AndroidHealthClinic

DBB zwarte pieten optocht

Misschien moeten we ze ook niet allemaal piet noemen dat is zo lullig voor mensen die piet heten. Lekker snoepgoed gekregen van violet bernard.
Misschien niet eens zo een slecht idee, kan me voorstellen dat mensen schijtlollig gaan lopen doen rond sinterklaastijd over je naam als je piet heet.

Lekker boeiend, paupers.

Als n*gers zich met dit soort zaken bezighouden is de crisis nog niet begonnen. Tijd voor een goede crisis, maar geen uitkeringen voor n*gers. Aan die Nederlandse traditie wil je als n*ger toch niet meedoen?

ik zei vandaag nog tegen een colega op het werk, als je tijd hebt om je druk te maken over dit soort zaken. dan ben je zekerweten werkloos. beetje typerend voor de groep die zich in dit verhaal beledigd voelt

Wat is dat toch met een TE grote vorm van politieke correctheid?

Misschien niet eens zo een slecht idee, kan me voorstellen dat mensen schijtlollig gaan lopen doen rond sinterklaastijd over je naam als je piet heet.
Bij Piet Wortel vast niet

fCzM8.jpg

weet je wat ik grappig vind? licht getinte mensen die zich gediscrimineerd vinden door het 'zwarte' Piet fenomeen

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

en als mensen hierdoor al butthurt zijn laten we dan meteen de naam Nederland veranderen naar Vaginatopia

Eerlijk is eerlijk. Discrimeren mag niet. En vind dat ook niet kunnen. Gelijk behandelen dus zwarte piet weg uit het land = alle n*gers weg uit het land.

Eerlijk is eerlijk. Discrimeren mag niet. En vind dat ook niet kunnen. Gelijk behandelen dus zwarte piet weg uit het land = alle n*gers weg uit het land.

In December dan de "uittocht", dan komt sinterklaas met een lege boot de n*gers ophalen om mee te nemen naar Spanje.

no racist

Terug
Naar boven