AndroidHealthClinic

Dboll in week 5?????

-Snatch-

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m81
Massa
102kg
Vetpercentage
9%
Goedenavond mensen,

even jullie mening graag over het volgende:

mijn collega is bezig met kuurtje:

week 1/2 750mg sust.
week 3/10 500mg sust.
week 1/10 400mg deca
week 5/8 40mg dboll?????
week 13/ nakuur

nu is mijn vraag of die dboll wel nut heeft, of je daar mee vooruitgang boekt??
zou het zelf in de eerste 4 weken doen? ??? of is het gewoon nuteloos?

Groeten

Meer is niet altijd beter.

DBol in combinatie met Deca is prima maar in de combinatie met Deca EN Sustanon zal het niet veel zoden aan de dijk zetten, vooral niet in het midden van de kuur. Als kick-start had ik wel zinvol gevonden.

Elmo zei:
DBol in combinatie met Deca is prima maar in de combinatie met Deca EN Sustanon zal het niet veel zoden aan de dijk zetten, vooral niet in het midden van de kuur. Als kick-start had ik wel zinvol gevonden.

zou het hierin niet ook zinvol zijn als overbrugging naar je nakuur wat veel de laatste tijd doen?

Elmo zei:
Kan je dat onderbouwen? Deca-test-d-bol is een zeer geliefde stack namelijk.

Een kickstart van 4-6 weken is toch wel erg lang...

younggod zei:
zou het hierin niet ook zinvol zijn als overbrugging naar je nakuur wat veel de laatste tijd doen?

Leuk is dat altijd. Dbol wordt dan gezien als een soort 'helper' tussen kuur en nakuur. Je vergeet daarmee gemakshalve dat je hele lichaam wéér een gigantische douw krijgt van het trash-anabool Dbol terwijl je juist bezig was om je voor te bereiden op je herstel!!

Nog meer onzin uit dit rijtje:
'Dbol overbruggen naar je volgende kuur' (Lees: Ik wil geen dág zonder stero's slikken dus neem ik dbol totdat ik weer ga spuiten)

'Primobolan als overbrugging naar volgende kuur' (Lees: Ik doe net alsof ik een mild middeltje pak dat geen kwaad kan, ander valt er niks te prikken in die 8 weken tussen 2 kuurtjes)

Met andere woorden: Overbruggen naar een nakuur is je reinste onzin; je bent kláár met een kuur en dan begin je, met inbegrip van 2-3 weken in geval je een lange ester gebruikt, met je nakuur!! De lange esters van je laatste shot zorgen ervoor dat je niks tekort komt in de weken dat je wacht om met je nakuur te beginnen.

Laat je niks wijsmaken om ná je kuur alsnog met pillen te strooien, een kuur heeft een begin én een einde maar voor sommigen is dat onaanvaardbaar: die slikken door.

Laatst bewerkt:
Daar ben ik nou de volle 100% mee eens en heb ik niks aan toe te voegen!

Als je het dan toch goed wil doen knal er dan gewoon een kuur van een jaar tegenaan! :D

Je hoeft die d-bol aan het eind van je nakuur toch ook niet als overbrugging te gebruiken. Ik heb het gebruikt om nog even die laatste kilo's eruit te halen.

Ik heb er nog een kleine 3,5 kg uitgehaald op 2 weken, en dat was echt niet allemaal vocht want de week daarvoor had ik niets gespoten/geslikt en de kuur daarvoor bestond uit deca en sus. Bovendien nog proviron erbij gebruikt.

Heerlijk om op die d-bol te trainen, heb nog nooit zo'n vette pomp gehad en kracht is nog flink vooruit gegaan in die 2 weken.

Maar idd, als je steroiden of HCG gebruikt als overbrugging naar een volgende kuur dan ben je fout bezig. Je lichaamseigen test-productie zal dan nooit terug op gang komen.

dbol is een van de beste spiermassa opbouwer die er is. dus alleen gebruiken als kickstart lijkt me onzin zoals velen schijnen te doen. gebruiken doe je om in massa toe te nemen.

Maar omdat het vocht vasthoudt kan ik wel begrijpen dat mensen het niet te lang willen gebruiken omdat het doel kwaliteitsmassa is wat ze willen hebben e.d.

Beste massabouwer dus. Maar die massa != spiermassa, maar ook een shitload aan vocht en vet. :)

Meer vocht dan vet zelfs. Dbol is absoluut geen klassa-A steroid, zoals geen enkele oral dat is. DBol is leuk voor de kickstart maar later zul je zien dat die liters vastgehouden vocht er ook weer afmoeten. Massa aanzetten is met name een kwestie van een goed dieet ernaast, dbol zorgt ervoor dat je lichaam is anabolische toestand komt en in versvelling 5 gaat opereren.
Helaas helaas komt daar zóveel vochtretentie bij kiijken dat het voor een beetje geoefend oog duidelijk te zien is wie er aan de dbol zit en wie er aan kwalitatieve steroiden zit.

Wat je nu schrijft vind ik grote onzin. Anno 2005 is het onzin om te zeggen dat je met Dianabol grote hoeveelheden vocht en vet vasthoudt. Jij weet net zo goed als ik dat je met middelen als Femara, Arimidex of Aromasin geen of ultra-weinig vocht vasthoudt. Het komt aan op oestrogeencontrole.
Dianabol is een fantastisch middel om kwalitatief goede mass te pakken. Je moet echter wel je verstand gebruiken. Het is een Class II steroide dwz het bindt niet zo goed met de AR receptor. Het is echter wel extreem anabool. Het werkt fantastisch samen met Class I steroids (tren, test, deca) die wel goed aan de AR receptor hechten. Synergie heet dat.

Dus hou aub op met dat vooringenomem afkraken van Dianabol. Als je wat vertelt, dan svp het complete verhaal en geen afgezaagd en achterhaald verhaal.

Ik dank u.

DBC01 zei:
Meer vocht dan vet zelfs. Dbol is absoluut geen klassa-A steroid, zoals geen enkele oral dat is. DBol is leuk voor de kickstart maar later zul je zien dat die liters vastgehouden vocht er ook weer afmoeten. Massa aanzetten is met name een kwestie van een goed dieet ernaast, dbol zorgt ervoor dat je lichaam is anabolische toestand komt en in versvelling 5 gaat opereren.
Helaas helaas komt daar zóveel vochtretentie bij kiijken dat het voor een beetje geoefend oog duidelijk te zien is wie er aan de dbol zit en wie er aan kwalitatieve steroiden zit.

Vooringenomen is het zeker niet. Vooringenomen betekent: Een oordeel klaar hebben zonder ervaring ermee te hebben gehad. In mijn omgeving en ook zelf heb ik reeds 6 jaar dit goedje van allerlei verschillende merken gezien en geprobeerd maar het blijft een vochtkraker.

Als je Femara/Nolva ertegenaan gooit breek je je gains af en houd je dus minder over want als je gains uit water bestaan en Femara die afremt wat hou je dan over...

Als je Femara/Nolva ertegenaan gooit breek je je gains af en houd je dus minder over want als je gains uit water bestaan en Femara die afremt wat hou je dan over..

Dat bedoel ik dus met vooringenomen. Gains noem ik spieropbouw en niet het vasthouden van water.
Met een DBol kun je (mits voeding en training OK is) 4 - 6 kilo vet- en vochtvrije massa overhouden na een kuur van 6 tot 8 weken.
Als je in een kuur meer dan 1 - 1,5 kilo per week pakt en denkt dat het spier is doe je gewoon iets fout en hou je jezelf voor de gek.

Gains = spiertoename
vocht = luiheid of ingecalculeerde tijdelijke kilo's

Nou heb ik in een andere thread gelezen dat d-bol 70% van zijn kracht te danken heeft aan het vocht.
Is het dan niet zo dat je de gains grotendeels teniet doet als je anti-aroma's erbij gaat gebruiken?

Jij had toch onlangs gekuurd met d-bol only Elmo? Wat waren je gains en heb je toen ook anti-aroma's gebruikt?
Ben zeer benieuwd want in een volgende bulkkuur wil ik ook d-bol gaan gebruiken maar ik zal er zeker anti-aroma's bij moeten gebruiken want ik heb flink aanleg voor en plofkop :)

Is het dan niet zo dat je de gains grotendeels teniet doet als je anti-aroma's erbij gaat gebruiken?

Het is een vaststaand feit dat een lading anti-e's op je kuur je gains beperken.

Ik denk verder dat Mr Elmo en ik een beetje langs elkaar heen lullen maar goed,

DBC01 zei:
Het is een vaststaand feit dat een lading anti-e's op je kuur je gains beperken.

Ik denk verder dat Mr Elmo en ik een beetje langs elkaar heen lullen maar goed,

JIJ zegt dat het een vaststaand feit is. Ik zeg dat het effectief voor de aanwinst van echte spiermassa geen bal uitmaakt of je anti-e's gebruikt of niet. Anti-e's zijn new-age, zonder is old-age.

Nog ff een andere quote van jou uit deze thread:

DBC: Met andere woorden: Overbruggen naar een nakuur is je reinste onzin; je bent kláár met een kuur en dan begin je, met inbegrip van 2-3 weken in geval je een lange ester gebruikt, met je nakuur!! De lange esters van je laatste shot zorgen ervoor dat je niks tekort komt in de weken dat je wacht om met je nakuur te beginnen.
\

Wat jij dus beweert is dat iedereen die korte esters zoals test propi, winstrol en event tren ace. tot begin nakuur gebruikt onzinnig bezig is? DBol kun je net als bovenstaande middelen uitstekend gebruiken om tot je nakuur nog ff flink door te raggen. Als je axis dan toch al plat ligt kun je net zo goed elke gram gram eruit halen die er in zit.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven