Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet je met dat criminele k*t tuig hier. Achterlijk plan
Maak je geen zorgen, alleen hoogopgeleiden zullen komen.
![]()
Normale immigratie is gezond, de immigratie die er nu is, die is echter kunstmatig / politiek beïnvloed en daardoor meestal ongezond voor een economie en samenleving. 'Everything government touches turns to crap.' - Ringo Starr
Je zowat anarchistische houding begint me flink de keel uit te hangen, zeker omdat je stemt op een partij die bovenaan staat op het autoritaire politieke spectrum.
Wil je puur libertarisme? Migreer naar Somalie. Dan kan je eens zien hoe leuk je laissez-faire-itis is in praktijk.
En kom niet af met "die" counter, want die werkt voor alle gefaalde beleiden.
Perfect voorbeeld van iemand die zich dringend meer moet gaan verdiepen in de betekenis van libertarisme. Het afgezaagde en onzinnige Somalië argument is voor de meeste libertariërs natuurlijk al lang niet meer nieuw. Doe eens een Google search anders, er is genoeg over geschreven. Eén belangrijke vaststelling is dat Somalië het doorheen de geschiedenis beter deed zonder overheid dan met. Maar libertarisme is geen anarchisme, dus het hele argument faalt al van bij het begin. Wat jou de keel uithangt interesseert me overigens niet.Je zowat anarchistische houding begint me flink de keel uit te hangen, zeker omdat je stemt op een partij die bovenaan staat op het autoritaire politieke spectrum.
Wil je puur libertarisme? Migreer naar Somalie. Dan kan je eens zien hoe leuk je laissez-faire-itis is in praktijk.
En kom niet af met "die" counter, want die werkt voor alle gefaalde beleiden.

brotip: ik ben nog nooit gaan stemmen en heb er nog nooit iets van teruggehoord[...]
Als er geen stemplicht zou zijn, zou ik waarschijnlijk niet eens gaan stemmen. [...]

Dit is werkelijk niet normaal, 10 stappen achteruit ALWEER.
Hou de inbraken maar goed in de gaten bro's als je nog nooit een piek in een grafiek hebt gezien zal je er weldra ééntje zien.
Als je denkt dat polen en turken erg waren, hou je dan maar goed vast srs.. Zelf 2 jaar in Roemenië MOETEN werken en de manier van leven is onmogelijk te vergelijken met hier. Wat ze momenteel doen is het te beschrijven als: Een leeuw in een schapenkooi plaatsen. 3x raden wie de roemenen zijn.. Die mensen zijn bikkelhard opgevoed, iedereen draagt er messen,...
Bulgarije = maffia | Roemenen=maffia
Door welke Roemeen was je ooit keihard in je gladde aars gepakt? Volgens mij heb je een trauma opgelopen. Zoek professionele hulp bro. Je betaald niet niets voor niets iedere maand een je zorgverzekering.Waar is Geert Wilders als je hem nodig hebt GVD! :@
Door welke Roemeen was je ooit keihard in je gladde aars gepakt? Volgens mij heb je een trauma opgelopen. Zoek professionele hulp bro. Je betaald niet niets voor niets iedere maand een je zorgverzekering.

Kiezers van bijna alle partijen hebben bezwaren tegen de komst van arbeidsmigranten uit deze landen. Alleen D66-stemmers zijn redelijk positief over de openstelling van de arbeidsmarkt voor Roemeense en Bulgaarse werknemers.
Amen to thatZeker geen probleem. Dat is een beetje mijn type volk. Laatst 1 bulgaars wijf gedoet, en zij was echt heeeel erg lekker. daar moeten er meer van komen.

ik ben niet blij. nu kunnen mijn neven minder verdienen en stikt het van de concurrentieadil is hier wel blij mee als allochtoon zijnde, dan worden de roemenen en bulgaren de nieuwe marokkanen.

in dat geval heb je alle recht om ze te haten14 keer bestolen geweest,4daarvan onder dreiging van eens mes, één daarvan met een wapen
Geen trauma enkel ongeloof dat dit werkelijk gaat gebeuren.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 12:02 ----------
in dat geval heb je alle recht om ze te haten![]()