XXL Nutrition

~DE Grootste Anime Topic OOIT~

Peiling Peiling Ik kijk anime

• anime anime anime anime anime anime du fromage :)

Stemmen: 5 6,3%
  • verwkist mijn vrije tijd ermee, super!

Stemmen: 8 10,1%
  • volg meerdere animes, top!

Stemmen: 15 19,0%
  • volg zo af en toe een populair anime ja :)

Stemmen: 13 16,5%
  • leuk! maar niet super

Stemmen: 8 10,1%
  • kijk niet, maar snap wel waarom anderen kijken

Stemmen: 6 7,6%
  • een keertje gekeken, verder niets

Stemmen: 13 16,5%
  • zielige animes en nog zieliger de mensen die kijken

Stemmen: 18 22,8%
  • nee, nooit gekeken zal ik ook nooit doen

Stemmen: 20 25,3%
  • wat is anime?

Stemmen: 14 17,7%

• Totaal stemmers
    79
Als we het dan toch over films gaan hebben kijk deze:
Grave Of The Fireflies
Heeft niets te maken met ninja's pratende kikkers kamehehahaheas, gewoon een super goede serieuze film.
Grave of the Fireflies is een animefilm uit 1988 van Shinchosha, geanimeerd door Studio Ghibli en geregisseerd door Isao Takahata. De film is een bewerking van de gelijknamige autobiografische novelle van Akiyuki Nosaka.

Sommige critici, waaronder Roger Ebert, beschouwen de film als een van de sterkste anti-oorlogsfilms ooit gemaakt. De film wordt vaak vergeleken met Steven Spielberg's Schindler's List.

Grave Of The Fireflies
Heeft niets te maken met ninja's pratende kikkers kamehehahaheas, gewoon een super goede serieuze film.

Die is idd goed. 1 van de weinige serieuze animes die ik ook kan waarderen.

• Topic Starter Topic Starter
Grave Of The Fireflies

Die is idd goed. 1 van de weinige serieuze animes die ik ook kan waarderen.

Raar dat ik er nooit van heb gehoord!

Ik ben geen fan van oude anime, maar ik down het wel!

Ook leuk is Gungrave
Gungrave

[Link niet meer beschikbaar]
The snow is silently falling down onto the roofs of the skyscrapers. Everything begins in this idyllic scenery. A little girl drags a huge attach case behind her, leaving a trace of blood on the piled up snow.
This mysterious girl carries the case to a van and something called “Beyond the Grave” awakens! How does “Harry”, the Boss of the organization, link to “Grave”?
Best Anime ever.

[Link niet meer beschikbaar]

26-delig.

Ik trek alleen southpark en simpsons qua tekenfilmpjes.

Ben nu Death Note aan het kijken..
Laatst een keer begonnen met Bleach maar ik kwam niet door het begin heen!

Het begin is pauper.. daar moet je je even doorheen slepen.. het is het 100000000000000000000000000% zeker waard.

idd had ik ook! vanaf dat Ichigo in Soul Society komt begint het echt goed te worden, daarna zijn er weer teveel fillers rond de "bountou" saga, zit zelf rond episode 80 nu

Veel plezier:D

Ik was ook ff begonnen met bleach maar ik vond er niets aan, schijnt leuker te worden na stuk of 20 afleveringen dus ik geef em een nieuwe kans:P

Het begin is pauper.. daar moet je je even doorheen slepen.. het is het 100000000000000000000000000% zeker waard.

idd had ik ook! vanaf dat Ichigo in Soul Society komt begint het echt goed te worden, daarna zijn er weer teveel fillers rond de "bountou" saga, zit zelf rond episode 80 nu

Veel plezier:D

Ik was ook ff begonnen met bleach maar ik vond er niets aan, schijnt leuker te worden na stuk of 20 afleveringen dus ik geef em een nieuwe kans:P

+1 gewoon even door de start heen bijten, in uraharas kelder wordt het al leuk

Je moet die bountou episodes gewoon skippen. Gewoon op internet kijken welke episodes allemaal filler zijn en die ook skippen

Volgens mij bedondert Jesaja de boel, en zegt ie straks dat ie nog nooit van die tekenfilms heeft gezien en dat ie er in mee ging puur om jullie te etteren!

Nope ik vind animes echt leuk.

Wat zijn toch fillers??

Terug
Naar boven