Fitness Seller

De Internet ID Card

Ik heb niks te verbergen.

Ziet eruit als een goed idee.

goed idee, als je zoals mij niets te verbergen hebt.

Ja er komt toch wel een revolutie als het zo doorgaat en op het einde zal ik ten strijde trekken!!

Ja ze willen alles van je weten.

Over enkele jaren :

Politie komt op bezoek.

Ja meneer wij hebben geconstateerd dat u gister om half 8 op de A1 bij hectometerbordje 18, 13km te hard reed.

Ik zie dat u een wietpas had aangevraagd enkele jaren terug, had u misschien ook wat wiet op toen u te hard reed.

>nee<

Nou dat is wel apart want na het incident hebben wij in uw computer gekeken en op de webcam die wij hadden ingeschakelt zagen wij u duidelijk wiet roken.

Ook uit de reeds opgenomen telefoongesprekken die wij hebben afgeluistert in de loop der jaren hebben wij duidelijke gesprekken onderschept waar het af en toe over wiet ging.

Ook hebben wij u gevolgd in de loop der jaren door de gps-chip en u komt ook vaak in de buurt van coffeshops, mocht u dat ontkennen, wij hebben u ook gezien op de camerabeelden die in die straat hangen.

Verder hebben wij in uw mail kunnen zien dat u af en toe wat zwarte klussen erbij pakt?

>Ja maar ik moet wel, er wordt zo erg bezuinigd dat ik mijn gezin niet kan onderhouden, ik moet wel<

Niets mee te maken, regels zijn regels. En u kan trouwens ook wel naar de c1000 gaan ipv de albertheijn, als we uw bankafschriften zo zien kunt u daar best op besparen en die 5 chocoladerepen die u elke week koopt kunt u ook vervangen voor een goedkoop brood.

Nou dat was het voor ''deze keer''

Fijne dag verder meneer.

*Op weg naar het bureau rijden de agenten 3 keer door rood en overschijden de maximun snelheid aanzienlijk*

Nederland is weer een stuk veiliger.

En alles mensen in dit topic spreken idd de waarheid. Jullie hebben niets te verbergen.

Ja ze willen alles van je weten.

Over enkele jaren :

Politie komt op bezoek.

Ja meneer wij hebben geconstateerd dat u gister om half 8 op de A1 bij hectometerbordje 18, 13km te hard reed.

Ik zie dat u een wietpas had aangevraagd enkele jaren terug, had u misschien ook wat wiet op toen u te hard reed.

>nee<

Nou dat is wel apart want na het incident hebben wij in uw computer gekeken en op de webcam die wij hadden ingeschakelt zagen wij u duidelijk wiet roken.

Ook uit de reeds opgenomen telefoongesprekken die wij hebben afgeluistert in de loop der jaren hebben wij duidelijke gesprekken onderschept waar het af en toe over wiet ging.

Ook hebben wij u gevolgd in de loop der jaren door de gps-chip en u komt ook vaak in de buurt van coffeshops, mocht u dat ontkennen, wij hebben u ook gezien op de camerabeelden die in die straat hangen.

Verder hebben wij in uw mail kunnen zien dat u af en toe wat zwarte klussen erbij pakt?

>Ja maar ik moet wel, er wordt zo erg bezuinigd dat ik mijn gezin niet kan onderhouden, ik moet wel<

Niets mee te maken, regels zijn regels. En u kan trouwens ook wel naar de c1000 gaan ipv de albertheijn, als we uw bankafschriften zo zien kunt u daar best op besparen en die 5 chocoladerepen die u elke week koopt kunt u ook vervangen voor een goedkoop brood.

Nou dat was het voor ''deze keer''

Fijne dag verder meneer.

*Op weg naar het bureau rijden de agenten 3 keer door rood en overschijden de maximun snelheid aanzienlijk*

Nederland is weer een stuk veiliger.

En alles mensen in dit topic spreken idd de waarheid. Jullie hebben niets te verbergen.

Helemaal zelf verzonnen jongen?

En mensen maar blijven volhouden dat het allemaal conspiracy theories zijn.

@ Rob p

Ja idd, duurde wel ff maar ik vind het wel een mooi verhaaltje eigenlijk.:D

Maakt niet uit onwetende kunnen het niet weten

EDIT : het verhaaltje is gebasseerd op feiten.

Laatst bewerkt:
Nou en, ik heb toch niks te verbergen?

Hoe heet je ? Waar woon je ? Hoe oud ben je ? Welke opleidingen heb je afgerond ? Naam van ouders ? Afkomst ? Geboortedatum ? Geboorteplaats ? Heb je afwijkingen ? Spreek je ABN ? Mobiele nummer ?

Het gaat niet om niks te verbergen het gaat om het recht op bescherming van je privacy. Als de Staat wilt weten wat ik doe moeten ze dat zelf uitzoeken en dat moet niet ten kostte gaan van een verworvenheid als vrijheid van de persoonlijke levenssfeer.

Internet is hetzelfde, alle vrijheid wordt steeds vaker misbruikt door werkgevers, vijanden/vrienden en politie/criminelen. En ook op internet wilt men steeds vaker meer privacy en worden de nadelen zichtbaar van alle manieren om mensen te zoeken, gelukkig.

In de maatschappij wordt dwangmatig de privacy beperkt en helaas hebben we daar geen keuze meer in....

Laatst bewerkt:
Zieke shit, EU-burgers zijn de vijanden van de EU zelf lijkt het tegenwoordig wel

• Topic Starter Topic Starter
...

Laatst bewerkt:
Het mooiste is dat de hoge pieten zelf het woord "complot theorie" hebben gekoppeld aan het sceptisch denken.
Als je sceptisch bent naar de overheid ben je tegenwoordig een complot theorie aan het verzinnen. Juist vanwege dit soort gekke ideeën is de vrijheid van internet ontzettend belangrijk. Als dat wegvalt wordt je mening uiten op een vrije manier opeens een stuk moeilijker.

En toevallig dat ze nou de laatste tijd zo erg hun best doen om het internet te censureren van alle kanten.

Heel veel burgers kiezen veiligheid boven privacy. Helemaal in onzekere tijden Als de meerderheid dit wilt moet je het slikken als democraat. Dus als je hier tegen bent, ben je gewoon een fascist.

• Topic Starter Topic Starter
....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven