musclefighter
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 112kg
- Vetpercentage
- 19%
om op juiste wijze mijn vraag te stellen zijn dit mijn gegevens:
Als je advies wilt over je (eerste) kuur, dan hebben we om je te helpen deze informatie nodig:
ben ik voor wat hulp met een goed product.
kan ook een nog hele goede testo booster zoals die van mansports, iemand die er het weet?
of van de testo booster van mansports toch meerdere kuren doen en dan in combi met een NO product?
wat is een juiste kuur of super testo booster combi met NO voor over anderhalf jaar?
misschien deze combi over 2 a 3 maanden al doen want met alleen de setsobooster van mansports is het al knallend vooruit in kracht. (ook aan me stem te horen, diepere bastoon).
maar nu dan nog uithoudingsvermogen, iemand een idee?
als kuur oplossing winstrol dacht ik zelf aan. geeft kracht en zeker uithoudingsvermogen
Als je advies wilt over je (eerste) kuur, dan hebben we om je te helpen deze informatie nodig:
- Wat je leeftijd is 36 jaar
- Hoe lang je traint (hiermee wordt bedoeld serieuze training, geen half werk) vanaf 16 jaar tot 22 jaar 4 kier per week. toen van 23 jaar tot 35 jaar soms maanden niet (en zelf paar jaar niet )en als wel dan 1 of 2 keer per week half werk dus zo ook met de vechtsporten. sinds 2012 echt werk 4 keer per week, eerst 3 maanden intrainen en sinds half april met voedingsschemaaan het cutten en veel reps weinig rust en na iedere training cardio 25 min crosstrainer. 2 avonden kickbokstraing. 4 ochtenden per week ochtentraining buikspieren en benen met trx en 30 min kickbokstraning op bokszak (voor het ontbijt).
- Hoeveel gewicht je op natuurlijke wijze in die periode hebt gewonnen (+ je vet %) 15 jaar terug zeker 8 kilo spieren. (woog op 16 jaar 92 kilo en op 19 jaar 98 en op 22 jaar 104 kilo) toen ik die 8 kilo had bereikt, daarna mini kuur dianebol gedaan 3 weken 1e week 10mg 2e week 20mg derde week 10mg geen nakuur, alleen maar veel kracht en conditie extra gekregen en 5 kilo spier en vocht in drie maanden waarvan 3 kilo spier denk ik. maar daarna, In 15 jaar tijd veel vet namelijk 15 kilo door het minimale sporten en toch flink eten. Sinds 2012 begonnen met echt trainen. sinds half april aan het cutten en 13 kilo vet er af door 4 keer per week trainen, voedinsschema voor cutten, trainschema met veel reps, weinig rust en cardio en in avond 2 maal per week kickboks training en 4 per week ochtend training. me spieren blazen weer snel op naar volume. de bedoeling olgens sportdeskundige is om met 10% vet op 108 kg gespierd te komen. vet voor spieren wisselen. overigens nu 112 kilo en 19% vet.
- Een voorbeeld van wat je op een doordeweekse dag allemaal eet alle dagen eet ik hetzelfde volgens schema. na ochtend training van 8:00 uur eet ik om 9:00 uur een ontbijt omelet van 5 eieren zonder dooier met 4 plakken bacon en een paprika, 2 uur later pré lunch een dieet eiwitshake BFshop, 1,5 uur later lunch met een eiwit panekoek BFshop, 4 uur later pre diner een dieet eiwitshake, 1 uur later dinner eiwit pannenkoek met kaasplakken en bacon en een bak gemengde sla met tomaat en komkommer, 3 uur later een dieet eiwitshake. tussendoor (drukke dagen als vervaning shake of pannekoek) eet ik 2 Syntha6 repen of 1 Carbrite eiwitreep BF shop. een aantal keer per week eet ik ook wel andere vervangende 'snacks' een rookworst of gerookte zalm en garnalen of forel met wat andere vis en vaak stukjes kaas of een stukje gebakken rundergehakt. net wanneer het shake of pannekoek maken met bak gemende sla niet uitkomt. Meestal in kcal niet meer dan 1500 a 1700. koolhydraten minimaal en minimaal transvet.
- Welke supplementen je al hebt gebruikt testo booster van mansports van BFshop voor de vierde week nu en vermeerderd met 7,5 kilo biceps triceps, 5 kilo schouders en 20 kilo borst en rug in reps van 8, goed verbeterd (weer me spieren teruggeplakt). maar met kickboksen nog niet echt verbeterd in spieruithoudingsvermogen en conditie
- Waarom je deze kuur wilt doen conditie, spierkracht en spieruithoudingsvermogen en ook redelijke massa toename.
- Wat je wilt bereiken in bodybuilding op lange termijn? hele goede conditie en super spierkracht en snelheid verhouding met flinke spieren maar niet echt BB bulk. denk aan spieren jerome le banner zeg niet dat de heer le banner gebruikt, maar dat ik wel hulp nodig heb om le banner te kunnen benaderen in spieren en conditie
ben ik voor wat hulp met een goed product.
kan ook een nog hele goede testo booster zoals die van mansports, iemand die er het weet?
of van de testo booster van mansports toch meerdere kuren doen en dan in combi met een NO product?
wat is een juiste kuur of super testo booster combi met NO voor over anderhalf jaar?
misschien deze combi over 2 a 3 maanden al doen want met alleen de setsobooster van mansports is het al knallend vooruit in kracht. (ook aan me stem te horen, diepere bastoon).
maar nu dan nog uithoudingsvermogen, iemand een idee?
als kuur oplossing winstrol dacht ik zelf aan. geeft kracht en zeker uithoudingsvermogen
Laatst bewerkt:

) met veel antibiotica en rommel.