MuscleMeat

De politie gaat staken.

nee klusser dat stond er niet ...

er staan genoeg aanwijzigingen erover............ik heb het geprobeerd op mijn eigen pc, maar die heeft nu problemen vanwege windows XP-SP3, dus heb ik de laptop van mijn vrouwtje er maar bij gepakt

ik heb ook eigenlijk geen zin meer om telkens maar weer zaken uit de Bijbel op te zoeken, die je zelf ook wel kunt vinden, kijk maar eens in een online-Bijbel met de zoekterm "horen"
;)

De gasten verdienen genoeg gezien het opleidingsniveau en hun taken. Je doet alsof de nederlandse politie elke dag zijn leven moet wagen, denk dat maar niet. Natuurlijk zullen ze best eens in benarde situaties komen, maar dat weten ze voor ze er aan beginnen.

Het feit dat die lui gaan staken doet erg af aan hun geloofwaardigheid. Beetje hetzelfde als dat ze laatst kleine overtredingen niet gingen beboeten. Zaken als geen Id en fietsen over het voetpad.
Dan vraag ik me toch af hoe ze in het vervolg nog met een recht gezicht een boete kunnen geven voor dat soort overtredingen met hun argument 'dit is voor de veiligheid blabla'.

Wat het beginsalaris is durf ik zo niet te zeggen , maar ik weet wel 100% zeker dat een Hoofdagent ( 4 strepen ) met MBO-4 en minimaal 4 jaar straatervaring met taken als continu begeleiden van stagiaires en het leiding geven aan zijn indergeschikte op een salaris van 1700,- netto in de maand zit ;)

Dan wil ik dus niet eens meer weten wat een "rookie" 1 streep verdiend :eek:

Het feit dat ze onderhand een keer gaan staken vind ikzelf dan ook niet meer als normaal , als je ziet dat het geweld op straat alleen maar toeneemt ( ook jegens hun ) en helemaal als je ziet dat mensen in de beveiligingsbranche al meer verdienen dan een hoofdagent bij de politie ( om maar niet over PB te spreken ,... wat hun ook zo kunnen/mogen doen met hun diploma's ) :eek:

Laatst bewerkt:
Mij steun gaat in deze toch uit naar de agenten.

Gezien wat er heden ten dage van hun verwacht wordt met al die geweldadige immigranten en de beperkingen die hun worden opgelegd in hun handelen verdienen ze veel te weinig.

Geef die gasten eens een paar metalen knuppels om dat Marrokaans uitschot een pak slaag te geven. Die mensen mogen amper iets ondernemen.[/QUOTE]

Wat dacht je van 40 zweepslagen, in de brandende zon

Ik blijf ervoor dat de Sharia deels wordt toegepast, zou veel problemen oplossen
Qat' al-tariq

Voor mij mag de sharia ook toegepast worden, maar enkel op diegenen die zich echte moslims noemen of bvb de ramadam meedoen :D Een marokkaanse dief zal dan ook wel twee keer nadenken voor hij iets steelt...

Terug
Naar boven