AndroidHealthClinic

DBB stem-opiniepeiling

Peiling Peiling Wat stem je in de volgende Tweede kamer verkiezingen?

• CDA

Stemmen: 0 0,0%
  • PvdA

Stemmen: 5 10,0%
  • VVD

Stemmen: 12 24,0%
  • Groenlinks

Stemmen: 1 2,0%
  • SP

Stemmen: 3 6,0%
  • D66

Stemmen: 5 10,0%
  • Groep Wilders

Stemmen: 20 40,0%
  • LPF

• SGP

• Christenunie

Stemmen: 1 2,0%
  • Anders, toelichten in post

• Ik stem niet

Stemmen: 3 6,0%

• Totaal stemmers
    50
Als ik zou mogen stemmen dan zou ik op Wilders stemmen denk ik.

Bij gebrek aan beter, Vlaams Belang oftewel NVA .

Eens kijken wat Wilders allemaal van plan is. Maar ik ga ook zeker kijken of Heinsbroek terugkeert in de politiek. Stiekem hoop ik op een samenwerkingsverband tussen deze 2 en als ze dan ook Peter R. de Vries nog weten te strikken is mijn droom uitgekomen.
Heb in deze poll op Groep Wilders gestemd.
Heb vorige keer VVD gestemd en toen er al snel opnieuw gestemd moest worden heb ik uit protest Partij vd Toekomst op Johan Vlemminx gestemd. Verder weiger ik ooit nog op 1 van die weinig daadkrachtige partijen te stemmen. Goeie zaak dat er momenteel een beetje leven in de politiek zit.

Laatst bewerkt:
Wilders en LPF zijn weggegooide stemmen. Die stellen na de verkiezingen dan opeens helemaal niets meer voor en niemand hoeft ze serieus te nemen. Stem VVD, dan kan het weleens interessant worden (ook economisch).

dj_phreak zei:
Wilders en LPF zijn weggegooide stemmen. Die stellen na de verkiezingen dan opeens helemaal niets meer voor en niemand hoeft ze serieus te nemen. Stem VVD, dan kan het weleens interessant worden (ook economisch).

Vergeet niet dat wilders al een doorgewinterde policticus is.
Dat de LPF een flop is geworden is te danken aan de linkse milieu vrienden. Fortuyn hield het hele zaakje bij elkaar.

hoe het er op dit moment voorstaat kies ik voor Wilders. Het zou kunnen dat het nog veranderd na verloop van tijd, maar als morgen de verkiezingen voor de deur stonden zou ik kiezen voor Wilders.

Stem vvd denk dat de enige partij is die echt voor verandering kan zorgen.
Zeker in economisch opzicht. :)

toch ga ik voor wilders.. en lpf :P

Wilders, ik heb mn mening al vaker uitgebreid getypt.

sanniejj zei:
Vergeet niet dat wilders al een doorgewinterde policticus is.
Dat de LPF een flop is geworden is te danken aan de linkse milieu vrienden. Fortuyn hield het hele zaakje bij elkaar.
En bij Fortuyn zag je dus ook het grote gevaar van een partij ophangen aan 1 persoon. Stel dat Wilders echt een groep bij elkaar kan houden. Hij wordt nog een paar keer ernstig bedreigd of zelfs vermoord. Wat dan? Inderdaad: weer 20 zetels in de kamer naar de kloten.

NOOIT op een persoon stemmen, maar alleen op een ideologie. Een minister bij een echte partij is volstrekt inwisselbaar zonder dat iemand het verschil merkt. Dus wat er ook gebeurt: de ideologie blijft gevolgd worden, want bedreigen van alle parTeden in het algemeen kan gewoon niet.

VVD ik denk dat die echt eens ff balkie van zijn stoel moeten schoppen,En wilders sja die houd er IMO een beetje "fuher" ideeen op na.

Vvd.

Wilders. Wederom een politicus die niet te bang is om te zeggen wat hij denkt.

Hypocrieten zitten er al genoeg in de politiek.

Leviathan zei:

sja maar zijn partij? als die er al ooit komt ;)

pim was ook de drijfveer van de lpf en kijk nu eens...

SP, ook al heb ik niet alleen linkse denkbeelden. Maar die rechtse kliek is al jaren (mede) aan de macht en zo goed hebben die het nou ook weer niet gedaan. Behalve dan als trapje na links de schuld geven van de huidige problematiek.

SP zei in 1984 al dat je allochtonen niet allemaal in dezelfde wijk moest stoppen. Toen werden ze verketterd door iedereen. Jaren later gaat de LPF met hetzelfde idee aan de haal en hoppa 26 zetels.

Ik zeg niet dat de SP op sommige punten niet populistisch bezig is, maar het is gelukkig geen 'one issue' partij zoals Lijst Wilders.

Ook een reden waarom ik niet op een rechtse partij stem is dat onder rechts bewind nu iedere keer de modale en net boven modale groep het meest inleveren qua koopkracht. Inderdaad eigenbelang in dat geval, maar rechts is overduidelijk niks voor de groepen met een modaal inkomen en iets er boven.

Laatst bewerkt:
EricR zei:
Ik zeg niet dat de SP op sommige punten niet populistisch bezig is, maar het is gelukkig geen 'one issue' partij zoals Lijst Wilders.
Juist, en dat beseffen er te weinig. Ik denk dat 95% van de Wilders-stemmers geen andere onderwerpen van hem kunnen noemen.

Leviathan zei:

Iemand die niet bang is om te zeggen wat hij denkt hoeft zeker nog geen goed politicus te zijn. Aangezien hij alleen maar minder stemmen krijgt in de peilingen, blijkt m.i. wel dat hij toch niet zo'n goede is.

Terug
Naar boven