XXL Nutrition

Dbol eruit laten of niet?

Ruff-E

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hey bro's,

Zoals sommigen misschien weten ben ik een tijdje bezig geweest om mijn eerste cycle op te stellen. Deze wil ik zaterdag a.s. gaan starten maar ik zit nog met één ding.

De kuur bestaat iig uit 10 weken test ent op 500 mg. Ik twijfel alleen nog of ik daar de eerste 4 weken 30 mg dboll aan zal toevoegen.

Het is mijn eerste keer en ik wil lekker knallen. Zouden jullie de dboll eruit laten of niet? Ik heb alles voorhanden dus dat is geen probleem.

Ruff-E

Eerste cycle ?

Dan zou ik 8 weken 250mg zetten en verder niks... gewooon rustig aan opbouwen, kijken hoe je hierop reageerd etc. Rome is ook niet gebouwd op 1 dag.

Capoeirist zei:
Eerste cycle ?

Dan zou ik 8 weken 250mg zetten en verder niks... gewooon rustig aan opbouwen, kijken hoe je hierop reageerd etc. Rome is ook niet gebouwd op 1 dag.
voor test only lijkt me dat wat weinig bro..

enrico zei:
voor test only lijkt me dat wat weinig bro..

Dat het hele board vind dat je gelijk grote hoeveelheden moet zetten wil ook niet zeggen dat dat het beste is. Ik zou gewoon rustig aan beginnen, kijken hoe je lijf reageerd.

Evt. gebruik je een frontload van 500 in de eerste 2 weken.

Capoeirist zei:
Eerste cycle ?

Ik zou toch zeker op zn minst 500mg zetten ook als je d-bol erbij pakt, je eerste kuur is de beste kuur(als je dieet e.d in orde is natuurlijk) ik vind persoonlijk 250 mg te weinig maar dat is mijn mening

Deli

mee eens, 500mg is genoeg, 250mg is echt te weinig

Capoeirist zei:
Dat het hele board vind dat je gelijk grote hoeveelheden moet zetten wil ook niet zeggen dat dat het beste is. Ik zou gewoon rustig aan beginnen, kijken hoe je lijf reageerd.

Met alle respect bro maar 500mg veel? kom op zeg als je gaat kuren vooral je eerste kuur moet je alles eruit halen en met 250 mg lukt dat niet echt niet.

maar ja de keus is aan diegene die gaat kuren.

Deli

neem gewoon:

1-5 25mg d-bol
1-10 500mg test e

hier zul je goed op gaan het is je eerste kuur profiteer er dus van!!

• Topic Starter Topic Starter
De discussie is niet of ik 250 of 500 mg moet zetten want dat besluit staat al vast ;)

Zouden jullie dboll toevoegen of eruit laten, m.a.w. een kickstart of niet?

met kevin eens.... gewoon lekker 500 zetten

Ruff-E zei:
De discussie is niet of ik 250 of 500 mg moet zetten want dat besluit staat al vast ;)

Zouden jullie dboll toevoegen of eruit laten, m.a.w. een kickstart of niet?

Ja zou ik wel doen is goed als kickstarter:p zo'n mgtje of 25/30 voor 4 weken

Deli

Waarom niet als je lekker wil knallen:)

Capoeirist zei:

250mg/week is niet veel effectiever dan gewoon je eigen productie onderdrukken imo, je eigen testes platgooien om niets vind ik echt nutteloos, minstens 500mg imo (tenzij je 40+ bent)

enrico zei:
250mg/week is niet veel effectiever dan gewoon je eigen productie onderdrukken imo, je eigen testes platgooien om niets vind ik echt nutteloos, minstens 500mg imo (tenzij je 40+ bent)
Juist en ook gewoon die kickstart erin houden dan pak je de eerst 3 weken nog meer en kan je lichaam langer leren wennen aan de gewonnen kilo's

succes

neem gewoon de dboll erbij anders merk je de eerste weken geen klote

test inderdaad op 500mg... en ik zou er zelf zeker de dbol bij gooien... niet alleen voor te kicken maar ook voor wat extra massa aangezien je de test niet gaat stacken met een deca ofzo...

grt

dboll is wel lekker, zeker als je het nog nooit gebruikt hebt!
binnen een week heb je al een dikke pomp en wat kilo´s!
heb je er verder nog iets van proviron bij??
zou het wel doen! wordt je ook keihard van!

En goed clean bulken :D

Dat is de basis.

As is, 500-750 mg test alleen, geen dbol bij een eerste cycle. De belangrijkste reden is heel simpel : je kunt objectief weinig zeggen over AAS, je kunt ze enkel vergelijken met test. Daarom moet je een referentie basis hebben voor wat je in de toekomst wil of gaat gaan gebruiken. Eerste en best tweede cycle alleen test.

Test is ook veruit het gezondst, en levert de beste resultaten mg voor mg. Dus eigenlijk als je geen aspiraties hebt in wedstrijdbodybuilden zou ik elke kuur op test only houden. Al kan het dan uiteraard wel geen kwaad als je dan echt eens een keertje dbol kickstart doet, of zoiets, of voor de zware resultaten trenbolone, en voor de meer ervaren jongens oxymetholone.

Maar hou het altijd zoveel mogelijk op test, zeker voor je eerste kuur.

Terug
Naar boven