Fitness Seller

DBC's kuurschema zomer 2005

Stelletje junks ! :D

Waar staat trouwens DBC voor?

Dutch Big Cultfigure?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Als je goed kijkt zie je dat na 4 weken de test enanthate wordt vervangen door Drostanon (Masteron)

Ja, dat heb ik gezien. ik wist alleen niet dat dat als vervanger diende. weet nl nauwelijks iets af van masteron.

Veel spuitplezier en succes ouwe.

Hou ons op de hoogte!

Laat ff weten wanneer je losgaat, wellicht dat we tegelijktijd kunnen knallen.

Mn bedoeling is om aankomende zaterdag weer te beginnen.

test enanthaat/deca/tren enanthaat/methandriol en jouw alltime favorite:

dbollekes. :D

DBC01 zei:
Ik durf nu in ene niet....:(

Alle waardes staan op nul. M'n dokter zei dat ik nooit meer goeie ballen krijg en de afgelopen 5 maanden had ik nog een leververvuiling.

Dus morgen beginnen we! :D :roflol:

met andere woorden ik ben zo slim geweest om dit niet te laten doen maar ga wel direkt na mijn massa kuurtje beginnen met een cut kuur..

of zie ik dat verkeerd?

younggod zei:
met andere woorden ik ben zo slim geweest om dit niet te laten doen maar ga wel direkt na mijn massa kuurtje beginnen met een cut kuur..

of zie ik dat verkeerd?

Lijkt me niet erg slim aangezien je dan lager in je calorieen gaat zitten voor het cutten en het lichaam het al moeilijk genoeg heeft om je net gewonnen kilos vast te houden:)

Hoeveel rust heb je gehad tussen je kuren?? als ik ff goed reken.... net geen 2 maanden na je laatste spuit?

leuke beginners kuur hoor :D :D :D
erg goed dat je er weinig tijd tussen hebt gelaten!! beetje discussies opwekken hier is altijd wel goed he!
ben benieuwd of je er een paar gram van bij komt, maar zal wel.
ik knal lekker door met nile's

mzll

Dag PIEPERDEPIEP! Een comment van jou toegevoegd aan mijn thread maakt m'n zondagavond helemaal compleet! :D

:hello:

Samu zei:
Ow dus niet meer bezorgd zijn? Begrepen. Sterf maar lekker. :thumbup:

Tief m'n thread uit en sterf zelf nep-Belg. Bezorgd mag iedereen zijn maar je stelde zo'n voor de hand liggende vraag dat ik dacht laat ik daar es erg overtrokken op antwoorden. Wat denk je zelf? DBC die 2 weken na de laatste kuur een nieuwe begint? IK heet geen Bakkerke ofzo hoor :roflol:

Pas maar op of ik krijg een postnatale Phenyl-aanval! :D

good luck dbc, ben erg benieuwd wat de resultaten zullen zijn.

Maar jou kennende ga je niet over 1 nacht ijs.

:thumbs: succes.

Is ook weinig,

Maar na alleen maar keurig 6-9 maanden rust te hebben genomen na elke kuur ga ik mezelf es extra snel verpesten.

Met andere woorden: Na diverse malen 6-9 maanden rust te hebben genomen na elke kuur ga ik eens kijken wat er gebeurt na eenzelfde duo kuren in minder dan de helft van de rusttijd.

dbc

ga toch niet in op die lulkoek van die zotte oosterburen die zijn het niet waard de.....

je praat teveel met die doorgedraaide Testo Drol!

Terug
Naar boven