MuscleMeat

Aankondiging De RawPowerBaarn meet 2013

Ik ben er helaas ook niet, gaat niet lukken met een oppas. Dus morgen cardio bij ballorig.

Kip burgers en kip filet, wat broodjes chillisaus, mayo, sla

En een fles wodka

Ik neem ook nog wel een fles Whisky uit Polen mee

Ben er rond 12, moet wel weer weg en bij station Baarn om 5uur zijn.
Dus er blijft zat drank en eten voor andere over

Is er mischien iemand die me daar effe snel kan dumpen om 5uur. Vriendin van me heeft een verrasing voor mij in Amsterdam vandaar.

Word mijn eerste keer bij RPB, Heb er super veel zin in en ben heel benieuwd.

Denk dat ik voor de verandering daar eens ga kniebuigen bankdrukken en deadliften.

Tot morgen mensen gr weak01

Ben er rond 12, moet wel weer weg en bij station Baarn om 5uur zijn.
Dus er blijft zat drank en eten voor andere over

Is er mischien iemand die me daar effe snel kan dumpen om 5uur. Vriendin van me heeft een verrasing voor mij in Amsterdam vandaar.

Word mijn eerste keer bij RPB, Heb er super veel zin in en ben heel benieuwd.

Denk dat ik voor de verandering daar eens ga kniebuigen bankdrukken en deadliften.

Tot morgen mensen gr weak01

Leuk om ook jou morgen weer eens te zien, Pjotr. Er is altijd wel iemand die je effe kan brengen.
Voor mij ook de eerste keer bij RPB, ben erg benieuwd! Heb er heel veel zin in.

Wij (Bosshogg en ik) zijn er ook rond het middaguur denk ik, we rijden al takkevroeg weg omdat we natuurlijk een behoorlijk end moeten rijden, en daarnaast eerst ergens anders nog wat onderdelen voor onze loods op moeten halen.
Geen idee hoe lang we blijven en ook nog niet echt een idee wat ik allemaal ga doen...

leuk dat je er ook bent, ja dat zou mooi zijn als ik afgezet kan worden door iemand

Ik hèb sowieso wat water al mee. Vlees komt ook goed.

Idd geen diepvries zooi meenemen mannen, dat wordt ellende. Ik ga niet weer van die half gare zooi eten.

ik heb ook nog plastic bekertjes en bestek zal ik dat ook meenemen

Bob tom en gokhan kunnen niet meer ivm werk (te laat)

Ik hèb sowieso wat water al mee. Vlees komt ook goed.

Idd geen diepvries zooi meenemen mannen, dat wordt ellende. Ik ga niet weer van die half gare zooi eten.

:roflol:, de herinneringen van de kip waar nog gewoon ijs in zat na het bbqen komen terug.

Wat een aftaaiers allemaal

Ik taai niet af zelfs met een brakke kop. Ben nu onderweg.

Tot straks allemaal

Komen er zo aan.

Heb een berg kipsate, livar worsten, en een paar spare ribs bij.

Als dat niet schijten word.

Gaat er ook een live feed zijn?

Was gezellig.

Jup, goed te doen :)

Terug
Naar boven