AndroidHealthClinic

~DE Grootste Anime Topic OOIT~

Peiling Peiling Ik kijk anime

• anime anime anime anime anime anime du fromage :)

Stemmen: 5 6,3%
  • verwkist mijn vrije tijd ermee, super!

Stemmen: 8 10,1%
  • volg meerdere animes, top!

Stemmen: 15 19,0%
  • volg zo af en toe een populair anime ja :)

Stemmen: 13 16,5%
  • leuk! maar niet super

Stemmen: 8 10,1%
  • kijk niet, maar snap wel waarom anderen kijken

Stemmen: 6 7,6%
  • een keertje gekeken, verder niets

Stemmen: 13 16,5%
  • zielige animes en nog zieliger de mensen die kijken

Stemmen: 18 22,8%
  • nee, nooit gekeken zal ik ook nooit doen

Stemmen: 20 25,3%
  • wat is anime?

Stemmen: 14 17,7%

• Totaal stemmers
    79
heb mn halve jeugd ermee verdoet vroeger voordat t mainstream werd...

keek soms wel 5 uur per dag en in de vakanties nog meer. echt een noo-life gamer/animekijker. heb ook meer dan 200 series/ovas/films gezien in die 8 jaar. echt belachelijk.

sinds mn 17 volg ik bijna niks meer. als je in japan gewoond hebt is de lol er wel af. tegenwoordig ben ik t tegenovergestelde. altijd met mensen aan t ouwehoeren, sporten en muziekmaken. die maneir van leven bevalt me beter

• Topic Starter Topic Starter

afleveringen die niet zijn gebasseerd op de originele manga, kort gezegd: troepafleveringen, commerciele kuzooi die vrijwel nooit leuk is.

heb mn halve jeugd ermee verdoet vroeger voordat t mainstream werd...

keek soms wel 5 uur per dag en in de vakanties nog meer. echt een noo-life gamer/animekijker. heb ook meer dan 200 series/ovas/films gezien in die 8 jaar. echt belachelijk.

sinds mn 17 volg ik bijna niks meer. als je in japan gewoond hebt is de lol er wel af. tegenwoordig ben ik t tegenovergestelde. altijd met mensen aan t ouwehoeren, sporten en muziekmaken. die maneir van leven bevalt me beter

in japan geleefd? Lijkt me wel leuk om elke avond hele tijd anime te kijken, hier hebben we zulke zenders niet!

200 series shjeeezues :)

komen er nog nieuwe aflvereringen van DBZ of Dragonball,of alleen de shit die al op tv is geweest?

Haha wat erg, ik vind dat juist de enige leuke afleveringen bij Naruto xD bijv als ze zo proberen achter te komen wie er nou achter dat halve masker van Kakashi zit:roflol:

komen er nog nieuwe aflvereringen van DBZ of Dragonball,of alleen de shit die al op tv is geweest?

Voor de 20e verjaardag wordt Dragonball Z herziend en van 294 gecomprimeerd tot 100 afleveringen en tot Dragonball Kai genoemd.

DBZ door de puntenslijper!

Haha wat erg, ik vind dat juist de enige leuke afleveringen bij Naruto xD bijv als ze zo proberen achter te komen wie er nou achter dat halve masker van Kakashi zit:roflol:

Haha wat is achter mijn masker?

NOG een masker! :roflol:

zullen ze het ooit vinden? :)

Nee. Sterker nog, de garlig junior saga halen ze weg.

Het is wel jammer dat Akira Toriyama niet een vervolg maakt zoals de lange gerucht Dragonball AF. Ik denk dat het een hit zal worden, ipv een complete herhaling.

We hebben inmiddels al GT als vervolg gehad en een film die de hele franchise hebben verdoet, dus maak een goed vervolg!

melkisgoed, die animecrazy.net is echt super chill, ik snap nu een beetje hoe et werkt, en Bleach begint nog leuk te worden ook;)

kijk niet naar teken filmpjes gekke Japs.

melkisgoed, die animecrazy.net is echt super chill, ik snap nu een beetje hoe et werkt, en Bleach begint nog leuk te worden ook;)

Bleach wordt steeds leuker, alleen nu hebben ze halve fillers en die meuk kijk ik voorlopig niet.

De fillers van Naruto zijn EINDELIJK afgelopen! W0000000000000000t :banana:

Heb net samurai x de eerste zeventig afleveringen binnengehaald, lijkt wel vet. Mede omdat ik er vroeger paar afleveringen van heb gezien. en afro samurai

Hellsing OVA !

bekijk hier de OVA's maar eens !

http://www.watchanimeon.com/anime/hellsing/

wel beginnen bij de 1ste OVA anders kan je het verhaal niet volgen ;)

De serie is nog niet afgelopen er komen nog enkele OVA's ...

Laatst bewerkt:
Ben nog alle DBZ afleveringen eens terug aan het bekijken , echt super herbeleef men hele jeugd terug :D

Hajime no Ippo is imo de beste anime ooit, maar misschien ben ik een beetje bevoordeeld omdat ik zelf boks:o Dit is trouwens de enige anime die ik volg, seizoen 3 komt echter pas uit in januari 2011 =(
http://www.youtube.com/watch?v=Prc1AMArrnE

idd ook een leuke serie, maar jammer van de zoveel streefighterachtige boks moves ...

idd ook een leuke serie, maar jammer van de zoveel streefighterachtige boks moves ...
Ik vind de moves juist vrij realistisch voor een anime, ze zijn veelal gebaseerd op trademark punches van bekende boksers, net als de personages zelf.
Dempsey roll - Jack Dempsey
Flicker jab - Thomas Hearns
Smash - Donovan Ruddock
De manier waarop het geanimeerd is gewoon erg overdreven, het blijft ook maar een tekenfilm natuurlijk:D

Terug
Naar boven