hallo,
ik ben bezig met mijn eerste kuur namelijk test e en d bol.
1-10 test e 400mg per week
1-6 dbol 40 mg per dag
ik gainde al snel massa, in week 1 kwam ik 3.4kg bij en in week 2 nog eens 2kg ik vind dat het nogal behoorlijk snel gaat. aangezien een maat van me ook net dezelfde kuur had gedaan en niet zoveel van de dbol bijkwam. het zijn wel verschillende merken dat we gebruiken ik Blue dragon pharma en hij bio. nu ben ik aan het twijfelen om men dbol maar 4 weken te nemen ipv 6 aangezien ik elke week maar blijf bijkomen wat zouden jullie doen?
ik ben bezig met mijn eerste kuur namelijk test e en d bol.
1-10 test e 400mg per week
1-6 dbol 40 mg per dag
ik gainde al snel massa, in week 1 kwam ik 3.4kg bij en in week 2 nog eens 2kg ik vind dat het nogal behoorlijk snel gaat. aangezien een maat van me ook net dezelfde kuur had gedaan en niet zoveel van de dbol bijkwam. het zijn wel verschillende merken dat we gebruiken ik Blue dragon pharma en hij bio. nu ben ik aan het twijfelen om men dbol maar 4 weken te nemen ipv 6 aangezien ik elke week maar blijf bijkomen wat zouden jullie doen?
grapje je kan ook lagere dosis? weet hier niet veel van maar je kan vocht retentie tegen gaan door je voeding aan te passen.. je leest er veel over in dbol/test e topics.. je moet ook maar eens kijken wat de gemiddelde lengte van dbol gebruik is ik dacht 4 maar ik kan het goed mis hebben