Giuseppe
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 15
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lonen bevriezen, goed idee.maar dan wel van de ministers en ambtenaren.
lol, klinkt bijna sarcastisch. Dan ben ik toch liever oppervlakkig dan naïef.
. Misschien een mooie kans tot zelf-reflectie, of misschien dat wel te veel gevraagd tegenwoordig.Politici in bijv. België hebben vaak genoeg bewezen dat ze onbetrouwbaar zijn en meer met zichzelf bezig zijn dan met het volk. Waarom jij plots persoonlijk moet worden weet ik niet, zit je zelfs soms in de politiek?Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten zullen we maar zeggen dan. Misschien een mooie kans tot zelf-reflectie, of misschien dat wel te veel gevraagd tegenwoordig.
Politici in bijv. België hebben vaak genoeg bewezen dat ze onbetrouwbaar zijn en meer met zichzelf bezig zijn dan met het volk. Waarom jij plots persoonlijk moet worden weet ik niet, zit je zelfs soms in de politiek?
Ik heb weinig verstand van economie maar ik vraag me af of het verstandig is om in de huidige situatie indirect de koopkracht in te perken.
)Ik heb weinig verstand van economie maar ik vraag me af of het verstandig is om in de huidige situatie indirect de koopkracht in te perken.
Waarom gaan ze dan niet in de privé? Zal het je zeggen: privé is nog veel harder werken.

Kkprutsers zijn het daar
Wat wordt er precies bedoeld met lonen bevriezen?
Bevroren lonen = dalende koopkracht daar inflatie blijft bestaan.
Minder koopkracht = minder vraag naar producten = dalende productie, enz...
Dit is een neerwaartse spiraal als je't mij vraagt. Het is juist de moment voor de regering om zwaar te investeren, werk te 'maken' (bv: openbare werken beginnen, wegwerkzaamheden, enz...). zo stijgt de koopkracht van de bevolking weer en geraken we er uiteindelijk wel uit denk ik.
Mijn bescheiden mening.
De beste manier om door de crisis te komen lijkt mij dat iedereen keihard blijft werken maar voor minder loon, en tegelijk toch op normale manier geld uitgegeven wordt door privé en staat.
Dat de koopkracht daalt door bevriezen loon lijkt mij echt onzin. Zoveel verlies je daarmee nu ook weer niet. Je mag al blij zijn dat je je job kan houden, dan liever wat loonmatiging.
Typisch dat de vakbonden meteen staan te huilen, allemaal parasieten van de economie en staat. Hoe meer werklozen, hoe meer zij verdienen...