Fitness Seller

de pil

peter_peuters

Novice
Waardering
0
Mijn vraag heeft misschien niet direct met anabolen te maken maar wel met hormonen. Ik hoor de laatste tijd vaker dat de pil (anticonceptie voor vrouwen) gebruikt wordt door mannen. dit zou vooral gebruikt worden door wielrenners. Hoe dit juist gebruikt wordt weet ik niet. Weet er hier iemand meer over? Wat de werking is op het mannelijk lichaam en zo?

is er voor om te zorgen dat je als man niet in verwachting kan raken dat weet toch iedereen

Oestrogeen is in dit geval het laatste wat je wilt.

transcoïtusuelen doen het ook, lijkt me dus geen aanrader.

Word ook nog gebruikt voor geestelijk zieken die anders kleine kinderen pakken. Dus snap niet dat zoiets goed zou kunnen zijn voor je prestaties, laat staan het behouden van een relatie.

Word ook nog gebruikt voor geestelijk zieken die anders kleine kinderen pakken. Dus snap niet dat zoiets goed zou kunnen zijn voor je prestaties, laat staan het behouden van een relatie.

Inderdaad de pil bevat een synthetische oestradiol, wat een verwant is aan oestrogeen, wil je als man niet hebben...

mag ik eens iets vragen dan wie kent arimidex en wat is dat dan

arimedex is een aromatase remmer,en houd tijdens de kuur vocht en gyno tegen...

ik denk dat je de berichten in de media een beetje doorelkaar haalt.
er wordt vaak gezegd dat wielrenners middelen gebruiken voor "zwangere vrouwen" (hoewel dit natuurlijk niet helemaal juist is, maar bon). hiermee bedoeld men natuurlijk HCG.
dat wielrenners "de pil" gebruiken lijkt nergens op te slaan....

ms om te maskeren?

Terug
Naar boven