Spuitelf11
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 506
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je aan de dokter vraagt of die je iets voor kan schrijven om meer spieren te krijgen (niet per se "anabole androgene steroïden">AAS). Geeft ie je dan iets? <serieuse vraag>

als je aan de dokter vraagt of die je iets voor kan schrijven om meer spieren te krijgen (niet per se "anabole androgene steroïden">AAS). Geeft ie je dan iets? <serieuse vraag="">

Nee, gelukkig niet. Een huisarts die een beetje fatsoen heeft gaat toch geen zo'n dingen vragen als er niets van aanleiding is.
verbeteren en fouten maken...Zeg dan wel beter dan hij anders denkt die dokter weer meer hersenen dan spieren en wij hebben die naam toch al.
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
Als je eerst aids krijgt wel.
</SERIEUSE>
Wat heeft dat nou weer met fatsoen te maken? Dus je huisarts mag ook niet naar je alcoholgebruik en drugsgebruik vragen?
Als er totaal geen aanleiding is.. Als ik nu zou gaan voor een gekneusde teen ofzo en hij vraagt opeens of ik aan de anabolen zit zou ik dit maar enorm ongepast vinden. Zou er zelfs niet willen op antwoorden, of gewoon iets zeggen als mss of wie weet.
Enige wat ze mij vragen is "Hey train jij wel eens?" Nee potverdomme, ik train niet, die 90+ kg kwam uit de lucht vallen en ik ben van mezelf zo gespierd.

ik bespreek mijn gebruik met mijn arts. ik deel wel alle milligrams door 10, en dan zegt ie nog "zoveel?"
de enige die ooit een opmerking in die trend in mijn face heeft gemaakt is mijn oma. toen ik daar laats binnenkwam, <na een cut van 14 ff "deca-durabolin">deca gezet en gelijk weer 10 kilo bij én een muil zoals een luchtballon> "amai!! wa is dà me uwe kop?!! zo groot!!"
alle andere hebben er wijselijk het zwijgen toe gedaan. oma ziet niet goed meer en kan dus mijn "i kill you" blikken niet zo goed meer opvangen hé
verder zie ik er enkel uit alsof ik op "anabole androgene steroïden">aas zit als ik ook effectief on ben. (vind ik zelf) dit vanwege de plofkop zonder weerga

Was dit in een gaybar?Laatst nog tijdens het uitgaan, een mini ecto met buffalo's aan vroeg aan me of ik aan anabolen deed. Daarna wou ie aan me ballen voelen. Als ie het had gedaan had ie een powerpunch gekregen.
De huisarts vroeg me of ik een penis vergroting heb laten doen.