XXL Nutrition

De ultieme IQ-test: Speciaal voor Klaas/ Builder etc....

Grappig indeed.

Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.

Ach ja, wat is hoog scoren?
Ik scoor ongetwijfeld hoger dan de gemiddelde Nederlander. Maat vergeleken met mijn uitzonderlijke intellect had ik natuurlijk off the roof moeten scoren. Bullshit tests dus.

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Heb de tests overigens net gedaan. Scoorde inderdaad op sommige onderdelen slechter dan 80% van de samenleving :roflol: Dat geloof je toch zelf niet.

Uitslag: Dear God, would you please solve the world's food problems?

Zonder gekheid: op 1 test onder de mediaan. (en ja; in dat testje zat m'n vriendin te naggen...)

01. You scored 10.0 on this task. The mean value is 7.5. This places you in the top 5.6% of the population for the 1/12 Visuospatial Working Memory Strategy Test.

02. You scored 22.0 on this task. The mean value is 14.0. This places you in the top 10.3% of the population for the 2/12 Verbal Reasoning Test.

03. You scored 51.0 on this task. The mean value is 25.0. This places you in the top 4.9% of the population for the 3/12 Focused Attention Test.

04. You scored 8.0 on this task. The mean value is 9.9. This places you in the top 66.6% of the population for the 4/12 Deductive Reasoning Test.

05. You scored 7.0 on this task. The mean value is 5.7. This places you in the top 16.9% of the population for the 5/12 Working Memory Test.

06. You scored 165.0 on this task. The mean value is 85.0. This places you in the top 3.0% of the population for the 6/12 Mental Rotation Test.

07. You scored 142.0 on this task. The mean value is 122.0. This places you in the top 29.2% of the population for the 7/12 Visual Attention Test.

08. You scored 7.0 on this task. The mean value is 6.9. This places you in the top 47.9% of the population for the 8/12 Verbal Working Memory Test.

09. You scored 30.0 on this task. The mean value is 22.0. This places you in the top 26.2% of the population for the 9/12 Planning Test.

10. You scored 6.0 on this task. The mean value is 5.0. This places you in the top 30.2% of the population for the 10/12 Paired Associates Test.

11. You scored 55.0 on this task. The mean value is 47.0. This places you in the top 37.9% of the population for the 11/12 Visuospatial Processing Test.

12. You scored 8.0 on this task. The mean value is 6.7. This places you in the top 33.7% of the population for the 12/12 Spatial Working Memory Test.

En dat voor iemand die 4 weken geleden 3 maal op één dag een klein herseninfarct heeft gehad; ben tevreden :D

Laatst bewerkt:
wtf heb je een herseninfarct gehad?

TIA bedoel je of wat?

wtf heb je een herseninfarct gehad?

TIA bedoel je of wat?

Yupz. Over de toedracht ga ik het verder niet hebben, maar m'n linkerkant was een paar keer flink kaduuk gedurende een minuut of 5. De volgende die me links noemt kan dus een eind gaan kakken :D

Maar het 'transient' in TIA kan wel even op zich laten wachten. Ik heb een week moet wachten om niet meer heel hard na te hoeven denken over de vraag of 'juffrouw' nu wel of geen 'v' bevat, geheugen ****ed up (hoe vaak ik dingen dubbel heb verteld, of na 30 sec weer vergeten was...). Dat is op zich vreemd, aangezien taal doorgaans in de re-hersenhelft zit.

Laatst bewerkt:
Pfoe, goed in de gaten houden bro.
Het komt niet zelden voor dat mensen die een aantal keer 'genieten' van een TIA na verloop van tijd blijvende hersenschade oplopen.

ik doe geen iq test want ik weet dat het resultaat zal tegenvallen :roflol:
mong**l eerste klas hier

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.

klopt maar spijtig genoeg kunnen ze er zelf niet veel aan doen

Pfoe, goed in de gaten houden bro.
Het komt niet zelden voor dat mensen die een aantal keer 'genieten' van een TIA na verloop van tijd blijvende hersenschade oplopen.

Aan deze test te zien valt dat nog hard mee :)

Tuurlijk, hiervoor hoorde ik op alle vlakken bij de beste 1%, maar goed...:eek:

Laat ik erbij zeggen dat het op een moment is gekomen waarop het niet een heel gekke complicatie was van een ingreep, niet zomaar 'uit het niets'.

Volgens deze test zit gemiddeld 20-80% (voornamelijk 50+) van de wereldbevolking boven mij in deze test. Helaas voor deze test studeer ik technische natuurkunde en zit ik dus boven 99% van de rest van de bevolking met probleempjesoploskunde. :roflol:

Volgens deze test zit gemiddeld 20-80% (voornamelijk 50+) van de wereldbevolking boven mij in deze test. Helaas voor deze test studeer ik technische natuurkunde en zit ik dus boven 99% van de rest van de bevolking met probleempjesoploskunde. :roflol:

de meerderheid van de bevolking maakt zijn secundair onderwijs ook af op zijn 18e, een lichte bescheidenheid mag ook wel ;)

Was de dubbele bachelor iets te veel van het goede?

Terug
Naar boven