Fitness Seller

Dbol eruit laten of niet?

En welke hoeveelheid raad je dan aan, Big Cat?

500 a 750. As je het voorzichtig speelt eerst 500, tweede kuurtje 750. En dan daarop houden, tenzij je echt reden hebt om meer te gaan zoeken. Dan kun je al eens iets anders er bij gaan nemen.

Big Cat zei:
Test is ook veruit het gezondst, en levert de beste resultaten mg voor mg. Dus eigenlijk als je geen aspiraties hebt in wedstrijdbodybuilden zou ik elke kuur op test only houden. Al kan het dan uiteraard wel geen kwaad als je dan echt eens een keertje dbol kickstart doet, of zoiets, of voor de zware resultaten trenbolone, en voor de meer ervaren jongens oxymetholone.

Maar hou het altijd zoveel mogelijk op test, zeker voor je eerste kuur.

Dus jij zegt nou als je geen wedstrijdbodybuilder wilt worden moet je niks anders als test gebruiken? Ik ben het met je eens dat test altijd de basis moet vormen van een kuur maar ook ben of wil je geen wedstrijdbodybuilder worden er zijn middelen die totaal andere eigenschappen hebben als test dus ook een ander soort gains dus als amateur bodybuilder mag je geen gebruik van al die andere middelen???

Ok eerste twee kuren moet je voorzichtig zijn, maar wat d-bol erbij kan geen kwaad vind ik dan he, dit is mijn mening erover. De keus is natuurlijk aan ieder

Deli

Hoeveel verschillende soorten gains ken jij wel ? Ik ken enkel spiergroei en geen spiergroei ...

hahahaha

Big Cat zei:
Hoeveel verschillende soorten gains ken jij wel ? Ik ken enkel spiergroei en geen spiergroei ...

hahahaha:cool: dat bedoel ik nog niet eens, de gains die je maakt met bv boldenone zijn harde kilo's die blijvender zijn en met test houd je vocht vast en de gains zijn minder blijvend dus boldenone heeft andere eigenschappen die test weer niet heeft dat bedoel ik ermee dus de gains die je maakt zijn anders ok spiergroei is spiergroei en geen spiergroei is geen spiergroei, wat ik met mijn commentaar bedoelde is dat niet alle middelen dezelfde eigenschappen hebben en dat je dus ook andere middelen erbij kunt nemen als je een ander doel hebt.

Deli

Het enige wat dat tot gevolg heeft is dat je na je kuur al direct wat droger staat, of harder of gelijk wat dan. Maar als je geen wedstrijden doet, is het dan de moeite om met je gezondheid te spelen daarvoor ? Is het dan niet mss beter om gewoon wat langer te wachten, weer wat te dieten en het zelfde resultaat te bereiken ?

Al de effecten die verschillen tss AAS zijn, echt waar, miniem.

Maar is het niet zo dat verschillende AAS elkaar aanvullen?

Test + Tren is in mijn ogen (en wat ik ervan voel) een veel potentere kuur dan Test. only. :)

eerste kuur zo licht mogelijk houden ongeacht wat anderen je proberen wijsmaken,je maakt zoiezo goede gains je eerste keer ongeacht je dosis

MrJ zei:
Maar is het niet zo dat verschillende AAS elkaar aanvullen?

Test + Tren is in mijn ogen (en wat ik ervan voel) een veel potentere kuur dan Test. only. :)

Zeker weten. Maar opnieuw, as je niet van plan bent om wedstrijden mee te doen, ga je dan echt ermee gaan spelen om die 1 a 2 extra kilo's ? of wacht je gewoon de volgende kuur af ?

Big Cat zei:
Zeker weten. Maar opnieuw, as je niet van plan bent om wedstrijden mee te doen, ga je dan echt ermee gaan spelen om die 1 a 2 extra kilo's ? of wacht je gewoon de volgende kuur af ?

Hangt ervan af denk ik.

In hoeverre is 1x een Test. + Tren. cycle zwaarder voor je lichaam dan 2x een Test. Only kuur voor hetzelfde resultaat?

Dat is het hem net, dat weet je niet :) Er is meer dan voldoende reden om aan te nemen dat in de mens, trenbolone mogelijk genotoxisch is. Hetzelfde geld trouwens voor vele AAS.

Dat is zo'n beetje het principe achter multi-farmacologie. Hoe meer je moet gebruiken, hoe groter het risico. Vandaar niet alleen dat stacken nodeloos is als je geen tijdslimiet op resultaten hebt, maar ook dat het toevoegen van al die ancillaire middelen zoals anti-E's, finasteride, etc. ook een risico vormt als ze niet nodig blijken.

Big Cat zei:
Dat is het hem net, dat weet je niet :) Er is meer dan voldoende reden om aan te nemen dat in de mens, trenbolone mogelijk genotoxisch is. Hetzelfde geld trouwens voor vele AAS.

Dat is zo'n beetje het principe achter multi-farmacologie. Hoe meer je moet gebruiken, hoe groter het risico. Vandaar niet alleen dat stacken nodeloos is als je geen tijdslimiet op resultaten hebt, maar ook dat het toevoegen van al die ancillaire middelen zoals anti-E's, finasteride, etc. ook een risico vormt als ze niet nodig blijken.
wijze woorden bro!;)

Terug
Naar boven