XXL Nutrition

De politie gaat staken.

niet echt slim om dit zo duidelijk naar buiten te brengen lijkt me.

Haha aan mijn intelligentie ligt het niet hoor assistentje op een zorginstelling had ik met twee vingers in de nuis geworden vriend. Ik zal je verder niet verstoren in jou mooie droom genaamd het internet, stoere bink. Vind het soort taalgebruik dat jij gebruikt niet nodig om mijn punten uiteen te zetten.

Dat was m'n bijbaan, sinds het eerste jaar van m'n opleiding. Ik zal het je sterker vertellen: ik heb daar ook zelfs nooit een diploma voor gehaald! En ik kan je ook op een briefje geven dat solliciteren met twee vingers in je 'nuis' je de baan had gekost. Als je doelt op je mentale capaciteiten: het is een met name praktisch en context gebonden beroep, met een opleiding van twee jaar. Niet echt iets om aan te laten zien dat je intellectuele vermogens bijzonder groot zijn. But, ofcourse, you may prove otherwise. Vraag me overigens ook af wat het er allemaal mee te maken heeft. Over de zorg praten doe ik wel erg graag, dus als je een interessant onderwerp weet: be my guest. Ik kan er ad nauseam over doorpraten.

Zo vind ik bijvoorbeeld dat er in de zorg eens gestaakt zou moeten worden. Geen enkele beroepsgroep heeft zoveel over zich laten lopen. Maar om dat ethisch verantwoord voor elkaar te krijgen is er een bruut stuk logistiek nodig imo.

Laatst bewerkt:
dan een keer met de bivakmuts een sup store overvallen

Mij steun gaat in deze toch uit naar de agenten.

Gezien wat er heden ten dage van hun verwacht wordt met al die geweldadige immigranten en de beperkingen die hun worden opgelegd in hun handelen verdienen ze veel te weinig.

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.[/QUOTE]

Wat dacht je van 40 zweepslagen, in de brandende zon

Ik blijf ervoor dat de Sharia deels wordt toegepast, zou veel problemen oplossen
Qat' al-tariq

De Koran stelt in soera De Tafel 33-34 het volgende betreffende roof:

De vergelding van hen die God en Zijn boodschappers bestrijden en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgekapt, of dat zij het land verbannen worden. Dat zal voor hen een vernedering in deze wereld zijn en in het latere leven zullen zij een ontzaglijke straf ontvangen.

Laatst bewerkt:

Gezien wat er heden ten dage van hun verwacht wordt met al die geweldadige immigranten en de beperkingen die hun worden opgelegd in hun handelen verdienen ze veel te weinig.

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.[/QUOTE]

haha zoals Jezus.

AMEN!!
;)

Haha aan mijn intelligentie ligt het niet hoor assistentje op een zorginstelling had ik met twee vingers in de nuis geworden vriend. Ik zal je verder niet verstoren in jou mooie droom genaamd het internet, stoere bink. Vind het soort taalgebruik dat jij gebruikt niet nodig om mijn punten uiteen te zetten.

en dat voor een evangelish christen? dat keer de wang toe wanneer er op gemept wordt is daar niet geldig meer zeker? ik volg het ook allemaal niet zo nauw meer op de voet.

Ik zeg geld erbij voor die helden!!

Al jaren krijgen ze ****ing niets betaald voor de veiligheid die ze ons geven.

Als er geen politie was zou het levensgevaarlijk zijn en was het ieder voor zich!

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.

De gasten verdienen genoeg gezien het opleidingsniveau en hun taken. Je doet alsof de nederlandse politie elke dag zijn leven moet wagen, denk dat maar niet. Natuurlijk zullen ze best eens in benarde situaties komen, maar dat weten ze voor ze er aan beginnen.

Het feit dat die lui gaan staken doet erg af aan hun geloofwaardigheid. Beetje hetzelfde als dat ze laatst kleine overtredingen niet gingen beboeten. Zaken als geen Id en fietsen over het voetpad.
Dan vraag ik me toch af hoe ze in het vervolg nog met een recht gezicht een boete kunnen geven voor dat soort overtredingen met hun argument 'dit is voor de veiligheid blabla'.

Terug
Naar boven