AndroidHealthClinic

dbol kuurtje, tot nu toe niet erg tevreden

Status
Niet open voor verdere reacties.

flobius

Cool Novice
Waardering
0
hey,

Ik ben in mijn 4de week van 5 met Dbol ( naposim ), maar ben alles behalve tevreden over, heb +-3Kg gewonnen tot nu toe ( van 81 's morgens naar 84 Kg 's morgens gewogen), zit op 30Mg/dag. mijn voeding zit wel goed, wat ik heb is enorm last van uitslag, en kan misschien 5Kg meer benchen ( 90Kg x 8 ) buiten vroeger, normaal gezien is het 100% zeker dat ik het echte spul heb hoor, of moet ik beginnen twijfelen???

Groeten.

om er zker van te zijn dat je voeding wel goed zit zou je je dieet eens kunnen posten en of het echte dboll is kunnen anderen natuurlijk niet zo zien tenzij je een foto mischien plaatst maar daar heb ik zelf geen verstand van.

• Topic Starter Topic Starter
7Hr

3 sneden grof brood + kippenwit, en +-100 Gram Muesli

10Hr

3 sneden grof brood + kippenwit + 1banaan

12Hr

6 sneden grof brood + vlees/kaas + kippenwit

15Hr

3 sneden grof brood + banaan

17Hr

warm eten, veel deegwaren, en met/of kip, rijst enz...Spaghetti

18.30 Hr

training

21Hr

brood met kippenwit, wat fruit, en 500gr kwark ( niet altijd die kwark, maar vaak )

gebruik soms mijn shake, ben aan het wachten om na de kuur mijn eiwitten op te drijven met die shake. mijn dbol inname is Verspreid over de dag, vanaf 7hr tot 22hr. mijn voeding zit 10X beter dan bij mij vorige kuur, en daar had ik al VEEL betere resultaten. is mijn 2de kuurtje nog maar ter info. mijn voeding schema zal volgens de meeste wel niet te super zijn, maar persoonlijk vind ik ze tamelijk en goed op te volgen persoonlijk.

gtrz

i love summertime :D

misschien wat meer rijst, macronie, eieren, brinta erbij

Ik weet niet precies hoeveel kippenwit je op brood doet maar volgens mij is de totale eiwitinname aan de lage kant. Wat is kippenwit eigenlijk? Ik gok op kipfilet? :D
Het eetschema is niet al te best, maar het had erger gekund.

Heb je in vergelijking met de vorige kuur (die volgens jouw wel goede resultaten opleverde) je manier van trainen verandert? Hoe lang is de vorige kuur eigenlijk geleden?

flobius zei:
7Hr
......
mijn voeding schema zal volgens de meeste wel niet te super zijn, maar persoonlijk vind ik ze tamelijk en goed op te volgen persoonlijk.

gtrz

als je begint met kuren, moet je voeding tip top zijn!
eet bijv eens wat anders dan brood, er zijn veel meer bronnen waar je koolhydraten uit kan halen.

lees eerst de voedingssectie eens door.
geen critiek dit, alleen mijn mening en een tip.

Laatst bewerkt:
Je eet schema is ruk dus dat zit niet goed.
Hoeveel eiwitten krijg je per dag binnen?

op brood alleen kan je niet leven, eet ook eens aardappelen, macaroni en rijst.
Ji eiwitten moeten tijdens je kuur ook veel hoger, minstens 3 keer lichaamsgewicht en daar kom je lang niet aan denk ik, dus doe er nu die shake`s maar bij , of eens een biefstuk, of tonijn doen ook wonderen.
Ik hoop dat het helpt

ok dank je voor de info, zal proberen die laaste dagen te redden :)

Och och och, hier kan nog zoveel aan gesleuteld worden. :(

Ten eerste, neem dextrose en 50 gram whey na je training! Vervang je broodmaaltijden voor bruine rijst! Skip die bananen, en neem er slechts 1 bij je ontbijt na het opstaan. Verder, je post-workout meal en dan slapen? Neem voor dat je gaat slapen nog casei op zoals Kwark of Magere melk. En voeg gekookte eieren toe aan je schema!

Daarnaast krijg je nu ook veels te weinig binnen op het eerste oog! Je kuurt man! Zelf voor naturals vindt ik dit onder de maat! Post je schema in de voedingssectie en construeer het volledig opnieuw!

Is geen attack bro, wil alleen dat jij het maximale uit je kuur haalt! :thumb:

-Dus je doet een dbol kuurtje? Leuk heb je zeker niet de sticky in koeienletters gelezen bovenaan?
-Nee
-Vind je het zeker ook niet belangrijk dat je goed eet tijdens je kuur?
- jawel hoor ik heb een goed schema
- mogen we het eens zien?
- ja hoor
- het lijkt nergens op vind je het gek
- ja sorry ik ben eigenlijk een beginner en zou helemaal met me handen van de aas moeten afblijven en eerst een deftig schema moeten maken!
-ok

[/end sarcasm]

Ja, je spreekt de waarheid T en heb er ook niets aan toe te voegen! Maar hier heeft die jongen ook weinig aan. Zo'n reply werkt alleen maar nog meer demotiverend.

At Flobius, het is niet zo dat iedereen zich tegen je keer hoor, maar het punt is dat vele je al voor zijn gegaan met dit soort fouten. En er wordt in deze sectie sterk op gehammerd, en de basis in de stickies wordt toegelicht, en nog hebben we mensen die bewezeren dat alles in orde is terwijl dit niet zo blijkt te zijn. Dus gewoon je voedingsschema samenstellen in de voedingssectie. :)

hey,

ik waardeer jullie mening, zal mijn voedings schema beter aanpassen zodat ik met een zeer goed schema kan starten voor eventueel een nieuwe kuur volgende zomer. thx voor het advies, kweet nu waar ik sta he. :eek:

T.. misschien moet je voordat een newbee de as sectie in kan ervoor zorgen dat ze verplicht de stickies gelezen hebben oid..

hoe kun je dat nou verplichten :rolleyes:

Mugje zei:
hoe kun je dat nou verplichten :rolleyes:
Niet zo kortzichtig...;)

Je zou toch eoa kunnen fabriceren dat je als nieuw lid voordat je de as sectie in mag eerst een aantal pagina's verplicht moet doorlezen/openen. Dit eenmalig en dat ze daarna vrij toegang hebben.. weet je iig zeker dat ze eea ooit onder ogen hebben gehad.. of ze het lezen is een tweede..

slabek zei:
Niet zo kortzichtig...;)

Je zou toch eoa kunnen fabriceren dat je als nieuw lid voordat je de as sectie in mag eerst een aantal pagina's verplicht moet doorlezen/openen. Dit eenmalig en dat ze daarna vrij toegang hebben.. weet je iig zeker dat ze eea ooit onder ogen hebben gehad.. of ze het lezen is een tweede..
precies daar zit je mee OF ze het lezen... :(

slabek zei:
T.. misschien moet je voordat een newbee de as sectie in kan ervoor zorgen dat ze verplicht de stickies gelezen hebben oid..
Als ik dat technisch zou kunnen realiseren, zeker een goed idee...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven