- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinds ik op 't internet 150 bench....Alles wat je online kunt maken is geen zak waard. Iedereen heeft op internet een 120+ IQ en benched 150 kg

een beetje in de categorie wie heeft de grootste plasser en zoals jullie weten zijn we natuurlijk allemaal groot geschapen![]()

of misschien ben je gewoon dom?Ik scoor altijd vet laag op iQ-tests, ergo IQ-tests zijn bullshit.

Met IQ alleen haal je het gewoon niet in het leven. Zoveel is wel duidelijk. Inzet en volharding zijn minstens even belangrijk. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil halen in het leven ( voordat ik dat op mij krijg)

of misschien ben je gewoon dom?
slim dat je dat hebt toegevoegd
want degenen die "er" willen komen in het leven en dan denken dat ze iets hebben om trots op te zijn, zijn meestal nog het domste van allemaal.
True, als je met ''er'' willen komen bedoelt veel geld verdienen en dan niets meer doen buiten werken, dan zijn dat idd domme mensen. Persoonlijk wil ik gewoon een leuk werk en een gezin met nog voldoende tijd om te trainen. Maar iedereen zijn doelen.
.Jongen, je kent mijn postinggeschiedenis toch. Een halve tamme met 1 blind en 1 lui oog kan nog zien dat ik linkser ben dan 100% van dbb.
Ik scoor altijd vet laag op iQ-tests, ergo IQ-tests zijn bullshit.
Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.