XXL Nutrition

De Rokerskerk

ik kom niet meer bij:roflol:

Marihuana hoort toch ook bij die rastafaria, dus waarom niet.

Persoonlijk ben ik meer een Pastafarian

Haha, het moet niet gekker worden :roflol:

Cool zo'n rokersgod :roflol:

Hoor dat achterlijke wijf ook, dit is niet meer serieus wat is dit voor een onzin.

hoe dom kun je zijn om dit serieus te nemen.

Ook verteld hij dat god boven zit en daarom de rook opstijgt, en regen komt van god af naar beneden ?

hoelang is het eigenlijk geleden dat er bewezen is hoe regen ontstaat en dat rook opstijgt, ik denk dat deze kansloze figuur weer terug naar school moet, doet me trouwens denken aan een islamitisch land waar de mensen dachten dat de aardbeving een straf was van god.

Laat ze zich eens verdiepen in wetenschap.

heb er geen woorden voor :roflol:

Zou wel slim zijn om het rokersverbod in cafés te omzeilen. Ik denk dat dat hun enige bedoeling is. En omdat ze het vermommen als een godsdienst, mogen ze het zo belachelijk mogelijk verzinnen, er mag niet mee gelachen worden.

Toch wel slim.

En de verteller weet zelf ook heel goed dat regen niet van rook komt, het zijn gewoon enkele rituelen / symbolen om zijn kerk wat te steunen.

Ondanks dat ik 100% voor het rookverbod in de horeca ben vind ik dit een leuk initiatief. De pafpastoor gaat bloedserieus om met de zaak en geeft daarmee een enorme schop tegen alle geloven. Echt ontzettend grappig dit :D

Cool zo'n rokersgod :roflol:

Hoor dat achterlijke wijf ook, dit is niet meer serieus wat is dit voor een onzin.

hoe dom kun je zijn om dit serieus te nemen.

En toch gebeurt het dagelijks... Die blik van Knevel :roflol:

Ook verteld hij dat god boven zit en daarom de rook opstijgt, en regen komt van god af naar beneden ?

hoelang is het eigenlijk geleden dat er bewezen is hoe regen ontstaat en dat rook opstijgt, ik denk dat deze kansloze figuur weer terug naar school moet, doet me trouwens denken aan een islamitisch land waar de mensen dachten dat de aardbeving een straf was van god.

Het is wel duidelijk dat de prachtige parallellen met veel van de wetenschap-religie discussies je behoorlijk ontgaan.
Bekijk het zo: Die rook stijgt natuurlijk op omdat de RookGod dat zo heeft gewild. Hij snoof dat het goed was!

Laat ze zich eens verdiepen in wetenschap.

Jij begint het nu toch echt zelf te serieus te nemen. Daarbij ligt naar mijn idee het accent helemaal niet op het wetenschappelijke erachter.

Ik ook niet. Dit is gewoonweg BRILJANT :roflol: De stoïcijnse kop van die 'opsteker' ook. Liet zich geen moment van z'n stuk brengen.

Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat het een stel rellende atheïsten zijn :D

Hahah het mooiste is ook nog, als het verhaal klopt wat hij verteld, dat er 3000 aanhangers zijn van die kerk :roflol:

Doet me trouwens denken aan een verhaal die ik ergens gelezen heb over de US (kerk in New Mexico) . Daar wilden de aanhangers van een of andere kerk dichter bij God komen door een hallicunerend middel te nemen.

Het onvoorstelbare is ook nog dat de rechtbank de kerk in het gelijk stelde. Nog meer verontwaardiging komt naar boven, wanneer er een andere uitspraak naar voren kwam. Patienten die het middel voor medisch gebruik tot zich namen waren wel strafbaar! :mad:

Moet echt niet gekker worden met onze gelovige medemens.

Whahaha, die gast neemt zichzelf natuurlijk ook niet echt serieus, met zo'n muts op :roflol:

Lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk dat het een stel rellende atheïsten zijn :D

BuilderB, er zijn in dit land een paar weblogs die fundamenteel atheïst zijn en die kennen elkaar allemaal.

Kijk maar op Lucas was hier http://www.lucaswashier.nl/?p=6893&cp=1#comments reactie 5, daar heb je hem zelf. JA LWH mag je een stelletje rellende atheïsten noemen. Vaste mensen mensen daar hebben ook een eigen site vaak als http://www.cinner.com/ [Link niet meer beschikbaar]. Neen het is niet geheel onwaarschijnlijk nee!!! Natuurlijk zijn dit rellende atheisten. Ik moest vanmorgen al zowat in mijn broek pissen van het lachen. Ik ken de man dus van het filmpje dat ik poste, ik wist al wat langer dat er een rook kerk was uit ongelovige hoek.

http://www.youtube.com/watch?v=cZSl8wLrggE

Met god mag je meer en dus gaat men met god in de hand bij Knevel en de Brink het woord verkondigen. Priceless!!! De volgende in dat programma moet schriftelijk in drievoud een geloofsbelijdenis ondertekenen. Wat gingen ze op hun bek :)

Al in de middeleeuwen moest de domme om de nar lachen en ziet de spiegel niet. Nederland heeft meer narren nodig!

Leuk geprobeerd, maar dit gaat toch niet werken.

BuilderB, er zijn in dit land een paar weblogs die fundamenteel atheïst zijn en die kennen elkaar allemaal.

Kijk maar op Lucas was hier http://www.lucaswashier.nl/?p=6893&cp=1#comments reactie 5, daar heb je hem zelf. JA LWH mag je een stelletje rellende atheïsten noemen. Vaste mensen mensen daar hebben ook een eigen site vaak als http://www.cinner.com/ [Link niet meer beschikbaar]. Neen het is niet geheel onwaarschijnlijk nee!!! Natuurlijk zijn dit rellende atheisten. Ik moest vanmorgen al zowat in mijn broek pissen van het lachen. Ik ken de man dus van het filmpje dat ik poste, ik wist al wat langer dat er een rook kerk was uit ongelovige hoek.

Met god mag je meer en dus gaat men met god in de hand bij Knevel en de Brink het woord verkondigen. Priceless!!! De volgende in dat programma moet schriftelijk in drievoud een geloofsbelijdenis ondertekenen. Wat gingen ze op hun bek :)

Al in de middeleeuwen moest de domme om de nar lachen en ziet de spiegel niet. Nederland heeft meer narren nodig!

God voor dommen ken ik wel (vind 't niet altijd even sterk) en chk ik niet zo vaak, de rest was me onbekend. Maar bedankt voor het bevestigen van m'n vermoeden :D

Waar blijf Klus nou ?

Klus,......Klussie waar ben je nou?

Terug
Naar boven