XXL Nutrition

De beste weight gainer

Rob G zei:
Weight gainer is gewoon makkelijk omdat je het snel kan nemen en makkelijk mee op weg kan nemen. Dus wanneer ik extreme haast heb en normaal niet zou eten kan ik dan snel wat scopes in en beker mikken en heb ik binnen een halve minuut toch een redelijke maaltijd binnen. Ik heb weight gainer ook nooit vast in mijn schema, maar het is gewoon voor noodgevallen, en daarvoor is het dan ook ideaal vind ik.

Daar heb je zeker een punt. Dan is het handig idd

maw weightgainer is een alternatief, maar neem liever vast veodsel?
want ik vroeg naar de betere weightgainer en werd aangeraden om vast voedsel te nemen

Als ik dan toch voor een weigthgainer zou gaan, dan zou ik ik kiezen voor N-Large 2 van Prolab.... staat bovenaan de lijst van meest verkochte Weightgainers bij 1fast400 en bovendien een hele lijst van goede recensies.

Normaal gesproken zou een weigthgainer weggegooid geld zijn voor mij, omdat ik al mn calorieen uit mn dagelijkse voeding haal, maar in drukke tijden zou het wel een goed alternatief zijn om een pot achter de hand te hebben.

ik heb ne nlarge 2, maar ik neem minder dan de aanbevolen hoeveelheid in. Ik neem 30-40 gram smorgens samen met 30-40 gram whey en na training hetzelfde , ik neem dit niet om gewicht te winnen. Dat deed ik in het begin, nu ben ik halverwege en ben al 5 kilo verzwaard. Heb wel samen nitrous, vendetta en eiwit genomen in die periode

wow check dit product:[Link niet meer beschikbaar]

En deze 1250 kcal 3x per dag als tussendoor :eek:
Als je hier niet groter van wordt weet ik het ook niet :p
Verder zit er een blend van eiwitten in dus goed voor tussendoor en relatief weinig suikers naar verhouding dan.

Die calorieen bereik je met elke weightgainer, je moet nl. 337gram gebruiken, lijkt me een beetje veel en totaal niet lekker, heb je een lepel nodig omdat ie zo dik is of 2 liter melk toevoegen :kots:

maar meeste wg-ers bestaat puur uit whey, terwijl je voor tussendoor toch wat meer hebt aan een blend. Verder heb je wel een punt ja

maar is mass gainner van maximize niet goed?

stel je voor je koopt dat weight gainer spul, en je gebruikt het 1 maand, heb je dan al resultaat in 1 maand ??

Ja (dat is, wat verwacht je van een WG ?)

Als je genoeg eet (al dan niet met een WG), dan wordt je zwaarder... dus .... ???

wimmeke26 zei:
Ik koop dat in Gent (Baudelopark) maar daar zal je niet veel wijzer met worden zeker.
Op de site van sportsnutrition staat hij ook voor die prijs.
Kun je niet via internet bestellen :(
grtz wim

bij kurt?ja daar ga ik ook wel eens ;)

wazzup zei:
Ja (dat is, wat verwacht je van een WG ?)

Als je genoeg eet (al dan niet met een WG), dan wordt je zwaarder... dus .... ???

Ik eet genoeg maar kom weinig aan in gewicht, dus ik wil graag weten als ik het nou koop dat ik na een maand wel resultaat heb..?

als je meer gaat eten ga je meer groeien.... hoeveel daarvan ook spier is is persoons-afhankelijk. (WG is gewoon "meer eten", dat is alles).

Terug
Naar boven