Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die euphorea moet behoorlijk epic zijn als ik dat allemaal zo lees.
---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 09:34 ----------
Nee dat niet.
Jongens ben er, Arnhem was echt epic, next meet wordt huge
Over 2 Maanden Utrecht, Topic hierover komt nog door MesutY
Body&Fitshop Bedankt, voor de Eiwitrepen, T-shirts en Whey Sachettes.

Alsof jij zo buff bent
mid/eind oktober klinkt goed ben dan weer 2 weekjes vrij
zorg ik ook dat keun kan komen.
maar ik zeg je alvast een ding uitgaan in utrecht is tegenwoordig echt shit. So bring as much booze and drugs as you can![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]ALs er wat meer buffe mensen komen, wil ik ook wel opdagen. En ik neem genoeg sos mee voor iedereen![]()
Snap wel wat hij bedoeld, dit is een bb forum met een meet van bb-ers...zie je ineens foto's met pics van gasten met bnf shirts aan, shakes in de aanslag...dan verwacht je toch minimaal een paar eindbazen er tussen. Met alle respect hoor, maar zie bij de helft niet eens dat ze trainen. Vooral die blonde mag wel eens gaan eten, teh ****.No offence, maar snap die haat hier van sommige mensen niet. Het is gewoon een meet met veel beginners (mensen die geen +5-10j ervaring hebben) is toch normaal dat ze niet extreem buff zijn?
Snap wel wat hij bedoeld, dit is een bb forum met een meet van bb-ers...zie je ineens foto's met pics van gasten met bnf shirts aan, shakes in de aanslag...dan verwacht je toch minimaal een paar eindbazen er tussen. Met alle respect hoor, maar zie bij de helft niet eens dat ze trainen. Vooral die blonde mag wel eens gaan eten, teh ****.
Maar mooi 1e deel van het verslag!Snap wel wat hij bedoeld, dit is een bb forum met een meet van bb-ers...zie je ineens foto's met pics van gasten met bnf shirts aan, shakes in de aanslag...dan verwacht je toch minimaal een paar eindbazen er tussen. Met alle respect hoor, maar zie bij de helft niet eens dat ze trainen. Vooral die blonde mag wel eens gaan eten, teh ****.

Je ontkomt er toch niet aan, op zich maakt dat zo'n meet juist ook heel leuk, maar een paar buffels erbij zou toch moeten lukken. + een paar medium buffels + een hele horde ecto's 
Alsof jij zo buff bent![]()
No offence, maar snap die haat hier van sommige mensen niet. Het is gewoon een meet met veel beginners (mensen die geen +5-10j ervaring hebben) is toch normaal dat ze niet extreem buff zijn?
ik ben ecto
en tog outbuff ik de helft ofz
. Maar geen haat hoor iedereen moet ergens beginnen
waar blijft part 2? 
punten die toch wel van belang zijn als je maybe wil komen![]()
Tja het is een bb forum, dus zo vreemd is het niet dat je mensen op hun fysiek afrekent lijkt me. Maar goed, als ze maar lol hebben idd.Als ze maar plezier hebben gehad, altijd wat makkelijk om iemand af te rekenen op zijn fysiek. Mag toch wel duidelijk zijn dat je bij zo'n gelegenheid niet een hele horde buffels bij elkaar krijgt.
Zelf op 1 meeting geweest, een aantal echte buffels als Mr B.I.G. er bij en DBC01 die ook aardig stevig was maar gemiddeld genomen toch geen podiummateriaal. Wel een hoop lol gehad toen, lijkt me een stuk belangrijker.
Tja het is een bb forum, dus zo vreemd is het niet dat je mensen op hun fysiek afrekent lijkt me. Maar goed, als ze maar lol hebben idd.
ALs er wat meer buffe mensen komen, wil ik ook wel opdagen. En ik neem genoeg sos mee voor iedereen![]()