AndroidHealthClinic

De Roemenen en Bulgaren komen

Peiling Peiling Heb jij er een probleem mee dat ze komen?

• Totaal stemmers
    68
Wat moet je met dat criminele k*t tuig hier. Achterlijk plan.

Iedereen die nee heeft gestemd spoort niet helemaal

Wat moet je met dat criminele k*t tuig hier. Achterlijk plan

Maak je geen zorgen, alleen hoogopgeleiden zullen komen.

2h7q6xh.gif

Ja ik heb er moeite mee omdat ik denk dat we niet alles maar kunnen doen en in stand houden.
De praktijk wijst dit al uit. We zitten aan de top van ons kunnen als maatschappij. Kunnen
niet en grenzen open en iedereen helpen en iedereen een goede oude dag.

Enzovoort, enzovoort. Het is erover aan gaan, we moeten al structureel met minder tevreden zijn.

Waar is Geert Wilders als je hem nodig hebt GVD! :@

• Like
Waarderingen: KIKO
Normale immigratie is gezond, de immigratie die er nu is, die is echter kunstmatig / politiek beïnvloed en daardoor meestal ongezond voor een economie en samenleving. 'Everything government touches turns to crap.' - Ringo Starr

Je zowat anarchistische houding begint me flink de keel uit te hangen, zeker omdat je stemt op een partij die bovenaan staat op het autoritaire politieke spectrum.

Wil je puur libertarisme? Migreer naar Somalie. Dan kan je eens zien hoe leuk je laissez-faire-itis is in praktijk.

En kom niet af met "die" counter, want die werkt voor alle gefaalde beleiden.

Laatst bewerkt:
Je zowat anarchistische houding begint me flink de keel uit te hangen, zeker omdat je stemt op een partij die bovenaan staat op het autoritaire politieke spectrum.

Wil je puur libertarisme? Migreer naar Somalie. Dan kan je eens zien hoe leuk je laissez-faire-itis is in praktijk.

Non-argument, er is een reden waarom het daar puur libertarisch is, Calyptus.
''Stel'' dat hetzelfde zou gebeuren bij Luxemburg, verandert het daar dan ook in 1 grote vogelvrije rimboe?

Laatst bewerkt:

Perfect voorbeeld van iemand die zich dringend meer moet gaan verdiepen in de betekenis van libertarisme. Het afgezaagde en onzinnige Somalië argument is voor de meeste libertariërs natuurlijk al lang niet meer nieuw. Doe eens een Google search anders, er is genoeg over geschreven. Eén belangrijke vaststelling is dat Somalië het doorheen de geschiedenis beter deed zonder overheid dan met. Maar libertarisme is geen anarchisme, dus het hele argument faalt al van bij het begin. Wat jou de keel uithangt interesseert me overigens niet. ;)

De enige reden waarom ik N-VA (overigens helemaal NIET bovenaan het 'autoritaire politieke spectrum' in België) heb gestemd is omdat België als staat totaal rot is, en N-VA de enige manier is om een extreem schadelijke evolutie die mij ook persoonlijk zal raken enigszins tegen te houden.

Erg kortzichtig om te denken dat omdat iemand voor een partij stemt, hij of zij daarom volledig achter die partij en ideologie staat.

Nationalisme of het nu Belgisch of Vlaams is is complete onzin, maar het Belgisch nationalisme is op dit moment voor de Belgen gewoon schadelijker dan het Vlaams-Nationalisme. Ik zie zoals gezegd wel een strategisch voordeel in stemmen voor datgene wat een versterking van het Belgisch nationalisme tegengaat.

Ik denk er trouwens wel over na om volgende keer blanco te stemmen, omdat ik ook wel begrijp dat mijn stem geen enkele invloed heeft. Als er geen stemplicht zou zijn, zou ik waarschijnlijk niet eens gaan stemmen. Het is een lachwekkende bezigheid en het feit dat het in België verplicht is, is niet alleen belachelijk maar echt totaal achterlijk.

Ook van anarchisme ken je nog te weinig trouwens. In theorie is anarchisme het best mogelijke systeem. Als libertariër die gelooft in een kleine overheid met zeer weinig macht en invloed zie ik het voorlopig als utopie, maar alleen in de context van de mensheid zoals die nu is. De mens evolueert en daar moet je altijd rekening mee houden.

Verder is dit wel erg off-topic, dus ik denk dat het beter is als ik de discussie in dit topic beperkt tot het onderwerp in de OP.

Dit is werkelijk niet normaal, 10 stappen achteruit ALWEER.
Hou de inbraken maar goed in de gaten bro's als je nog nooit een piek in een grafiek hebt gezien zal je er weldra ééntje zien.
Als je denkt dat polen en turken erg waren, hou je dan maar goed vast srs.. Zelf 2 jaar in Roemenië MOETEN werken en de manier van leven is onmogelijk te vergelijken met hier. Wat ze momenteel doen is het te beschrijven als: Een leeuw in een schapenkooi plaatsen. 3x raden wie de roemenen zijn.. Die mensen zijn bikkelhard opgevoed, iedereen draagt er messen,...

Bulgarije = maffia | Roemenen=maffia

:roflol: Door welke Roemeen was je ooit keihard in je gladde aars gepakt? Volgens mij heb je een trauma opgelopen. Zoek professionele hulp bro. Je betaald niet niets voor niets iedere maand een je zorgverzekering.

Waar is Geert Wilders als je hem nodig hebt GVD! :@

Wilders had wel Maurice de Hond gevraagd om onderzoek te doen, kwam er op neer dat ~80% van de Nederlands niet wilt dat die grenzen open gaan. Vraag is wat de regering gaat doen, schroothondje van Brussel of luisteren naar het volk (voor zover dat onderzoek betrouwbaar is).

Nieuwe lading h**ren dus..

Half jaar terug trainde er nog een groepje Bulgaren hier in de gym, leeftijd tussen de 20-35 jaar en een oudere kerel van rond de 50. Een van ze kwam een keer in zijn gloednieuwe BMW 7 serie aanrijden, zuivere koffie right.. :roflol:

Zeker geen probleem. Dat is een beetje mijn type volk. Laatst 1 bulgaars wijf gedoet, en zij was echt heeeel erg lekker. daar moeten er meer van komen.

Nederland is vol.

:roflol: Door welke Roemeen was je ooit keihard in je gladde aars gepakt? Volgens mij heb je een trauma opgelopen. Zoek professionele hulp bro. Je betaald niet niets voor niets iedere maand een je zorgverzekering.

14 keer bestolen geweest,4daarvan onder dreiging van eens mes, één daarvan met een wapen :)
Geen trauma enkel ongeloof dat dit werkelijk gaat gebeuren.

Het mooie is dat personen als Asscher van de PvdA zelfs zorgen hebben over al dat vrije verkeer van personen in Europa, en logisch wat veel mensen al wisten komt de PvdA altijd te laat achter het gaat voor problemen zorgen.

Kiezers van bijna alle partijen hebben bezwaren tegen de komst van arbeidsmigranten uit deze landen. Alleen D66-stemmers zijn redelijk positief over de openstelling van de arbeidsmarkt voor Roemeense en Bulgaarse werknemers.

Kiezers van elke partij ,uitgezonderd d'66 (welvarend, wonend ver van de problemen, hoogopgeleid=geen baanverlies) hebben zorgen over de ontwikkeling. Dat is al zowat uniek want de kritiek kwam altijd van PVV'ers, populisten, racisten. (vonden tegenstanders)

Het ongelijk van Europa wordt weer bewezen, voorop ging de PVV in zijn kritiek (op Europa en op die Oostblokkers) en de rest volgt jaren later. Het migratie vraagstuk ging ook zo. Iedereen verketterd de PVV omdat het problemen in een vroeg stadium benoemd als de helft nog slaapt ut idealisme of uit blindheid maar na een goede kop koffie en wat jaren verder....

Waar zie ik dit nog meer gebeuren, bij een of andere religie in NL....welke ook alweer.

Laatst bewerkt:
adil is hier wel blij mee als allochtoon zijnde, dan worden de roemenen en bulgaren de nieuwe marokkanen.

Laat ze in godsnaam komen, dan gaan er weer wat mensen laten zien wat werk-ethos betekent.
De gemiddelde Nederlander is namelijk of te lui, of the self-righteous of te verdomde arrogant om uberhaupt te werken en als ze 'werken' dan is dat voornamelijk hangen op facebook, posten op fora of shoppen op internet, om vervolgens stipt om 5 uur zijn getergde reet naar zijn vinexhok te slepen.

Dat is mijn ervaring als werkgever van uitsluitend Nederlanders.
Maar dat is natuurlijk eenzijdig, want er zijn heus ook onwijs goeie Nederlanders. Roemenen en Bulgaren niet natuurlijk, want dat zijn allemaal h**ren en dieven.

Good lord, getuige de reacties in dit topic is de Nederlander zelfs na enkele generaties zijn NSB-mentaliteit nog niet kwijt. Wat een armoe.

Zeker geen probleem. Dat is een beetje mijn type volk. Laatst 1 bulgaars wijf gedoet, en zij was echt heeeel erg lekker. daar moeten er meer van komen.
Amen to that :D

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:01 ----------

adil is hier wel blij mee als allochtoon zijnde, dan worden de roemenen en bulgaren de nieuwe marokkanen.
ik ben niet blij. nu kunnen mijn neven minder verdienen en stikt het van de concurrentie :D

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:02 ----------

14 keer bestolen geweest,4daarvan onder dreiging van eens mes, één daarvan met een wapen :)
Geen trauma enkel ongeloof dat dit werkelijk gaat gebeuren.
in dat geval heb je alle recht om ze te haten :D

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:02 ----------

in dat geval heb je alle recht om ze te haten :D

Ik haat ze helemaal niet, die mensen zijn niet anders gewoon en ze doen het vaak om te overleven.. Kortom ze zijn opgevoed in een andere systeem, een systeem die niet parallel is met een systeem in Nl/Be.
Daarom dat het gevaarlijk is om die mensen toe te laten in de EU.

Terug
Naar boven