Fitness Seller

De beste weight gainer

400 ml melk, 30gr wei, 80 gr brinta en een banaan in de mixer :)

Havermout, rijst en roggebrood, Kwark, kipfilet, rood vlees en melk

o ja ik ga vandaag de "massabom" van de admin ook es maken probeer die ook es zou ik zeggen.

ik vond whey gainer van ultimate nutrition errug goed, veel eiwitten en KH

• Topic Starter Topic Starter
thanx!

hier kan ik wat mee dus niet echt een weight gainer uit een pot heb ik wel door??!

Weight gainer van sports nutrician international is wel flex. Kan je bestellen op:

http://www.hercules-fitness.nl/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
XTREME PRO MASS is er lekker van smaak en vermengt zich makkelijk met water, melk of je favoriete drank. XTREME PRO MASS levert een hoge koolhydraat/ proteïne verhouding om je spiergroei te stimuleren na elke training. Vooral als je moeilijk in gewicht aankomt is XTREME PRO MASS de ideale shake voor jou.

XTREME PRO MASS bevat pure Whey Proteïne verbindingen en glutamine peptide. Beide ingredienten hebben bewezen zeer goed geabsorbeerd te worden doordat ze een hoge biologische waarde hebben. XTREME PRO MASS is niet vet en bestaat uit hoog en laag glycemische koolhydraten, waardoor je gedurende langere tijd over energie beschikt en daardoor je spieren langer harder kunt laten werken.

Inhoud per 4 maatscheppen (165 g)
Calorieen 620
Calorieen uit Vet 32
Totaal Vet 3.5 g
Suikers 8 g
Verzadigd Vet 2.5 g
Cholesterol 35 mg
Totaal Koolhydraten 98 g
Natrium 170 mg
Proteine 50 g
Vitamine A 6 IU
Calcium 249 mg

Aanbevolen gebruik:
Neem 2 maal daags 2 maatscheppen met 280 - 340 ml. koud water of favoriete drank. Neem voor het beste resultaat uw shake 2 uur na het ontbijt en vlak na de training.

1 x 6800 gram van €. 98,00 voor €. 82.50

Lean gainer is 50 50 koolhydraten eiwitten vind ik zelf erg goed.

Eventueel power up dymatize Iets hoger in koolhydraten.

werken allebij met maltodextrine.

ey zwier dit weet jij vast wel. IN een vorige topic van mij werd juist verteld dat maltodextrine zelfde werking zou hebben als gewoon suiker. mee eens ?

Wou namelijk me eigen weight gainer maken met carbo flex van mdouble you en whey

Rob G zei:
Weight gainer van sports nutrician international is wel flex. Kan je bestellen op:

http://www.hercules-fitness.nl/

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
XTREME PRO MASS is er lekker van smaak en vermengt zich makkelijk met water, melk of je favoriete drank. XTREME PRO MASS levert een hoge koolhydraat/ proteïne verhouding om je spiergroei te stimuleren na elke training. Vooral als je moeilijk in gewicht aankomt is XTREME PRO MASS de ideale shake voor jou.

XTREME PRO MASS bevat pure Whey Proteïne verbindingen en glutamine peptide. Beide ingredienten hebben bewezen zeer goed geabsorbeerd te worden doordat ze een hoge biologische waarde hebben. XTREME PRO MASS is niet vet en bestaat uit hoog en laag glycemische koolhydraten, waardoor je gedurende langere tijd over energie beschikt en daardoor je spieren langer harder kunt laten werken.

Inhoud per 4 maatscheppen (165 g)
Calorieen 620
Calorieen uit Vet 32
Totaal Vet 3.5 g
Suikers 8 g
Verzadigd Vet 2.5 g
Cholesterol 35 mg
Totaal Koolhydraten 98 g
Natrium 170 mg
Proteine 50 g
Vitamine A 6 IU
Calcium 249 mg

Aanbevolen gebruik:
Neem 2 maal daags 2 maatscheppen met 280 - 340 ml. koud water of favoriete drank. Neem voor het beste resultaat uw shake 2 uur na het ontbijt en vlak na de training.

1 x 6800 gram van €. 98,00 voor €. 82.50

Deze heb ik ook, ik neem 3 shake's per dag.
In Belgie 70€ voor 6800 gram ( doe daar ongeveer 1 maand mee).
Niet te dik zoals veel andere shake's maar bij die banaan toch chemische na smaak gelijk....
Heb er nu extra eiwitten aan toegevoegd anders haal je je eiwitten niet met deze gainer (wat ze wel beweren)
grtz

Grote fan van universal gain fast 3100 choco flavor :p Werkt best goed bij veel mensen.

Sinds een paar dagen xtreme pro mass in bezit en bevalt prima. :cool:

Ik heb zelf nog nooit een weight gainer gebruitkt. Omdat ik denk dat je gewoon beter wat bananen of dextrose kunt nemen. Met eiwitten

jopiepoekie zei:
Ik heb zelf nog nooit een weight gainer gebruitkt. Omdat ik denk dat je gewoon beter wat bananen of dextrose kunt nemen. Met eiwitten

Weight gainer is gewoon makkelijk omdat je het snel kan nemen en makkelijk mee op weg kan nemen. Dus wanneer ik extreme haast heb en normaal niet zou eten kan ik dan snel wat scopes in en beker mikken en heb ik binnen een halve minuut toch een redelijke maaltijd binnen. Ik heb weight gainer ook nooit vast in mijn schema, maar het is gewoon voor noodgevallen, en daarvoor is het dan ook ideaal vind ik.

Ryu zei:
ey zwier dit weet jij vast wel. IN een vorige topic van mij werd juist verteld dat maltodextrine zelfde werking zou hebben als gewoon suiker. mee eens ?

Wou namelijk me eigen weight gainer maken met carbo flex van mdouble you en whey
maltodextrine is een koolhydraat die gemakkelijk, maar langdurig wordt opgenomen...

pizza en bier.

Rob G zei:
Waar koop jij dat voor 70 euro??!?!?! Kun je daar ook via internet bestellen???

Ik koop dat in Gent (Baudelopark) maar daar zal je niet veel wijzer met worden zeker.
Op de site van sportsnutrition staat hij ook voor die prijs.
Kun je niet via internet bestellen :(
grtz wim

wimmeke26 zei:
Ik koop dat in Gent (Baudelopark) maar daar zal je niet veel wijzer met worden zeker.
Op de site van sportsnutrition staat hij ook voor die prijs.
Kun je niet via internet bestellen :(
grtz wim

Nou, dit snap ik nu niet...op site staat hij voor 89€ ???

• Topic Starter Topic Starter
maar welke is de beste????

ik wil het toch proberen ik wil de beste gainer die er is anders is het pure zonde van m'n geld! ik ga ze allemaal bekijken heb ooit ens die van mw de super mass 3200 was wel ok maar was toen ook in m'n begin fase van het trainen ben nu 4 jaar bezig. en wil graag weten welk merk vind jij de beste!?? :cool:

Terug
Naar boven