Testo zei:
whahaha inderdaad. Ik hoop dat ie er van genoten heb

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:

Sport2000 zei:

EricR werkt ook niet bij de politie!!bartp zei:EricR bedoel je denk ik, MrJ is een mister compjuter...![]()
en dan spreken we enkel en alleen over bellen in de auto... Het zou 40 verkeersdoden per jaar schelen..Sehn zei:volgende keer , al pissend, om draaien en over hem heen pissen. Dan heb je tenminste waar voor je geld
Blijft klote..zonde geld..

johnny 01 zei:

En het leuke is: recent onderzoek toont aan dat er geen verschil is tussen handsfree bellen of gewoon. Ze zijn allebei gevaarlijk in het verkeer.slabek zei:'t loopt de spuigaten uit... de politie is inmiddels een spreekwoordelijke tang van de overheid geworden om de burgers geld uit de beurs te knijpen...
Neem een actueel voorbeeld. Op het nieuws gister stijgend aantal boetes voor niet handsfree bellen in de auto. van 7000 naar 10.000 per maand! en dit jaar verwachten ze de 120.000 te halen![]()
en dan spreken we enkel en alleen over bellen in de auto... Het zou 40 verkeersdoden per jaar schelen..
bartp zei:
misschien moet je bij hem super moderator maar weg halen en er infiltrator van maken...MrJ zei:

bartp zei:misschien moet je bij hem super moderator maar weg halen en er infiltrator van maken...![]()

Splendid zei:Je moet niet zo zeiken.
Van wildplassen is algemeen bekend dat je er voor bekeurd wordt. Daarnaast sta je stil op de vluchtstrook zónder geldige reden. Dat is verboden. En dat weet je.
Niet zo moeilijk doen. Ja, €50 is balen, maar het is je eigen schuld.
Ga fietsen jij, notoire overtreder!MrJ zei:
Eric heeft mij karma gegeven om te zeggen dat hij je naam nog niet heeft door gegeven. Je kan hem omkopen met een flinke lading karma. Als je mij karma geeft geef ik dit weer door aan Eric.MrJ zei:Ben nu waarschijnlijk al met naam en toenaam bekend bij justitie.
Wat hebben ze je gegeven Eric om je online matties aan te geven?!![]()

Splendid zei:Je moet niet zo zeiken.
Van wildplassen is algemeen bekend dat je er voor bekeurd wordt. Daarnaast sta je stil op de vluchtstrook zónder geldige reden. Dat is verboden. En dat weet je.
Niet zo moeilijk doen. Ja, €50 is balen, maar het is je eigen schuld.
Ik vind het ook overdreven om iemand te bekeuren die in de berm staat te pissen. Zoals ik het ook inderdaad muggenzifterij vind om die 56 km/uur te bekeuren.slabek zei:Kijk als je door iemand zijn brievenbus staat heen te kletteren!! dan begrijp ik het wel.. Maar kom op zeg.. als je hoge nood hebt en je hangt hem ff tegen een boompje.. niemand die daar een probleem van maakt.. alleen bij justitie vonden ze het wel een leuke melkkoe..
Ik heb al een aantal maal een bekeuring gehad voor te hard rijden.. als het nu grove overtredingen zouden zijn dan zou ik me als een kerel gedragen en het accepteren.. maar komop zeg 56km/h na correctie.. dat is muggenziften.. ik kan het verschil tussen 50-60km/h niet eens aflezen zonder zelf een ongeleid projectiel in het verkeer te worden..
jah maar als JIJ nou was aangehouden.. zou je dan nog steeds hetzelfde zeggen.. of had je gewoon in je broek gepist cker?...Splendid zei:Ik vind het ook overdreven om iemand te bekeuren die in de berm staat te pissen. Zoals ik het ook inderdaad muggenzifterij vind om die 56 km/uur te bekeuren.
Het gaat mij erom dat je weet hoe de regels zijn. Je wéét dat wildplassen bekeurd wordt. Je wéét ook dat je niet mag stilstaan op de vluchtstrook zonder geldige reden.
Dat je dan net een agent tegenkomt die je effe lekker bekeurd: ik noem dat domme pech. Maar ga dan niet lopen zeiken op het feit dat je die bekeuring krijgt. Want dat risico loop je.
Als je dan wilt zeiken, bekritiseer dan het feit dat je voor wildplassen in-de-berm-als-je-echt-heel-erg-nodig-moet-en-er-echt-geen-andere-mogelijkheid-is (wat ik betwijfel, maar goed) bekeurd kunt worden.
Wat de topicstarter in mijn ogen doet is net als zaniken dat je een kater hebt, als je de avond ervoor 30 bier en 5 whiskeys op hebt.
hij zei toch ook dat ze nergens een parkeerplaats of tankstation tegenkwamen.