XXL Nutrition

Nieuws De aankomende dood van 3D bioscoop

• Topic Starter Topic Starter
ll

Laatst bewerkt:
3D bestaat al heel lang hoor. Het is gewoon een langzaam proces geweest.

Hier heb je een artikel dat het over 3 problemen heeft: http://www.hdtvtest.co.uk/news/3dtv-problems-20100309170.htm

Daar eindigt men overigens wel met een positieve noot. 3D zal zijn tijd nodig hebben maar heeft genoeg entertainment in huis om uit te groeien tot een gewenste optie voor veel mensen.

wat heb je toch een pessimistische kijk op alles houston. Depressief?
Gelukkig komt de lente er aan. Krijg je weer wat zonnestraaltjes op je bolletje.

ll

Laatst bewerkt:
Vind 3D soms ook over-rated, maar bij Avatar en Ice Age 3 vond ik het best cool!

My Bloody Valentine, etc. was overrated, niet veel speciaal. Gaf gewoon een extra touch aan een film die zelf al niet veel goeds was.

Wat de prijs betreft, is het idd correct dat je een heel stuk meer moet gaan betalen.

ll

Laatst bewerkt:
Heeft niks met pissimistische gedrag te maken, eerder met realisme. ;)

---------- Toegevoegd om 02:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:54 ----------

T ik heb vorig jaar op de Cebit met mensen van Bang and olufsen gesproken dit lieten toen al doorschijnen dat ze er niet aan gaan beginnen.

dat zegt wel genoeg denk ik T.

B en O ken je toch wel?
Dat zegt helemaal niets dat een bepaald merk (tuurlijk ken ik het) nu nog niet op de 3D boot springt. Op dit moment zijn er ook nog weinig merken die plasma tv's produceren, terwijl die tv's volgens heel veel mensen nog steeds een betere beeldkwaliteit leveren in niet te fel verlichte ruimten.

Erg kortzichtig om het potentieel succes van een feature/functie te koppelen met een merk. Vooral als het gaat over een merk met klein marktaandeel (B&O richt zich op zeer kleine niche markt). 3D zal de komende tijd gewoon een feature zijn op de duurdere modellen, en alleen bij merken die het lef en de knowhow in huis hebben. Later zal het steeds wijder beschikbaar zijn.

Terug
Naar boven