MuscleMeat

de volgende kuur voor over 3maand ofzo

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
hey ookal ik nu nog met en kuur bezig ben ben ik vast de volgende aan het plannen en wil graag jullie mening.

1-8 test prop 100mg eod
1-6 tren acate 75mg eod
4-8 winstrol 40mg per dag

wat vinden jullie ervan?
over de test prop doses zit ik nogal te twijfelen
en welke weeken ik nou de tren en welke weken ik de winstrol moet nemen

de bedoeling is om keihard te worden.

is de ook nog iemand die een soortgelijke kuur heeft gedaan? zoja graag je ervaring

Laatst bewerkt:
Ja hiero..afgelopen zomer soortgelijks..alleen duurde die maar 2-3 weken..virormones, GS tren en GS winny tabs.....super kuurtje..

D.W.

kunt beter meer test prop nemen 200mg

haha ja dan ga je wel groeien :P:P

!!BarmaN!! zei:
hey ookal ik nu nog met en kuur bezig ben ben ik vast de volgende aan het plannen en wil graag jullie mening.

1-8 test prop 100mg eod
1-6 tren acate 75mg eod

wat vinden jullie ervan?

is de ook nog iemand die een soortgelijke kuur heeft gedaan? zoja graag je ervaring

Ik zou 4-8 winstrol injecties nemen..50 mg eod.

Afgelopen zomer nieuw huis gekocht. Veel verbouwd om mijn paleisje helemaal naar mijn zin te maken. Dit had wel enige consequenties. Drie maanden niet getraind en heel slecht gegeten. 13 kilo afgevallen....Huis af, nieuwe sportschool en na 4 weken besloten om toch wat chemische ondersteuning te gebruiken. Dus een 2-3 weker met virormones tren en winny..bam..bijna alles weer terug :)...

D.W.

dutch windmil zei:
Afgelopen zomer nieuw huis gekocht. Veel verbouwd om mijn paleisje helemaal naar mijn zin te maken. Dit had wel enige consequenties. Drie maanden niet getraind en heel slecht gegeten. 13 kilo afgevallen....Huis af, nieuwe sportschool en na 4 weken besloten om toch wat chemische ondersteuning te gebruiken. Dus een 2-3 weker met virormones tren en winny..bam..bijna alles weer terug :)...

D.W.

Gefeliciteerd met je nieuwe huis bro :)

Verdorie, 2-3 weken? Jij hebt een verdomd goeie spiergeheugen :D

• Topic Starter Topic Starter
verder niemand een mening?

!!BarmaN!! zei:

1-8 test prop 100mg eod
1-6 tren acate 75mg eod

wat vinden jullie ervan?

he net kuurtje hoor :D :D :D

moet zeker lukken man!! he vergeet je de pregnyl niet en de rest van de nakuur!

mail me nog ff wat jij precies ging doen pipo

ik heb ook een paar 3 weken kuurtjes gedaan....ik heb dan wel goed doorgetraind enzo daarom wist ik al dat geen super massa kon verwachten maar per keer toch +/- 3 kilo vastgehouden en lekker snel herstel

4cc

4CC zei:
ik heb ook een paar 3 weken kuurtjes gedaan....ik heb dan wel goed doorgetraind enzo daarom wist ik al dat geen super massa kon verwachten maar per keer toch +/- 3 kilo vastgehouden en lekker snel herstel

4cc

kan het een beetje ontoppic blijven! ging over mijn kuur en wat jullie er van vinden.

Dat zijn spulletjes waarmee je wel zeker keihard gaat worden. hoe ziet je dieet eruit?

dat is voor over 3maand. ongeveer denk dat ik niet al te hoog in calorien ga zitten. denk dat ik 500gram eiwit en 500gram koolydraten ga doen.

waar ik nu mee bezig ben zit ik op 400 gram eiwit en 1000gram koolydraten. maar dit is duidelijk te veel begin te merken dat ik behoorlijk wat vetter ben geworden. maar waar ik nu mee bezig ben is ook een puur massa kuur dus beetje vet maakt ook niet uit.

Wat eet je dan momenteel, een hele koe per 2 dgn, whehe..... succes met die kuur.

!!BarmaN!! zei:
dat is voor over 3maand. ongeveer denk dat ik niet al te hoog in calorien ga zitten. denk dat ik 500gram eiwit en 500gram koolydraten ga doen.

waar ik nu mee bezig ben zit ik op 400 gram eiwit en 1000gram koolydraten. maar dit is duidelijk te veel begin te merken dat ik behoorlijk wat vetter ben geworden. maar waar ik nu mee bezig ben is ook een puur massa kuur dus beetje vet maakt ook niet uit.

wow shit je ontbijt zal zeker bestaan uit een heel pak brinta. Ik zelf had ong. 700gr kh op trainingsdagen en dat is al behoorlijk veel. Je stofwisseling is zeker erg hoog als je met 500kh kunt gaan droogtrainen.

kuur ziet er goed uit, wil alleen 1 tip geven, zeker gezien je leeftijd, 3 maanden is erg kort, houd na je nakuur zeker 5-6 maanden rust en kuur dan pas weer, je bent lichamelijk gezien je leeftijd nog in volle ontwikkeling, doordat je je hormonale stelsel volledig overhoop gooit kan je later echt in de problemen komen als je je lichaam niet voldoende laat herstellen.

!!BarmaN!! zei:

1000 gr. koolhydraten? dat is 1250 gr. rijst en alleen al 4000 cals uit kh?? ik vind het idd. wel erg overdreven, ik vraag me trouwens af hoe je 3 pakken rijst op een dag weg kan eten :s

Terug
Naar boven