m44
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
jij zei dat onschuldige burgers werden vermoord door die gekke fundamentalisten. Ik zeg dat wij ook onschuldige burgers hebben vermoord. En wel op grote schaal; 2 a 3 miljoen.
Schreef jij niet:
"De verzetsstrijders in nederland hebben ook geen onschuldige duitse BURGERS opgeblazen of hen de KEEL DOORGESNEDEN. De beestachtige wijze waarop moslim fundementalisten te keer gaan is om te kotsen. "
zij sneden er in totaal mss 50 de keel over, en ga je dat gedrag extapoleren naar heel het Palestijnse en Libanese volk en ze kapot maken? Wij, de geallieerden, dus ook Nederland, heft megeholpen aan het vermoorden van 2 a 3 mijoen onschuldige Duitse burgers.
--------
ja ja, dat was je vergeten zeker?!
wat ik zeg gaat dus over de verzetsstrijders ten tijde van de bezetting. Jij rekent de oorlog mee die het heeft gekost om ons te bevrijden. En dan nog iemand neeschieten of de keel doorsnijden vraagt een andere "state of mind"
Zie je nu probeer je weer iemand woorden te verdraaien en je gelijk te krijgen dat spelletje lukt mischien bij je marrokaanse vriendjes maar niet bij mij.
Je begrijpt simpelweg de essentie niet van dingen die een ander zegt. Ik weet zeker als we deze discussie mondeling zouden voeren dat jij zo'n mannetje bent die hard door anderen heen gaat praten, Hoe harder ik praat hoe meer gelijk ik heb.
Doordat ik zeg onschuldige burgers maak jij er een tot aan de tanden bewapende kolonist van.
Jouw verhaal dat onschuldige burgers zich in een militair voetuig ophouden en door onbekende partijen word opgeblazen moet mijn verhaal dan weerleggen. Je blaat maar door maar als het moeilijk word negeer je dingen of gaat er net langsheen. Nogmaals ik weet goed werk te doen in palestina waarom reis je niet af. Hier hebben ze niets aan je.

... al doende leert men