AndroidHealthClinic

dbol en deca

mounir90

Cool Novice
Waardering
0
Gezien ik denk ik veel vocht ga vasthouden met het volgende schema

week 1t/m 5 400mg deca
week 1 tm/ 6 50mg p/dag dianabol

iemand tips met wat ik erbij kan combineren om niet zo een dikke kop te krijgen.

Clenbuterol?

Stond ook al in andere thread, dboll mag wel naar 30/40mg, proviron tegen je bolle kop maar anderzijds remt het de werking weer. Accepteren, of niet met dboll kuren :)

-edit- ff over het hoofd gezien, 5 weken is idd wel onzinnig kort..

Laatst bewerkt:
Wat denk je van niet perse dat schema willen doen? In ander topic is dat ook al gezegd nl. :)

Waarom wil je dan dit kuurtje doen? Want 5 weken met een langwerkende ester is zonde.

ik zie inderdaad niet het nut van 5 weken kuren met deca. begin je net warm te lopen ga je stoppen en waarom neem je 2 dingen waar je veel vocht mee vasthoudt???

inderdaad 10 weken zeker met deca... en waarom juist deze a.s als je niet te veel vocht wil gaan vast houden? met deze jongens en zeker met dbol vraag je er eigenlijk om....

pampam zei:
ik zie inderdaad niet het nut van 5 weken kuren met deca. begin je net warm te lopen ga je stoppen en waarom neem je 2 dingen waar je veel vocht mee vasthoudt???

Idd, begon bij mij pas na 3 weken te werken.
Doodzonde op deze manier!!

Ja, waarom gebruik je juist deze middelen?
Als je dan toch wil kuren, er bestaan nog meer soorten hoor.

Zonde van je geld deze kuur maak er eens dit van:

week 1 t/m 4 25mg D-boll/day
week 1 t/m 10 400mg deca/week

proviron bij de hand houden als je last krijgt van vocht retentie

Dit schema is heel goed te doen al zou je met 30 mg DBol waarchijnlijk heel goed uit de voeten kunnen. Er zijn inderdaad beter alternatieven met testo's (met korter werkende esters) Maar met DBOL en Deca zul je flinke winst kunnen boeken.

De sleutel ligt echter in anti-oestro gebruik. Probeer vanaf dag 1 (en soms al iets eerder) te starten met anti-oestrogenen zoals Arimidex of beter nog, Femara. Dat houdt je oestrogenen op een minimum, voorkomt vochtophoping en maakt je nakuur een stuk makkelijker.
Dan is het veel makkelijker om je gains te houden!

Succes

mounir90 zei:
Gezien ik denk ik veel vocht ga vasthouden met het volgende schema

week 1t/m 5 400mg deca

iemand tips met wat ik erbij kan combineren om niet zo een dikke kop te krijgen.

Clenbuterol?

Elmo zei:
Dit schema is heel goed te doen al zou je met 30 mg DBol waarchijnlijk heel goed uit de voeten kunnen. Er zijn inderdaad beter alternatieven met testo's (met korter werkende esters) Maar met DBOL en Deca zul je flinke winst kunnen boeken.

De sleutel ligt echter in anti-oestro gebruik. Probeer vanaf dag 1 (en soms al iets eerder) te starten met anti-oestrogenen zoals Arimidex of beter nog, Femara. Dat houdt je oestrogenen op een minimum, voorkomt vochtophoping en maakt je nakuur een stuk makkelijker.

Succes

Dit schema is vereweg van goed !! zeker met zo'n dosering d-boll dat is gewoon pure onzin. Net als vanaf het begin af aan met arimidex te beginnen. Dit zal het grootste deel van de werking van as al ongedaan maken. Zaken als arimidex zijn alleen verstandig om te nemen wanneer zaken als proviron niet meer werken.

De combi deca d-boll is gewoon goed maar d-boll niet boven de 30mg nemen en deca minimaal 10-12 weken.

Zoals ik al zei, er zijn betere alternatieven en mijn DBol dosering was 30mg! Wat je over Arimidex zegt vindt ik onzin. IGF-1 wordt weliswaar een beetje onderdrukt maar overall krijg je zo'n boost dat je nog a altijd 6 to 8 x effectiever gained dan natural. Femara geeft zelf een 23% hogere IGF-1 afgifte.

Jij haalt mijns inziens 2 dingen door elkaar: verstand en maximale winst (maar tegen welke prijs). Verstandig is Arimidex en Femara (voor je gezondheid) want niemand, echt niemand, is gebaat bij extra oestrogeen en als resultaat vochtophoping, laat staan de vetafzetting door oestrogeen verooraaakt. Proviron werkt ook anti-oestrogeen maar is zelf een AAS en bij lange na niet zo effectief als Femara of Arimidex. Proviron blokt de werking van oestrogenen gedeeltelijk maar voorkomt niet de vorming ervan wat een nadeel is voor je nakuur.
Ook met kortere kuren kun je goede gains maken alleen dan is Deca niet de eerste keus.

Chemical zei:
Dit schema is vereweg van goed !! zeker met zo'n dosering d-boll dat is gewoon pure onzin. Net als vanaf het begin af aan met arimidex te beginnen. Dit zal het grootste deel van de werking van as al ongedaan maken. Zaken als arimidex zijn alleen verstandig om te nemen wanneer zaken als proviron niet meer werken.

De combi deca d-boll is gewoon goed maar d-boll niet boven de 30mg nemen en deca minimaal 10-12 weken.

Dan hebben wij een gezond meningsverschil. Ik zeg dat het totaal niet nodig is bij een kuur als deze al arimidex te gaan nemen. Dat je vocht gaat vasthouden is 1 van de bijkomstigheden van d-boll maar dit is ook 1 van de redenen voor een grote krachttoename en dus een betere training. Proviron werkt hier meer dan voldoende als het gaat om vocht tegen te gaan. Krijg je nu vreselijke last van gyno of heb je hier een sterke aanleg voor ga dan pas met arimidex werken.

We zijn het inderdaad oneens. Mijn motto: als je het doet, doe het dan zo veilig mogelijk.
Vocht kan inderdaad tot een extra krachttoename leiden maar dat heb je ook zonder vocht en DBOL!!!! Misschien wel wat minder maar zat om hard vooruit te gaan. De "fake" kracht door vocht maakt juist dat het moeilijk is je gains vast te houden omdat velen als een pudding in elkaar klappen. Zowel qua kracht als gewicht. En je nakuur is door de oestro's ook moeilijker.

Chemical zei:
Dan hebben wij een gezond meningsverschil. Ik zeg dat het totaal niet nodig is bij een kuur als deze al arimidex te gaan nemen. Dat je vocht gaat vasthouden is 1 van de bijkomstigheden van d-boll maar dit is ook 1 van de redenen voor een grote krachttoename en dus een betere training. Proviron werkt hier meer dan voldoende als het gaat om vocht tegen te gaan. Krijg je nu vreselijke last van gyno of heb je hier een sterke aanleg voor ga dan pas met arimidex werken.

Elmo zei:
We zijn het inderdaad oneens. Mijn motto: als je het doet, doe het dan zo veilig mogelijk.
Vocht kan inderdaad tot een extra krachttoename leiden maar dat heb je ook zonder vocht en DBOL!!!! Misschien wel wat minder maar zat om hard vooruit te gaan. De "fake" kracht door vocht maakt juist dat het moeilijk is je gains vast te houden omdat velen als een pudding in elkaar klappen. Zowel qua kracht als gewicht. En je nakuur is door de oestro's ook moeilijker.

Fake kracht ?? en wat versta jij dan onder gains ??? het gaat in deze sport niet om wat je weegt maar hoe het eruit ziet, het vocht loopt er inderdaad na de kuur grotendeels uit ja maar de kwaliteits spiermassa blijft met een verstandige nakuur bewaren. Doe het veilig ? Vocht zorgt niet alleen voor een grote krachttoename maar ook voor een betere smering en bescherming van gewrichten spieren en pezen.

• Topic Starter Topic Starter
week 1t/m 10 200mg deca?

Fake kracht = kracht door tijdelijk vocht
Fake is ook de tijdelijke massa door het vocht< inderdaad hoe je eruit ziet is wat telt!

Gevaarlijk is ook de buitenproportionele extra kracht door het vocht. Kunnen je pezen en gewrichten en aanhechtingendat aan ondanks de vocht?
Ik er zoveel tijdens een kuur zien afhaken door blessures en ziekte. Met name relatief kleine spieren zijn dan de boosdoener.

Die smering is inderdaad een positief effect maar wanneer je met ratio opbouwt en goed getrained aan een kuur begint zijn de risico's beter geadresseerd dan de ongewenste vochtophoping.

Wat zijn gains? Dat is voor mij toename in spiermassa en kracht welke ook in de maanden na de kuur met "normale" inspanning zijn vast te houden.

Chemical zei:
Fake kracht ?? en wat versta jij dan onder gains ??? het gaat in deze sport niet om wat je weegt maar hoe het eruit ziet, het vocht loopt er inderdaad na de kuur grotendeels uit ja maar de kwaliteits spiermassa blijft met een verstandige nakuur bewaren. Doe het veilig ? Vocht zorgt niet alleen voor een grote krachttoename maar ook voor een betere smering en bescherming van gewrichten spieren en pezen.

Laatst bewerkt:
Elmo zei:

Succes

He El, ik krijg een beetje het idee dat je een reclame campagne aan het starten bent met je Femara en Arimidedex :) je hebt het er wel vaak over :D

En jij en Chemical ga ik een keer in 1 kamer zetten, wat zullen daar lekkere discussies uitkomen :) jullie zijn lekker aan elkaar gewaagt

• Topic Starter Topic Starter
Ok ik ga inderdaad veel vocht vasthouden met deca en dianabol.
Welke moet ik er bij doen om dat tegen te gaan?

En is Nolvadex een aanrader om alles weer na mijn kuur op peil te krijgen. (graag schema's)

mounir90 zei:
Ok ik ga inderdaad veel vocht vasthouden met deca en dianabol.
Welke moet ik er bij doen om dat tegen te gaan?

En is Nolvadex een aanrader om alles weer na mijn kuur op peil te krijgen. (graag schema's)
week 1 t/m 10 200mg Deca
week 1 t/m 6 25mg D-Boll

tegen vocht proviron (alleen als je er last van krijgt!!)

En tja wil je geen vocht moet je toch over andere AAS gaan denken!

let ook op je voeding gezien div dingen vocht kunnen vast gaan houden,En drink water genoeg!

Reclame is niet het woord. Zou ik spullen verkopen, dan was het een ander verhaal. I am a man on a mission haha.

En discussie met Chemical is goed. Er komen goede argumenten op tafel om voor of tegen iets te zijn. Ieder kan z'n eigen mening vormen. en beslissingen nemen.

Mijn stelling: je hebt helemaal NIKS aan extra oestrogeenvorming tijden je kuur!

pampam zei:
He El, ik krijg een beetje het idee dat je een reclame campagne aan het starten bent met je Femara en Arimidedex :) je hebt het er wel vaak over :D

En jij en Chemical ga ik een keer in 1 kamer zetten, wat zullen daar lekkere discussies uitkomen :) jullie zijn lekker aan elkaar gewaagt

Terug
Naar boven