MuscleMeat

De huisarts vroeg of ik AAS gebruikte

Nee nooit...krijg wel vaker de vraag of ik toevallig ook wel eens train.

mijn dok geeft me elke keer nog maar een maand of 2 te leven, en schrikt zich zelf een hoedje van mijn fantastische bloedwaardes :sad:

"Rook je, drink je of gebruik je drugs?" is een standaard vraag die elke dokter aan zijn patiënten stelt. En aangezien er meer dan genoeg mensen van 60kg zijn die aan de anabolen zitten, is het niet zo'n gekke vraag om te stellen aan iemand die er ook maar een beetje gespierd uitziet. Je hoeft dus niet te gevleid te zijn.

"Rook je, drink je of gebruik je drugs?" is een standaard vraag die elke dokter aan zijn patiënten stelt. En aangezien er meer dan genoeg mensen van 60kg zijn die aan de anabolen zitten, is het niet zo'n gekke vraag om te stellen aan iemand die er ook maar een beetje gespierd uitziet. Je hoeft dus niet te gevleid te zijn.

Dit, krijgen wij ook standaard geleerd te vragen.

Mijn dokter waarschuwt me dat wanneer ik binnen kom ik zwijwaarts binnen moet komen anders breek ik de deurpost nog met me brutale schouderwijdte en insanse wheelchair quads.
Vervolgens vraagt ie tickets voor de gunshow.

Laatst bewerkt:
Kan niemand zijn dokter wat AAS voorschrijven of wat ?

-.o wat denk je zelf

Dokter vroeg me laatst of ik zonder jas naar buiten was geweest ...
OMG

Ja, dok vroeg mij laats of mijn kleine pikkie van de anabolen komt ..... ha ha ha ha ****ing ha ... lach me dood :rolleyes:

Hahaha echt prachtig, mijn collega's op me werk vroegen het me vorige week ook.

Sindsdien vragen ze regelmatig of ik nog ben wezen ''fitnessen''

:roflol:

m'n leraar vroeg me vanochtend of ik me huiswerk af had :(

Waar blijven die plaatjes nou ?
durft zeker niet he , vuile leugenaar !

Terug
Naar boven