MuscleMeat

Aankondiging DBB Stapavond Arnhem 01 september

Peiling Peiling Datum DBB stapavond Arnhem

• vr 3 of za 4 augustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 10 of za 11 augustus

Stemmen: 2 5,7%
  • vr 17 of za 18 augustus

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 24 of za 25 agustus

Stemmen: 5 14,3%
  • vr 31 augustus of 01 september

Stemmen: 13 37,1%
  • vr 7 of za 8 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 14 of za 15 september

Stemmen: 0 0,0%
  • vr 21 of za 22 september

Stemmen: 1 2,9%
  • vr 28 of za 29 september

Stemmen: 8 22,9%

• Totaal stemmers
    35
chicks onderwerp komt aan bod en opeens gaat iedereen mee naar Arnhem :)

wie is iedereen

alleen ik:fa:

Arnhem is sowieso 1 van mijn favoriete steden <3

Voor de jongens wat naar rotterdam zijn geweest; Was die avond echt epic of viel het reuze mee? Ben me zwaar aan het overwegen om ook te komen naar arnhem. Moet wel 2 uur rijden met de auto. Woon zelf in Zuid-limburg, kan ook eventueel mensen mee pikken als ik ze op de weg naar arnhem tegen kom. Moet op de zondag hele dag werken, maar als de vorige editie echt epic was heb ik het er wel voor over. Mijn voorkeur gaat dan wel echt naar ''clubs'' niet naar kroegjes.

als coole mee gaat wordt gegarandeerd knokken :D

Voor de jongens wat naar rotterdam zijn geweest; Was die avond echt epic of viel het reuze mee? Ben me zwaar aan het overwegen om ook te komen naar arnhem. Moet wel 2 uur rijden met de auto. Woon zelf in Zuid-limburg, kan ook eventueel mensen mee pikken als ik ze op de weg naar arnhem tegen kom. Moet op de zondag hele dag werken, maar als de vorige editie echt epic was heb ik het er wel voor over. Mijn voorkeur gaat dan wel echt naar ''clubs'' niet naar kroegjes.

Was echt Epic!!

Topic komt nu nog niet echt op gang, hoop dat het wel gaat lopen in de loop van de dagen,

Het maakt ook niet uit of je Ripped, Buff of ecto bent we zijn allemaal ergens begonnen. En dat is dus ook geen excuus om niet mee te gaan

---------- Post toegevoegd Mon 9 Jul 2012 om 23:10 ----------

Cmon Feedback, ga je echt niet mee?
teveel bekenden in arnhem :o, loop ik daar hoogstwaarschijnlijk net als in rotterdam als enige meisje, weet ik nu al dat er vragen gaan komen etcetc.

Denk dat jullie je sowieso wel gaan vermaken, is ook wat compacter dan toen in Rotterdam,discotheek+ kroegjes in dezelfde buurt, ideaal :D

• Topic Starter Topic Starter

Uhm zoenende lesbische chicks, uuh een bber bespringt een chick om haar te zoenen tjah behoorlijk epic.

Ik mag niet van Feedback.:o

e39.png

Terug
Naar boven