AndroidHealthClinic

Belangrijk Nieuws de meet 2015! 20 juni

  • Topic starter g-men
  • Startdatum
  • Reacties 72
  • Weergaven 7K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Dit is net het laatste weekend dat ik op de verzekering sta dus ik kan het niet maken om de maandag erop gehavend te gaan werken, jammer dat ik alweer een jaar mis nu
 
Je begrijpt dat je hier geen punten scoort met voetbal boven dit verkiezen, he? Zonde.

Als iemand anders interesse heeft, benader me even via pm. 20,- is een prima prijs.

Haha ik voetbal ook nirt meer, al 1 seizoen niet meer..

Dit is een 7vs7 voor de lol toernooi das wel lachen.., opsturen miss een opsie?
 
hallal vlees en gluten free?
 
jaaa choco derbij!!
 
jaaa choco derbij!!

Zwz maar starter moet me ophalen by t station maakt met alleen riem en sleeves aan :)

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Naakt*
 
We hebben nog een 190 log te goed van je
 
Hey Choco kom je? Lijkt ons allen tof!
 
Zwz maar starter moet me ophalen by t station maakt met alleen riem en sleeves aan :)

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Naakt*

:roflol: gvd
 
in

neem stroopwafels + andere koeken mee :roflol: wat drinken en odin
 
topper
 
ik kom niet helaas. tentamens beginnen gelijk maandag erop en heb er sowieso nog weinig te zoeken vrees ik. veel plezier desalniettemin

en jelle komt niet :(
 
Het ziet naar uit dat we van PHM met 4 man zijn, waaronder 1 vrouw

Alleen nog even kijken wat voor eten we mee nemen. Waar is er nog een tekort van?

Heb wel nog een hoop drinken staan dus dat neem ik ook wel mee
 
Aanwezig!

Ga flink in de keuken aan de slag en neem zelfgemaakte eiwit/notenrepen mee, genaamd de "Raw Power Bar" (RPB's) :P
 
Voor mij nog steeds ff afhankelijk van hoe ver ik met schoolwerk kom, ik doe mijn best
 
Ik en wat jongens met wie ik train. (wel even onder voorbehoud ivm met oppas)
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven