XXL Nutrition

De huisarts vroeg of ik AAS gebruikte

Enige wat ze mij vragen is "Hey train jij wel eens?" Nee potverdomme, ik train niet, die 90+ kg kwam uit de lucht vallen en ik ben van mezelf zo gespierd.

edit

Laatst bewerkt:
altijd ontkennen.

mijn huisarts vroeg waarom men deuren zo witjes zagen

volgende keer zeggen dat je beter prikt dan hem ;)

Zeg dan wel beter dan hij anders denkt die dokter weer meer hersenen dan spieren en wij hebben die naam toch al. :)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

als je aan de dokter vraagt of die je iets voor kan schrijven om meer spieren te krijgen (niet per se "anabole androgene steroïden">AAS). Geeft ie je dan iets? <serieuse vraag="">

Als je eerst aids krijgt wel.
</serieuse>

ik zeg niets zonder advocaat ' zou ik zeggen "

boring :yawn:

kom maar terug als je huisarts zegt: ja wie probeer je nou gek te maken? Het is overduidelijk dat jij liters aan anabolen door je lichaam spuit en daarnaast die dingen nog slikt alsof het m&m's zijn. Ik stuur je per direct door voor een bloedtest inclusief hart mri en de endocrinoloog voor een check, may the force be with you...alway.

Nee, gelukkig niet. Een huisarts die een beetje fatsoen heeft gaat toch geen zo'n dingen vragen als er niets van aanleiding is.

Nee, gelukkig niet. Een huisarts die een beetje fatsoen heeft gaat toch geen zo'n dingen vragen als er niets van aanleiding is.

Wat heeft dat nou weer met fatsoen te maken? Dus je huisarts mag ook niet naar je alcoholgebruik en drugsgebruik vragen?

Zeg dan wel beter dan hij anders denkt die dokter weer meer hersenen dan spieren en wij hebben die naam toch al. :)

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

Als je eerst aids krijgt wel.
</SERIEUSE>
verbeteren en fouten maken...

Wat heeft dat nou weer met fatsoen te maken? Dus je huisarts mag ook niet naar je alcoholgebruik en drugsgebruik vragen?

Als er totaal geen aanleiding is.. Als ik nu zou gaan voor een gekneusde teen ofzo en hij vraagt opeens of ik aan de anabolen zit zou ik dit maar enorm ongepast vinden. Zou er zelfs niet willen op antwoorden, of gewoon iets zeggen als mss of wie weet.

Vroeg ie aan mij ook, net als de dermatoloog, achja er zijn zoveel met een k*t fysiek die wel kuren dus vragen ze het zelfs aan mij.

De huisarts vroeg me of ik een penis vergroting heb laten doen.

Als er totaal geen aanleiding is.. Als ik nu zou gaan voor een gekneusde teen ofzo en hij vraagt opeens of ik aan de anabolen zit zou ik dit maar enorm ongepast vinden. Zou er zelfs niet willen op antwoorden, of gewoon iets zeggen als mss of wie weet.

Vaak is middelen gebruik vrij standaard in het anamnese gesprek. Maar als je het niet relevant vind voor de aandoening waarmee je een arts bezoekt hoe je geen ingewikkelde antwoorden te geven. Zeg je simpelweg dat het niet relevant is in jou ogen en klaar. Of vraag de arts waarom hij die vraag stelt als je met een gekneusde teen komt. Ik snap mensen nooit die zo snel in het verweer schieten bij standaard vragen.

Laatst bewerkt:
ik bespreek mijn gebruik met mijn arts. ik deel wel alle milligrams door 10, en dan zegt ie nog "zoveel?"

de enige die ooit een opmerking in die trend in mijn face heeft gemaakt is mijn oma. toen ik daar laats binnenkwam, <na een cut van 14 ff deca gezet en gelijk weer 10 kilo bij én een muil zoals een luchtballon> "amai!! wa is dà me uwe kop?!! zo groot!!"

alle andere hebben er wijselijk het zwijgen toe gedaan. oma ziet niet goed meer en kan dus mijn "i kill you" blikken niet zo goed meer opvangen hé

verder zie ik er enkel uit alsof ik op aas zit als ik ook effectief on ben. (vind ik zelf) dit vanwege de plofkop zonder weerga

Enige wat ze mij vragen is "Hey train jij wel eens?" Nee potverdomme, ik train niet, die 90+ kg kwam uit de lucht vallen en ik ben van mezelf zo gespierd.

Een beetje gefrustreerd?:)

ot: nee; mijn huisarts vraagt me of ik wil dat hij aas voorschrijft, zo zielig vindt hij mijn fysiek.:(

ik bespreek mijn gebruik met mijn arts. ik deel wel alle milligrams door 10, en dan zegt ie nog "zoveel?"
de enige die ooit een opmerking in die trend in mijn face heeft gemaakt is mijn oma. toen ik daar laats binnenkwam, <na een cut van 14 ff "deca-durabolin">deca gezet en gelijk weer 10 kilo bij én een muil zoals een luchtballon> "amai!! wa is dà me uwe kop?!! zo groot!!"

alle andere hebben er wijselijk het zwijgen toe gedaan. oma ziet niet goed meer en kan dus mijn "i kill you" blikken niet zo goed meer opvangen hé

verder zie ik er enkel uit alsof ik op "anabole androgene steroïden">aas zit als ik ook effectief on ben. (vind ik zelf) dit vanwege de plofkop zonder weerga

Is al de tweede keer dat ik u die opmerking zie maken hier op DBB, dus vraag me dan wel af wat je gebruikt :p
Als je nu zegt dat je 100mg test-e gebruikt, kan ik me niet inbeelden dat de doc dit veel gaat vinden.

Terug
Naar boven