Fitness Seller

dbol en + test e

glenn12

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
hallo,
ik ben bezig met mijn eerste kuur namelijk test e en d bol.
1-10 test e 400mg per week
1-6 dbol 40 mg per dag

ik gainde al snel massa, in week 1 kwam ik 3.4kg bij en in week 2 nog eens 2kg ik vind dat het nogal behoorlijk snel gaat. aangezien een maat van me ook net dezelfde kuur had gedaan en niet zoveel van de dbol bijkwam. het zijn wel verschillende merken dat we gebruiken ik Blue dragon pharma en hij bio. nu ben ik aan het twijfelen om men dbol maar 4 weken te nemen ipv 6 aangezien ik elke week maar blijf bijkomen wat zouden jullie doen?

Dus je vind het erg dat je bijkomt?

• Topic Starter Topic Starter
nee helemaal niet ik vind het net goed maar had nooit verwacht dat het zo snel zou gaan en of dat wel normaal was.

Je gaat niet aan dat tempo blijven aankomen hoor. Eerste kuurtje test/dbol kom je gemiddeld zo'n 10kg aan. Vergeet niet dat het voornamelijk vocht is wat je nu bijkomt, zaak zal zijn om daar zo'n 3a4kg van over te houden na je nakuur.

jep, je gebruikt Dbol, is vaak vocht gerelateerd die snelle opname.. betekent wel dat je goeie spul hebt ingekocht lijkt mij... maar als het je te snel gaat... dan geen kuur nemen :P grapje je kan ook lagere dosis? weet hier niet veel van maar je kan vocht retentie tegen gaan door je voeding aan te passen.. je leest er veel over in dbol/test e topics.. je moet ook maar eens kijken wat de gemiddelde lengte van dbol gebruik is ik dacht 4 maar ik kan het goed mis hebben ;) lees wat rond je vind je antwoord meestal wel

Is waarschijnlijk veel vocht, dus gewoon doorgaan ;)

Dat vind ik ook altijd zo k*t aan kuren. Je groeit ineens zo snel...

Dat vind ik ook altijd zo k*t aan kuren. Je groeit ineens zo snel...
Dat heb ik liever ook niet vandaar altijd low dosis met kuren.
Van test max 250-500mg en altijd het minimale van andere middelen.
Moet ook een beetje op mijn bloeddruk letten.

Hoe sneller hoe beter toch!? Maar zal voornamelijk vocht zijn maar dat maakt ook niet veel uit, kun je ook lekker zwaar door trainen wat alleen maar positief is dus.

Terug
Naar boven