XXL Nutrition

DBC's kuurschema zomer 2005

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Daar is 'tie dan: M'n zomerplezier 2005! :D

De te gebruiken producten:
Primo, Tren enanthaat, Winny, Test Enanthate, Methandriol Diproprionate en Drostanon (Masteron).
Alles van Med Request, aangezien het de vorige keer uitstekend beviel en Med Request Methandriol puur in de collectie heeft en daarnaast was Drostanon (Masteron) altijd al iets dat door m'n achterhoofd spookte en als goed alternatief voor test prop.

Supps:

XXL Nutrition whey/egg-blend protein (half/half)
Dymatize multivit
Vit C xtra
OMEGA 3 6 9 (2gr/dag)

Nu, voordat men begint te mauwen over Methandriol: 'Meth alone' of gestacked met 1 enkel steroid kan redelijke vochttoename veroorzaken. Echter, gestacked met het geweldig werkende Liquidex (Arimidex vloeibaar) wordt het vocht totaal weggehouden en de meerdere AAS kan het een katalysator-effect geven op de overige AAS.
Ik heb voor deze toevoeging gekozen vanwege de bijzondere eigenschappen van Methandriol om receptoren gevoeliger te maken en langer open te houden. Waar of niet waar, ik ga het proberen want een kuur zonder iets speciaals is voor DBC geen kuur :D

Het kuurschema is hierrrr, hierrr, of hierrr te downloaden, in Excelsheet, password voor .RAR is anabolenhaas.

Drie weken geleden begonnen met een Spartaans trainingsschema om zo mijn spieren ook in niet-anabole fase te laten wennen aan een intensievere workout. Dit heeft geresulteerd in een nog hardere fysiek, lager vet% en iets minder gewicht.

Verdere details komen op de site!

Binnenkort de presentatie van de nieuwe DBC-site waar je het hele log kunt volgen en met o.a. de bekende tutorials galleries en plaatjes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto by Hertje®©

Nou, jij gaat stuiterend over de strand straks!!

:eek: Gaaaan!! kick hoor. Succes jonge! Wanneer ga je ongeveer starten?

ziet er veelbelovend uit..
suc6 ermee!

morgen ;)

DBC, is wedstrijden draaien niets voor jou? Met al die kuurtjes moet je toch flink wat kilo's aangeplakt hebben niet? De foto's die Mr Duck laatst online had gezet waren niet echt van goede kwaliteit dus heb niet echt een idee hoe je er nu voorstaat.

DBC01 zei:
Daar is 'tie dan: M'n zomerplezier 2005! :D

De te gebruiken producten:
Primo, Tren enanthaat, Winny, Test Enanthate, Methandriol Diproprionate en Drostanon (Masteron).
Alles van Med Request, aangezien het de vorige keer uitstekend beviel en Med Request Methandriol puur in de collectie heeft en daarnaast was Drostanon (Masteron) altijd al iets dat door m'n achterhoofd spookte en als goed alternatief voor test prop.

Nu, voordat men begint te mauwen over Methandriol: 'Meth alone' of gestacked met 1 enkel steroid kan redelijke vochttoename veroorzaken. Echter, gestacked met het geweldig werkende Liquidex (Arimidex vloeibaar) wordt het vocht totaal weggehouden en de meerdere AAS kan het een katalysator-effect geven op de overige AAS.
Ik heb voor deze toevoeging gekozen vanwege de bijzondere eigenschappen van Methandriol om receptoren gevoeliger te maken en langer open te houden. Waar of niet waar, ik ga het proberen want een kuur zonder iets speciaals is voor DBC geen kuur :D

Het kuurschema is hierrrr, hierrr, of hierrr te downloaden, in Excelsheet, password voor .RAR is anabolenhaas.

Binnenkort de presentatie van de nieuwe DBC-site waar je het hele log kunt volgen en met o.a. de bekende tutorials galleries en plaatjes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geilllllllllllll ik wil ook :D

Succes ouwe en hou je weer een log bij..?

prachtige line-up :) veel succes kerel!

Ziet d'r lekker uit!

Hoeveel ben je eigenlijk in totaal teruggevallen in gewicht sinds je laatste kuur?

Nice.

Zou alleen persoonlijk de HCG niet een paar keer 2000IU zetten, maar 500IU wekelijks. :)

Sow, dat is een flinke rij vials! Wanneer ga je precies beginnen?

Veel spuitsucces tiepiesie! :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Nice.
Zou alleen persoonlijk de HCG niet een paar keer 2000IU zetten, maar 500IU wekelijks. :)

Staat er ook min of meer. Eerste keer zal 2000IU zijn voor het schokeffect anders helpt het geen drol, de rest zal resp 2 keer 1000 en 500's zijn.

inVorm zei:
Hoeveel ben je eigenlijk in totaal teruggevallen in gewicht sinds je laatste kuur?

3kg. Dat komt ook omdat ik koos voor meer definitie. Mijn definitie is momenteel erg goed en persoonlijk heb ik het idee dat ik in de beste vorm tot nu toe ben. :)

Sow, dat is een flinke rij vials! Wanneer ga je precies beginnen?

M...m..morgen...? :D Zal ik? :D

Begin nU!!!!

Geweldig hoe jij altijd je kuurlogs en sites bijhoudt! Respect voor jou DBC :thumb:

Succes!

Zooo, maar 3 kg terugval, keurig. Ben zeer benieuwd hoe je op de kuur gaat reageren.

Netjes die terugval! Succes weer deze keer :D

Terug
Naar boven