AndroidHealthClinic

"De islam is een tolerante godsdienst die het terrorisme verbant"

Dat is nu zeg ik toch, toen hij als eerst aan de macht was ging dat helemaal niet zo
Ga me nou niet de les lezen over wat er in marokko gebeurt op basis van wikipedia ''feiten''
Eerst lekker rondtouren door alle berberse steden en dorpen en dan de arabische doen.Kijken wat het verschil is. Owja ook niet vergeten met alle ambtenaren daar te praten en vooral de inheemse bevolking. Owja breng ook een bezoekje aan het berberse culturele onderzoekscentrum hassidi in nador
Is het geen mogelijkheid dat die mensen ook alleen maar hun kant van het verhaal vertellen en dus geen absolute waarheid is?

Nee, dat dacht ik eerst ook
Todat je ook in alle arabische steden aankomt, zelfs arabieren daar geven het toe

Ik geef de islam nog een hele lange tijd inshallah
Overigens moet die koning eens afgezet worden, het is tijd dat het land terug gaat naar zn originele bewoners en niet de bezetters. Maar hun tijd komt nog wel, vooral die van de koning als hij bloedend op straat ligt
Bloedend en gemarteld voor al zijn gruweldaden, vuur met vuur

dan mogen ze die martelaars van de koning ook nog eens goed martelen, vuur met vuur !!!!

Hij leest je niet de les, hij vraagt om argumenten bij jouw uitlatingen. Als jij zegt dat het een verschrikkelijk persoon is die het verdient om gemarteld te worden moet je niet vervolgens gaan zeggen dat mensen maar naar Marokko moeten gaan om daar te vragen waarom hij nou precies zo verschrikkelijk is.

Hij leest je niet de les, hij vraagt om argumenten bij jouw uitlatingen. Als jij zegt dat het een verschrikkelijk persoon is die het verdient om gemarteld te worden moet je niet vervolgens gaan zeggen dat mensen maar naar Marokko moeten gaan om daar te vragen waarom hij nou precies zo verschrikkelijk is.

Goed gezien, denk dat spiertje té eenzijdig denkt.. Maar dat is zijn goed recht. Gelukkig heeft in dit land iedereen recht op zijn/haar eigen mening!

Jammer dat je er ook om neergeknalt kan worden..

Terug
Naar boven