Test is misschien de basis voor de wat meer ervaren gebruiker maar ik zie niet in waarom je een beginner per se test zou willen opdringen. Ik denk dat je vooral moet kijken naar het doel.
Waarom zou je niet wat winny of anavar pakken tijdens de laatste weken van een dieet? Of 6 weken dbol om lekker wat meer kilo's te pakken in de bulk? Waarom zou je er meteen 10 weken lang 500mg test in willen knallen?
Hier hoor je vaak dat een dbol only kuurtje slecht en dom is. Ik zie niet in waarom. In de sticky staat een beginnerskuur van test, deca en dbol. Die vinden we allemaal wel oke. Of 500 test met de eerste 6 weken dbol als kickstart vinden we ook allemaal oke. Maar als we alleen 6 weken
diezelfde dbol pakken is het opeens slecht en ben je niet klaar om te kuren

Alsof die test de dbol gezonder maakt.
Niet klaar om te prikken is niet klaar om te kuren klinkt erg bruut maar slaat natuurlijk nergens op. Dus nogmaals: kijk naar je doel, kijk naar je ervaring/verleden met aas en stel dan zorgvuldig je producten samen.
+Brutez
Edit: Dat het vaak de breezers, beachboys en wannabi's zijn die met deze kuurtjes op de proppen komen wil niet per definitie zeggen dat het een verkeerde keuze is.