mijn dood, ik stierf bijna van de honger op de dansvloer.:mad:

Als je mee komt je naam in het lijstje zetten door het lijstje te kopiëren en plakken als reactie. Lijst is op de vorige pagina als het goed is.

jaffa

Terug
Naar boven