XXL Nutrition

de eerste keer :-D

Jke

Cool Novice
Waardering
0
oke mensen ik heb een vraagje over de eerste keer kuren.
ben nu bijna terug jaartje aan het trainen,na enige tyd stil gezeten te hebben(heb hiervoor +- 3j getraind),let goed op mn voeding,eet meerdere malen per dag enzovoort enzovoort...
nu zou ik graag een eerste kuurtje beginnen,onder begeleiding van mn dokter.UITERAARD heb ik hier al meerdere artikels gelezen alvorens ik hier iets post ;)
nu was mn vraag :
als ik het goed begrepen heb uit de posts op dit forum zou dit een goede eerste kuur zijn,graag jullie reacties/meningen :

KUUR 1:
Week 1-6 : 30mg D-bol/dag
Week 1-10: 20mg Nolva/dag

Nakuur:week 12-15:25mg Nolva/dag

OF

KUUR 2:
Week 1-5 :50mg Winny/dag

Nakuur:week6-8:25mg Nolva/dag

Heb ik het goed begrepen of zit ik er volledig naast??En welke van de 2 vinden jullie het intressantse om mee te beginnen?
Alvast bedankt voor de commentaar/tips !!

hey kerel,

eerste vragen/opmerkingen die bij me opkomen:
- wat zijn je stats?
- kuur 1 is niet echt goed over nagedacht. waarom zou je pas in week 10 je nakuur starten? waarom tien weken lang nolva als de laatste tab eindigd in week 6?
- kuur 2 is al iets beter over nagedacht, pak echter 40 mg per dag verspreid over zes weken ipv 5.
- je bent op de hoogte dat injecteren gezonder is dan tabs neem ik aan toch?
- geen dokter die zag gaat branden aan begeleiding met dbol only of winstrol only vanwege het feit dat deze allang niet meer als medicijnen verkrijgbaar zijn en dus te allen tijde gebruik zal afkeuren

kortom, nog veel werk voor je te verzetten.

succes

• Topic Starter Topic Starter
ja lap,ben idd mn stats vergeten bij te zetten...train dus terug bijna jaartje (+-3j hiervoor getraind),25j,bf 10.6%,62.5kg(zijn de belangrijkste neem ik aan?)
ohja,eet ongeveer 5-6x/dag,whey smorgens en na trainen,multivits,en nu ff creatine

waarom week 1-10 nolva?omdat ik dacht op deze manier een beetje extra voorzichtig te zijn wat nadelen d-bol betreft,wil ni dat mn vriendin hier teveel last van heeft,plus dacht dit ook zo gelezen te hebben in een topic.
dan 2weken ff niks om d-bol uit te laten werken alvorens nakuur te starten
beter gewoon 6weken d-bol,2weken niks en dan nakuur starten?oke ik weet het,mss domme vragen voor mensen die veel weten over aas,maar aangezien ik nog niet van mezelf kan zeggen te weten wat ik moet weten stel ik liever eerst deze vragen alvorens eraan te beginnen.wil zeker zijn dat alles klopt vooraleer ik begin te kuren!

ja ben op de hoogte dat injecteren gezonder is dan slikken,zie het alleen niet zo goed zitten mezelf te injecteren :(
las ook dat het mogelijk is sommige injectabels te drinken,hoe zit da bij deze aas??

ps nogmaals mn excuses als jullie dit domme vragen vinden,maar probeer wel degelijk eerst zoveel mogelijk te lezen alvorens vragen te stellen,en wil zoveel mogelijk info opdoen alvorens te starten met iets dat toch zoveel invloed heeft op mn lichaam...

Jke zei:
ja lap,ben idd mn stats vergeten bij te zetten...train dus terug bijna jaartje (+-3j hiervoor getraind),25j,bf 10.6%,62.5kg(zijn de belangrijkste neem ik aan?)
ohja,eet ongeveer 5-6x/dag,whey smorgens en na trainen,multivits,en nu ff creatine

waarom week 1-10 nolva?omdat ik dacht op deze manier een beetje extra voorzichtig te zijn wat nadelen d-bol betreft,wil ni dat mn vriendin hier teveel last van heeft,plus dacht dit ook zo gelezen te hebben in een topic.
dan 2weken ff niks om d-bol uit te laten werken alvorens nakuur te starten
beter gewoon 6weken d-bol,2weken niks en dan nakuur starten?oke ik weet het,mss domme vragen voor mensen die veel weten over aas,maar aangezien ik nog niet van mezelf kan zeggen te weten wat ik moet weten stel ik liever eerst deze vragen alvorens eraan te beginnen.wil zeker zijn dat alles klopt vooraleer ik begin te kuren!

ja ben op de hoogte dat injecteren gezonder is dan slikken,zie het alleen niet zo goed zitten mezelf te injecteren :(
las ook dat het mogelijk is sommige injectabels te drinken,hoe zit da bij deze aas??

ps nogmaals mn excuses als jullie dit domme vragen vinden,maar probeer wel degelijk eerst zoveel mogelijk te lezen alvorens vragen te stellen,en wil zoveel mogelijk info opdoen alvorens te starten met iets dat toch zoveel invloed heeft op mn lichaam...

Kan je je voedingsschema eens posten? 62,5 kilo lijkt mij wel heel weinig, in die zin dat het zou kunnen dat je wellicht naturel nog veel meer kilo’s kan winnen zonder direct naar de AAS te moeten grijpen. Belangrijks is bijvoorbeeld dat elke maaltijd zeker 30 gram eiwit moet bevatten (kipfilet, kwark, tonijn enz), wellicht dat je hier nog tekort in schiet.

Wk 1/tm 10 nolva is echt ontzettend nutteloos. Dbol heeft een halfwaarde tijd van 8 uur dus is het de volgende dag toch echt helemaal uitgewerkt hoor, wat dus betekent dat je de dag na je laatste tab dbol direct met nolva kan beginnen.

Heel veel mensen hier op het board hebben het niet zo op dbol only kuren en ik ben ook van mening dat er veel gezondere alternatieven zijn zoals een test only kuur bijvoorbeeld, maar als je het goed dat kan je toch wel knappe kilo’s pakken hoor als je schoon eet en goed nakuurt. Je zou kunnen overwegen om er wat proviron bij te pakken maar hier ben ik wat voorzichtig mee geworden gezien de discussies die er nu gaande zijn over anti-e’s.

Verder kan het in jouw geval denk ik geen kwaad als je je nog wat verder in de materie inleest alvorens je begint met kuren.

hoelang ben je?
zou nog maar ff gaan zoeken als ik jou was.
2 weken wachten doe je alleen als je een lange ester heb. dbol is binnen 8 uur uit je lichaam geloof ik. gelijk beginnen met nakuren dus.

je kan het proberen, maar kan je vertellen als je na je kuur veel afvalt dat het heel k*t is.

zoek ff verder 62.5kg is niet echt veel, kan je eerst nog ff massa winnen en daarna goed kuren.

www.spotinjections.com hebben de meeste het hier geleerd :)

nee ben ik ook van plan,zoals ik al zei wil eerst nog wa meer weten,daarom ook dat ik die vragen stel :D

i know,mn gewicht is aan de lage kant,maar heb het "geluk" te mogen eten wat ik wil,mn lichaam verbrand alles véél te snel... :(
zo ziet mn dag er ongeveer uit:
smorgens:multivits,whey,boterham of 6 met kippewit
10u appel + 2boterhammen met kip
smiddags meestal 6 boterhammen met kip of kaas
14u 2 boterhammen met ei
savonds warm(spaghetti,rijst,kip,wat de pot schaft :D )
tydens trainen proteinereep
na trainen whey + stuk fruit
in de loop vd avond nog enkele pannekoekjes of yoghurt of...

oke dus beter na 6weken starten met nolva,juist?

Jke zei:
nee ben ik ook van plan,zoals ik al zei wil eerst nog wa meer weten,daarom ook dat ik die vragen stel :D

i know,mn gewicht is aan de lage kant,maar heb het "geluk" te mogen eten wat ik wil,mn lichaam verbrand alles véél te snel... :(
zo ziet mn dag er ongeveer uit:
smorgens:multivits,whey,boterham of 6 met kippewit
10u appel + 2boterhammen met kip
smiddags meestal 6 boterhammen met kip of kaas
14u 2 boterhammen met ei
savonds warm(spaghetti,rijst,kip,wat de pot schaft :D )
tydens trainen proteinereep
na trainen whey + stuk fruit
in de loop vd avond nog enkele pannekoekjes of yoghurt of...

oke dus beter na 6weken starten met nolva,juist?

het is belangrijk om te weten hoeveel kip je neemt, hoeveel eieren enz. 100 gram, 1000 gram? maakt nogal een verschil om voor ons te bekijken of je voldoende eiwit binnenkrijgt. zie wel dat je het principe door hebt, alleen de voedingsmiddelen ben ik nog niet helemaal weg van.

nolva direct starten na laatste tab inderdaad.

maar waarom geen injecties? begrijp dat je dat eng vind maar we hebben dat allemaal meegemaakt ooit

1m75 en 62.5kg...geloof me,héééél frustrerend zene...ik mag eten wat ik wil,kom niks bij,mn broer en pa kijken nog maar naar eten en de kilos komen er zo bij...snik snik

ben er mij bewust van dat ik na de kuur kilos zal moeten inleveren,maar is ook niet mn bedoeling naar de 90kg te gaan(bij manier van spreken natuurlijk!)
zou al héél blij zijn moest ik een kiloke of 3 kunnen vasthouden...

Jke zei:
1m75 en 62.5kg...geloof me,héééél frustrerend zene...ik mag eten wat ik wil,kom niks bij,mn broer en pa kijken nog maar naar eten en de kilos komen er zo bij...snik snik

ben er mij bewust van dat ik na de kuur kilos zal moeten inleveren,maar is ook niet mn bedoeling naar de 90kg te gaan(bij manier van spreken natuurlijk!)

niet huilen, 100mg dbol per dag en je groeit als een beest.

goed dat je eerst wil leren, gewoon tijdje rondhangen hier veel lezen. ook oude topics, de stickys. na een jaar weet je bijna alles.

zou ik eens moeten wegen dan allemaal,uiteraard op dit uur van de dag heb ik al het één en ander op dus zal morgen eens beginnen wegen en posten :D

mja zal eens serieus nadenken over injects ipv tabs,is ook niet voor meteen(wil écht zeker zijn dat ik het nodige weet!)

Jke zei:

ach weet je... alles heeft z'n voor en nadelen. kilo's kunnen er wel snel bijkomen, maar dat lichaamstype komt ook weer snel vet aan met de kerstdagen, vakantie enz. terwijl een hardcore ecto dit niet zo snel zal hebben.

das ook weer waar !
jongens in alle geval al bedankt voor de reacties,heb weer eens wat bijgeleerd op dit forum!!
nog beetje verdiepen in de materie en kan binnenkort nieuwe garderobe gaan kiezen :D

graag gedaan, ga je de komende maanden goed inlezen en dan kan je ondertussen misschien je voeding nog wat bijschaven en dan kan je met de tijd gaan knallen. als je vragen tegen de tijd heb kan je die altijd stellen.

succes

Terug
Naar boven