XXL Nutrition

De politie gaat staken.

Er is toch wel een minimale dienst die blijft doorwerken? Indien niet: helemaal gek geworden.

Alweer,mooi deze week geen bekeuringen :roflol:

Alweer,mooi deze week geen bekeuringen :roflol:

Er is nog altijd de afspraak dat agenten in elk geval zelf mogen bepalen of zij het zo'n bedreiging vinden voor de veiligheid dat ze wel/niet bekeuren...

Het minder uitdelen van bekeuringen gaat voornamelijk om domme dingetjes als parkeerboetes e.d.

dus dat word weer meer plasma tv's weghalen =) en meer geld verdienen in die dagen :p

Mij steun gaat in deze toch uit naar de agenten.

Gezien wat er heden ten dage van hun verwacht wordt met al die geweldadige immigranten en de beperkingen die hun worden opgelegd in hun handelen verdienen ze veel te weinig.

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.

ze kiezen wel de verkeerde tijd uit! Over 3 weken hebben de criminelen aangekondigd te gaan staken!

Gezien wat er heden ten dage van hun verwacht wordt met al die geweldadige immigranten en de beperkingen die hun worden opgelegd in hun handelen verdienen ze veel te weinig.

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.

:roflol:

Er zijn twee dingen oneindig: het heelal en de domheid van de mens, van de eerste ben ik niet zo zeker.
-The man of the 'hoax'

You are proving him quite right. Je doet me denken aan het 16 jarige ventje dat in de Spits stond van de week. Mijn domheid is dat ik op je blijf reageren. Maar het werkt zo aanstekelijk. Ik laaf mijn naar saniteit dorstende brein echter met het zoete genot van actie = -reactie. Jammergenoeg maakt die redenering jouw gedachtengoed ook tot een haast onvoorkomelijke puist op wat doorgaans vooruitgang wordt genoemd.

:roflol:

Er zijn twee dingen oneindig: het heelal en de domheid van de mens, van de eerste ben ik niet zo zeker.
-The man of the 'hoax'

You are proving him quite right. Je doet me denken aan het 16 jarige ventje dat in de Spits stond van de week. Mijn domheid is dat ik op je blijf reageren. Maar het werkt zo aanstekelijk. Ik laaf mijn naar saniteit dorstende brein echter met het zoete genot van actie = -reactie. Jammergenoeg maakt die redenering jouw gedachtengoed ook tot een haast onvoorkomelijke puist op wat doorgaans vooruitgang wordt genoemd.

Jou slappe gelul is volgens mij ook oneindig, praat alsjeblieft een keer normaal man. Ik weet niet op wie je indruk wilt maken met je linkse draaikonten-praat, maar ik denk dat je beter een andere tactiek toepast..

Jou slappe gelul is volgens mij ook oneindig, praat alsjeblieft een keer normaal man. Ik weet niet op wie je indruk wilt maken met je linkse draaikonten-praat, maar ik denk dat je beter een andere tactiek toepast..

Brutalmonsterkarmawaardige post :roflol:

want anders?

Als god had gewild dat je het had begrepen, had ie je wel wat slimmer gemaakt.

Mooi, is me vrouwtje lekker thuis.

+1

want anders?

Als god had gewild dat je het had begrepen, had ie je wel wat slimmer gemaakt.

Haha aan mijn intelligentie ligt het niet hoor assistentje op een zorginstelling had ik met twee vingers in de nuis geworden vriend. Ik zal je verder niet verstoren in jou mooie droom genaamd het internet, stoere bink. Vind het soort taalgebruik dat jij gebruikt niet nodig om mijn punten uiteen te zetten.

Terug
Naar boven