- Waardering
- 410
Grappig indeed.
Ik scoor altijd behoorlijk hoog maar ben me zonder werkelijk valse bescheidenheid volledig bewust van mijn beperkingen. Als mijn beste vriend die natuurkundige is mij de simpelste natuurkundige principes probeert uit te leggen verlies ik gewoon in no-time het overzicht en begint het me te duizelen waarna die opmerkt dat ik kijk alsof ik moet schijten. Als iemand me de meest basale economische mechanismen probeert uit te leggen snap ik er halverwege echt geen reet meer van. Bepaalde filosofische zienswijzen van die oude Grieken bijvoorbeeld, ik snap er halverwege geen snars meer van en zie de helft niet meer in de juiste context. Vroeger vond ik het wel interessant een hoge score in een iq test. Trots en zo, zo van zie je wel, ik ben best een smartass! Nu ben ik er volledig van overtuigd dat het geen reet betekend al ben ik er wel van overtuigd dat er gewoon heel veel mensen zijn die behoorlijk debiel zijn.
Ach ja, wat is hoog scoren?
Ik scoor ongetwijfeld hoger dan de gemiddelde Nederlander. Maat vergeleken met mijn uitzonderlijke intellect had ik natuurlijk off the roof moeten scoren. Bullshit tests dus.
---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------
Heb de tests overigens net gedaan. Scoorde inderdaad op sommige onderdelen slechter dan 80% van de samenleving
Dat geloof je toch zelf niet.