MuscleMeat

De ultieme IQ-test: Speciaal voor Klaas/ Builder etc....

Ik heb hem gedaan, uitslag was 154 = ik ben geniaal. (maar dat wist ik natuurlijk al langer)

IQ = bullshit, ik hebz 62 en ben sniperx

een beetje in de categorie wie heeft de grootste plasser en zoals jullie weten zijn we natuurlijk allemaal groot geschapen :)

Op basisschool is mijn IQ zo rond de 84 gebleken. Sindsdien onthoud ik me van dergelijke testjes. Ik mag blij zijn dat ik kan ademen zonder na te denken, laat staan dat ik kan lezen...

kreeg via het school de kans om mijn iq te laten testen door echte wetenschappers etc. resultaat was toch heel anders dan dit.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

een beetje in de categorie wie heeft de grootste plasser en zoals jullie weten zijn we natuurlijk allemaal groot geschapen :)

op het internet dan :)

Sinds ik een hoog IQ heb maak ik de gains van m'n leven.

Ik durf met zekerheid te zeggen dat ik een hoger IQ heb dan 95% van DBB, ondanks dat DBB voor het merendeel bestaat uit hoogbegaafde mensen.

Ik scoor altijd vet laag op iQ-tests, ergo IQ-tests zijn bullshit.

Met IQ alleen haal je het gewoon niet in het leven. Zoveel is wel duidelijk. Inzet en volharding zijn minstens even belangrijk. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil halen in het leven ( voordat ik dat op mij krijg :p )

Inzet en volharding scoor ik ook altijd laag op. Volgens mij verkondig jij gewoon bullshit hoor.

Ah IQ-tests, doet het altijd leuk op feestjes, zal morgen eens maken en de resultaten posten.

of misschien ben je gewoon dom?:D
Met IQ alleen haal je het gewoon niet in het leven. Zoveel is wel duidelijk. Inzet en volharding zijn minstens even belangrijk. Maar het hangt er natuurlijk wel vanaf wat je wil halen in het leven ( voordat ik dat op mij krijg :p )

slim dat je dat hebt toegevoegd:roflol:
want degenen die "er" willen komen in het leven en dan denken dat ze iets hebben om trots op te zijn, zijn meestal nog het domste van allemaal.

of misschien ben je gewoon dom?:D

slim dat je dat hebt toegevoegd:roflol:
want degenen die "er" willen komen in het leven en dan denken dat ze iets hebben om trots op te zijn, zijn meestal nog het domste van allemaal.

True, als je met ''er'' willen komen bedoelt veel geld verdienen en dan niets meer doen buiten werken, dan zijn dat idd domme mensen. Persoonlijk wil ik gewoon een leuk werk en een gezin met nog voldoende tijd om te trainen. Maar iedereen zijn doelen.

True, als je met ''er'' willen komen bedoelt veel geld verdienen en dan niets meer doen buiten werken, dan zijn dat idd domme mensen. Persoonlijk wil ik gewoon een leuk werk en een gezin met nog voldoende tijd om te trainen. Maar iedereen zijn doelen.

"Er" komen is een erg brede definitie inderdaad.

Iedereen heeft andere doelen in zijn leven, de een wil superster worden, de ander topsporter, sommigen CEO van een multinational, hoogleraar aan harvard.. Er zijn genoeg mensen die schatrijk zijn en tegelijkertijd niet eens een hbo aankunnen.

Persoonlijk wil ik voor mijn dertigste 10 miljoen verdienen en dan met pensioen gaan :D.

Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.

Laatst bewerkt:
Ik weet nog steeds niet hoe het nu met gelovigen zit...

Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.

Waar ik het niet mee eens ben qua IQ tests zijn de tijdslimieten, of "los zoveel problemen op in zoveel tijd". Dit leidt er al snel toe dat emotionele componenten de testuitslag gaan beïnvloeden. Ik puzzel liever een middagje aan zogenaamde extreem lastige testen zonder tijdslimiet (meestal getallen/figuren), dan dat ik als een debiel yes/no vraagjes zit te beantwoorden van het niveau brugklas.

Terug
Naar boven