Hey gasten ik ben weer in m'n bulk periode
!!
Vraagje wat vind jij de beste gainer
!! Vraagje wat vind jij de beste gainer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!! 
Rob G zei:Weight gainer van sports nutrician international is wel flex. Kan je bestellen op:
http://www.hercules-fitness.nl/
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
XTREME PRO MASS is er lekker van smaak en vermengt zich makkelijk met water, melk of je favoriete drank. XTREME PRO MASS levert een hoge koolhydraat/ proteïne verhouding om je spiergroei te stimuleren na elke training. Vooral als je moeilijk in gewicht aankomt is XTREME PRO MASS de ideale shake voor jou.
XTREME PRO MASS bevat pure Whey Proteïne verbindingen en glutamine peptide. Beide ingredienten hebben bewezen zeer goed geabsorbeerd te worden doordat ze een hoge biologische waarde hebben. XTREME PRO MASS is niet vet en bestaat uit hoog en laag glycemische koolhydraten, waardoor je gedurende langere tijd over energie beschikt en daardoor je spieren langer harder kunt laten werken.
Inhoud per 4 maatscheppen (165 g)
Calorieen 620
Calorieen uit Vet 32
Totaal Vet 3.5 g
Suikers 8 g
Verzadigd Vet 2.5 g
Cholesterol 35 mg
Totaal Koolhydraten 98 g
Natrium 170 mg
Proteine 50 g
Vitamine A 6 IU
Calcium 249 mg
Aanbevolen gebruik:
Neem 2 maal daags 2 maatscheppen met 280 - 340 ml. koud water of favoriete drank. Neem voor het beste resultaat uw shake 2 uur na het ontbijt en vlak na de training.
1 x 6800 gram van €. 98,00 voor €. 82.50
wimmeke26 zei:In Belgie 70€ voor 6800 gram ( doe daar ongeveer 1 maand mee).

jopiepoekie zei:Ik heb zelf nog nooit een weight gainer gebruitkt. Omdat ik denk dat je gewoon beter wat bananen of dextrose kunt nemen. Met eiwitten
maltodextrine is een koolhydraat die gemakkelijk, maar langdurig wordt opgenomen...Ryu zei:ey zwier dit weet jij vast wel. IN een vorige topic van mij werd juist verteld dat maltodextrine zelfde werking zou hebben als gewoon suiker. mee eens ?
Wou namelijk me eigen weight gainer maken met carbo flex van mdouble you en whey
Rob G zei:Waar koop jij dat voor 70 euro??!?!?! Kun je daar ook via internet bestellen![]()
wimmeke26 zei:Ik koop dat in Gent (Baudelopark) maar daar zal je niet veel wijzer met worden zeker.
Op de site van sportsnutrition staat hij ook voor die prijs.
Kun je niet via internet bestellen![]()
grtz wim

?