XXL Nutrition

De trenbolone discussie....

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
Persoonlijk ben ik al een aardig opvliegerig manneke. Kan soms bot uit de hoek komen, terwijl ik het niet zo bedoel. Zojuist ook iemand aan zijn nekharen getrokken om zijn auto voor mijn garage weg te halen. En ja hoor, trainingsmaat stond me weer uit te lachen en zei: Zie je nou wat ik bedoel...en dan moet je echt geen Tren gaan zetten van de zomer.

Ik hoor dus steeds vaker dat Tren je nog opvliegeriger kan maken. Daar ik bezig ben een samenstelling van mijn nieuwe kuur te maken (tesamen met 500mg test enanthaat) en dus zelf dacht om te stacken met trenbolone, wordt mij dat dus door mijn trainingsmaat afgeraden ivm de opvliegerigheid.

Wat is jullie idee over trenbolone? Werden jullie er ook zo opvliegerig van?

En wat zou dan bijv. een mooie kuur zijn met als basis 500mg test enanthaat?

Yzord zei:

als je zo opvliegerig bent, zou ik het voorlopig laten staan idd, al hoor ik van andere dat ze het met de enanthaat veel minder hebben...de acetate is in iedergeval duivels;) :evil2:

andere opties zijn primo/EQ...

Laatst bewerkt:
Ik wil hier wel meer over horen.

Ik denk dat G-21 gelijk heeft wat tren betreft. Ik zelf ben het ook van plan te gebruiken in mijn aankomende kuur dus als ik ervaring met tren heb zal ik die met je delen! Voorlopig is Boldone of Masteron een goed alternatief om bij je test tezetten. Veel succes.

Dan zou ik ook gewoon voor boldenone gaan..

• Topic Starter Topic Starter
Maar niemand die persoonlijk ervaring heeft in extra opvliegerig zijn met gebruik van tren?

Idd met tren enanthaat is het allemaal veel minder, acetaat is een killer maar ook daarom lekker sterk. Ik neem geen acetaat meer wordt ik veel te onrustig van enanthaat is goed te doen.

lol leuke thread..
normaal ben ik vrij rustig..maar tijdens tren gebruik erger ik me aan heel erg veel dingen...dit komt dan niet tot uitting maar van binnen vreet ik mezelf op...zonder tren komt het al bij jou in uitting, dus met tren zal je niet de leukste persoon worden...
Neem het trouwens helemaal niet als je een vriendin hebt...ik erger mezelf altijd het meest aan mn vriendin, dus in combi met tren heb je er zeker een ex bij..
owja, van de trensomnia (niet kunnen slapen) wordt je ook niet bepaalt vrolijk

Yzord zei:
Persoonlijk ben ik al een aardig opvliegerig manneke. Kan soms bot uit de hoek komen, terwijl ik het niet zo bedoel. Zojuist ook iemand aan zijn nekharen getrokken om zijn auto voor mijn garage weg te halen. En ja hoor, trainingsmaat stond me weer uit te lachen en zei: Zie je nou wat ik bedoel...en dan moet je echt geen Tren gaan zetten van de zomer.

Ik hoor dus steeds vaker dat Tren je nog opvliegeriger kan maken. Daar ik bezig ben een samenstelling van mijn nieuwe kuur te maken (tesamen met 500mg test enanthaat) en dus zelf dacht om te stacken met trenbolone, wordt mij dat dus door mijn trainingsmaat afgeraden ivm de opvliegerigheid.

Heb ervaringen met tren A en idd :D voor het minste ben je razend, en even later denk je dan "heb ik nu niet beetje overdreven?"
Niks van aantrekken, gewoon voor gaan. Doe ik ook en ben ook heel gevoelig aan mn humeur. Trek je niks aan van die wijverij, gewoon tren A derin knallen! Gegarandeerd wordt het je favoriete roid! :D

Edit: Als je een goede vriendin hebt weet ze wanneer ze haar bek moet houden en dan valt het binnen je 4 huismuren allemaal wel mee ;)

Mijn vriendin is een dusdanige lief vrouwtje, dat ik niet eens aanvaringen ermee wil hebben, dus tren komt er dan bij mij niet in. Wel denk ik serieus na over boldenone. Irritante van aas zetten is dat het niet 123 afgekapt kan worden, en risico lopen met vrouwtje bonje te krijgen heb ik helemaal geen zin in.

Toch wil ik deze discussie laten lopen....welke ervaringen men heeft met tren op asociaal gebied :D

beiden gebruikt, acetate is idd killer, enanthaat voelde ik niets van de tren-bijwerkingen

ga voor e2d shots met acetate want dat geeft je echt de eigenschappen die je bij gebruik van tren zoekt!

ikzelf niets anders meer als acetate bij trengebruik, je voelt het letterlijk je systeem overnemen een paar uur nadien..

en die aggressiviteit is net uitstekend op training en dat uitvliegen kan toch ook gn kwaad, niets mis mee

Laatst bewerkt:
Yzord zei:
Maar niemand die persoonlijk ervaring heeft in extra opvliegerig zijn met gebruik van tren?

En óf. M'n kuurlogs staan er vol mee. Bij Test-gebruik heb je een 'trigger' nodig (iemand die je irriteert). Bij Tren-gebruik niet. Dan raak je zo uit jezelf al geirriteerd en agressief. maar er zijn natuurlijk altijd mensen die dat wegwuiven als 'placebo-effect' alleen hebben diezelfde mensen 0,0 ervaring met kuren.

Hmm, ik denk dat tren dan niks voor me is voorlopig. Boldenone lijkt me een mooie toevoeging.

m'n neef zat een keer aan de tren, hij draaide helemaal door man, menig keer een vechtpartij of andere escalatie meegemaakt die tijd.

pfff, volgende keer dat hij er aan zit zorg ik ervoor dat ik de gehele kuur ver bij hem uit de buurt blijf want niks anders dan troubels dan.

van tren krijg je vooral haargroei op plekken waar je het niet wilt hebben en veel puisten op je rug agresief werd ik er niet van

Yzord zei:

Mijn ervaring met een 3wkse tren ace is dat ik veel chagrijniger werd. Gewoon bij het opstaan in de morgen al. Geen reden of iets nodig zoals dat bij test wel is. Dus geen aanleiding of reden om je ergens druk om te maken ofzo maar toch chagi zijn.

Met de tren e heb ik nergens last van gehad tijdens mn kuur. In de laatste wkn tijdens het gebruik van testprop werd ik wel agressiever, maar ik was toen klaar met de tren e. Dus met tren e heb ik een betere ervaring.

hahahaha, zo te horen is het juist écht iets voor jou, Yzord!

Heerlijk juist die Tren....Eerst de lucht als je de dekens van je af doet "heb ik nou in een koeienstal geslapen of??" En dat je dan uit je bed stapt en je hoort de buurvrouw op de wc pissen....Dan kan je dus al locco worden (in mijn geval dus)

Maar goed ik vind het een heerlijk product je word er lekker uppie ****ie van en dat hebben we toch nodig :D

Terug
Naar boven