Vandaag moest ik naar een begrafenis van een achter-tante, samen met mijn moeder. Deze jongen in zijn kostuumpje geperst (want ik ben lekker aan het groeien
)... Lange rit van het diepe zuiden (Essen,Belgium) naar het hoge noorden, nabij Apeldoorn. Door mijn gezonde eetlust moest ik echter erg nodig pissen. En na een dikke anderhalf uur werd het me te erg. Mijn blaas was lekker vol (Bij Amersfoort)en we hadden al 10 minuten geen parkeerplaats of benzine-station gezien. Mijn moeder, zo lief als ze is, zegt 'Ik zal hier ff gauw stoppen op de vluchtstrook'. Sta ik daar lekker te wateren, wat denk je wat... Tuuuuuuut. Ik draai mijn kop(nog steeds plassende), wat zie ik? Een politie-auto. Maar ja, ik was net aan het plassen, en zomaar stoppen ja... lastig. Dus na het pissen vond de agent in kwestie het nodig om mijn identieteits-bewijs te vragen en deze jongen een boete van 50€ aan te smeren. Gelieve onmiddelijk te betalen...
Hoe kinderachtig kan je zijn? Zou die vent helemaal niks te zeggen hebben thuis of moet hij een quota halen? Ik zei nog 'Mooie criinaliteitsbestrijding.' Daar kon ie al helemaal niet mee lachen. Kreeg ik een of ander verhaal dat ik geen klein kind ben en dat ik wel voel aankomen wanneer ik moet pissen. Ik sta daar dan, om door een ringetje te halen, zo netjes, in de berm van de snelweg... Vuile h**ren ja, dat is wat ze zijn. Dus bij deze wil ik ff een dikke vinger gooien naar de politie van Amersfoort. Bedankt
)... Lange rit van het diepe zuiden (Essen,Belgium) naar het hoge noorden, nabij Apeldoorn. Door mijn gezonde eetlust moest ik echter erg nodig pissen. En na een dikke anderhalf uur werd het me te erg. Mijn blaas was lekker vol (Bij Amersfoort)en we hadden al 10 minuten geen parkeerplaats of benzine-station gezien. Mijn moeder, zo lief als ze is, zegt 'Ik zal hier ff gauw stoppen op de vluchtstrook'. Sta ik daar lekker te wateren, wat denk je wat... Tuuuuuuut. Ik draai mijn kop(nog steeds plassende), wat zie ik? Een politie-auto. Maar ja, ik was net aan het plassen, en zomaar stoppen ja... lastig. Dus na het pissen vond de agent in kwestie het nodig om mijn identieteits-bewijs te vragen en deze jongen een boete van 50€ aan te smeren. Gelieve onmiddelijk te betalen... Hoe kinderachtig kan je zijn? Zou die vent helemaal niks te zeggen hebben thuis of moet hij een quota halen? Ik zei nog 'Mooie criinaliteitsbestrijding.' Daar kon ie al helemaal niet mee lachen. Kreeg ik een of ander verhaal dat ik geen klein kind ben en dat ik wel voel aankomen wanneer ik moet pissen. Ik sta daar dan, om door een ringetje te halen, zo netjes, in de berm van de snelweg... Vuile h**ren ja, dat is wat ze zijn. Dus bij deze wil ik ff een dikke vinger gooien naar de politie van Amersfoort. Bedankt

had je 50 euri bespaart
lopen er van die t*ring joden.. en gelijk werd ik meegenomen.. ik had me ov zelfs nog bij me en dan nog een boete gehad
.. mja die gasten hebben echt niks beters te doen. echt weer z'n maatschappelijk stuntje om weer wat geld in het laadje te krijgen