MuscleMeat

de gedachte aan een kuur

musclefighter

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
112kg
Vetpercentage
19%
om op juiste wijze mijn vraag te stellen zijn dit mijn gegevens:

Als je advies wilt over je (eerste) kuur, dan hebben we om je te helpen deze informatie nodig:

1. Wat je leeftijd is 36 jaar
  2. Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) vanaf 16 jaar tot 22 jaar 4 kier per week. toen van 23 jaar tot 35 jaar soms maanden niet (en zelf paar jaar niet )en als wel dan 1 of 2 keer per week half werk dus zo ook met de vechtsporten. sinds 2012 echt werk 4 keer per week, eerst 3 maanden intrainen en sinds half april met voedingsschemaaan het cutten en veel reps weinig rust en na iedere training cardio 25 min crosstrainer. 2 avonden kickbokstraing. 4 ochtenden per week ochtentraining buikspieren en benen met trx en 30 min kickbokstraning op bokszak (voor het ontbijt).
  3. Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 15 jaar terug zeker 8 kilo spieren. (woog op 16 jaar 92 kilo en op 19 jaar 98 en op 22 jaar 104 kilo) toen ik die 8 kilo had bereikt, daarna mini kuur dianebol gedaan 3 weken 1e week 10mg 2e week 20mg derde week 10mg geen nakuur, alleen maar veel kracht en conditie extra gekregen en 5 kilo spier en vocht in drie maanden waarvan 3 kilo spier denk ik. maar daarna, In 15 jaar tijd veel vet namelijk 15 kilo door het minimale sporten en toch flink eten. Sinds 2012 begonnen met echt trainen. sinds half april aan het cutten en 13 kilo vet er af door 4 keer per week trainen, voedinsschema voor cutten, trainschema met veel reps, weinig rust en cardio en in avond 2 maal per week kickboks training en 4 per week ochtend training. me spieren blazen weer snel op naar volume. de bedoeling olgens sportdeskundige is om met 10% vet op 108 kg gespierd te komen. vet voor spieren wisselen. overigens nu 112 kilo en 19% vet.
  4. Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet alle dagen eet ik hetzelfde volgens schema. na ochtend training van 8:00 uur eet ik om 9:00 uur een ontbijt omelet van 5 eieren zonder dooier met 4 plakken bacon en een paprika, 2 uur later pré lunch een dieet eiwitshake BFshop, 1,5 uur later lunch met een eiwit panekoek BFshop, 4 uur later pre diner een dieet eiwitshake, 1 uur later dinner eiwit pannenkoek met kaasplakken en bacon en een bak gemengde sla met tomaat en komkommer, 3 uur later een dieet eiwitshake. tussendoor (drukke dagen als vervaning shake of pannekoek) eet ik 2 Syntha6 repen of 1 Carbrite eiwitreep BF shop. een aantal keer per week eet ik ook wel andere vervangende 'snacks' een rookworst of gerookte zalm en garnalen of forel met wat andere vis en vaak stukjes kaas of een stukje gebakken rundergehakt. net wanneer het shake of pannekoek maken met bak gemende sla niet uitkomt. Meestal in kcal niet meer dan 1500 a 1700. koolhydraten minimaal en minimaal transvet.
  5. Welke supplementen je al hebt gebruikt testo booster van mansports van BFshop voor de vierde week nu en vermeerderd met 7,5 kilo biceps triceps, 5 kilo schouders en 20 kilo borst en rug in reps van 8, goed verbeterd (weer me spieren teruggeplakt). maar met kickboksen nog niet echt verbeterd in spieruithoudingsvermogen en conditie
  6. Waarom je deze kuur wilt doen conditie, spierkracht en spieruithoudingsvermogen en ook redelijke massa toename.
  7. Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn? hele goede conditie en super spierkracht en snelheid verhouding met flinke spieren maar niet echt BB bulk. denk aan spieren jerome le banner zeg niet dat de heer le banner gebruikt, maar dat ik wel hulp nodig heb om le banner te kunnen benaderen in spieren en conditie
zodra ik over anderhalf jaar (weer) mijn natuurlijke max heb bereikt,
ben ik voor wat hulp met een goed product.
kan ook een nog hele goede testo booster zoals die van mansports, iemand die er het weet?
of van de testo booster van mansports toch meerdere kuren doen en dan in combi met een NO product?

wat is een juiste kuur of super testo booster combi met NO voor over anderhalf jaar?
misschien deze combi over 2 a 3 maanden al doen want met alleen de setsobooster van mansports is het al knallend vooruit in kracht. (ook aan me stem te horen, diepere bastoon).
maar nu dan nog uithoudingsvermogen, iemand een idee?

als kuur oplossing winstrol dacht ik zelf aan. geeft kracht en zeker uithoudingsvermogen

le banner.jpg - 30574

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen ga eerst eens richting de Voedingssectie - daar valt nog een hoop te halen zo te zien.

Vanaf 2012 vind ik nog niet zo heel lang na 15 jaar niet of nauwelijks wat gedaan te hebben. Ga eerst weer eens 2 jaar lekker trainen zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou zeggen ga eerst eens richting de Voedingssectie - daar valt nog een hoop te halen zo te zien.

graag vraag ik je
leg eens uit wat jij denkt te weten over mijn voeding?
ik weet van voeding wel wat ik doe, maar vertel maar :)
en belangrijker nog ik doe met voeding sinds oud en nieuw ook wat ik weet over voeding

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 16:12 ----------

Vanaf 2012 vind ik nog niet zo heel lang na 15 jaar niet of nauwelijks wat gedaan te hebben. Ga eerst weer eens 2 jaar lekker trainen zou ik zeggen.

ja dat zeker van plan om eerst anderhalf a twee jaar te knallen alvorens een echte kuur. ik ben ook alleen info aan het vragen:)

denk er meer over om aantal kuurtjes testobooster en NO combi te doen

daarom graag ook (voor over 4mnd) info over testobooster en NO product combi.
iemand een idee daarover?

Overigens vind ik 1 keer per week fitness en kickboksen in die 15 jaar minimaal sporten, recreatief gehobby. maar niet dat ik niets gedaan heb. 2keer ruim een jaar niets gedaan dat wel.
ik bedoel: mijn spieren en conditie was wel nog redelijk te noemen. ondanks de 15kilo vet :)

ongeveer dit idee ben vanzelfsprekend minder bulk gespierd maar wel ongeveer zo met vet

Lee-Priest-Off-Season-Fat.jpg - 30577

Laatst bewerkt:
je staat op 19% dan is natuurlijk cutten zonder aas perfect mogelijk zonder spierverlies.
Heel erg gemakkelijk zelfs cut natuurlijk al naar 12% en zie dan hoe je staat. Ik vind kuren op 19% niet zo goed eigenlijk.

Testbooster is zonde van je geld.
Als je toch pas over 2 jaar wilt kuren zou ik die tijd gebruiken om je eens goed in te lezen, de antwoorden op de meeste van je vragen vind je hier wel.

Bedoel je met "lunch met een eiwitpannekoek" en "diner met een eiwitpannekoek" dat die pannekoeken je maaltijd zijn?
(hopelijk niet...)

Verder vind ik dat je sowieso teveel supps gebruikt, 2 eiwitrepen is bullshit, eet een blik tonijn of een wrap met kip; gezonder en net zoveel kcal met nog betere macro's :)

mijn kcal behoefte is uitgerekend door sportdieet dokter en ik kan van een eiwit pannekoek verbruiken waar de meeste mensen een biefstuk of dergelijke nodig hebben. leuk, maar niet als ik met de pot mee eet want dan zet het aan als vet.

blik tonijn is ook wat ik eet (en andere vis) en dan meteen een hele lunch voor mij. heel efficient in voedsel benutting. maar als ik een eiwit reep eet dan is het omdat ik een paar shakes of pannekoeken oversla overigens eet ik ook groente echer vergeten te scrijven, ik pas het aan.

Laatst bewerkt:
je staat op 19% dan is natuurlijk cutten zonder aas perfect mogelijk zonder spierverlies.
Heel erg gemakkelijk zelfs cut natuurlijk al naar 12% en zie dan hoe je staat. Ik vind kuren op 19% niet zo goed eigenlijk.

zeker, ik spreek ook over aas als ik straks op 10% vet ben

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 16:56 ----------

Testbooster is zonde van je geld.
Als je toch pas over 2 jaar wilt kuren zou ik die tijd gebruiken om je eens goed in te lezen, de antwoorden op de meeste van je vragen vind je hier wel.

ik vind van niet, ik heb aardig vooruitgang geboekt en voel meer kracht.
maar geen vergelijk met vroeger die dianebol. dat was veeeeeeeeel kracht meer.

:)het lezen, vragen stellen en antwoorden doornemen ben ik aan het doen.
dit ondersteun ik met en topic waarbij antwoorden specifieker zijn voor mij.;)

Laatst bewerkt:
kaas, bacon en al die dingen...Kom op man, je hebt een bf van 19!! wil je deze eigenlijk wel verlagen? als ik de voeding zo bekijk heb ik de indruk van niet... voor de rest zie ik er niet veel echte voeding in terug, shakes, pannenkoeken noem maar op... dit suckt echt!

kaas, bacon en al die dingen...Kom op man, je hebt een bf van 19!! wil je deze eigenlijk wel verlagen? als ik de voeding zo bekijk heb ik de indruk van niet... voor de rest zie ik er niet veel echte voeding in terug, shakes, pannenkoeken noem maar op... dit suckt echt!
Waarom is normale voeding veel beter dan je eiwit gedeeltelijk uit shakes halen?

sucks fat weg ja :) maar ik snap wat je bedoelde.

deze week weer 1,5 kilo minder fat.
en (beetje moeilijk te berekenen) maar in 3 weken tijd zeker 2,5 kilo spieren weer teruggeplakt.
maar kaas ja daar mag je over zeuren ;)
maar bacon, das mooi mager vlees , gesneden kipfile doe ik ook vaak op omelet (ipv bacon en kaas).

echter ik kom met dit op de 12% en over vier weken pas ik mijn voeding schema weer aan en vervang ik kaas en bacon voor tonijn in me omelet .
en minder van die eiwit repen en meer forelfile en nog meer tonijn.
als ik meteen naar strikter omschakel is er gebleken dat ik meer kcal dan eet. voelt minder vol dan namelijk en maag knorren. dus vet van kaas was oplossing met tragere verteerbaarheid van bacon.

shakes en pannekoeken zijn voor de komende maanden prima, de kwark, vis en mager vlees komt later als onderhoud voedingsschema gemaak wordt. daarvan blijf bij mij namelijk gewicht gelijk.

overigens Tythor Zeth niets mis met shakes en pannekoeken, alleen de filosofie is doe zo veel mogelijk echte voeding.
maar de kippen en koeien eten zelf al decenia een soort kracht voeding (diervoeder shakes:p) met veel antibiotica en rommel.
dus dan is alles biologisch kopen al nodig en shakes zijn dan goedkoper en makkelijk.

AANVULLEND: ik heb besloten eerst zo maximaal de komende jaren op te bouwen met een reeks 'kuren' vanTESTO BOOSTER en NO PRODUCT

wie weet de juiste producten daarin?

heb ik goede resultaten met de testobooster van MANSPORTS
daar maak ik een review over binnenkort.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven