XXL Nutrition

de volgende kuur voor over 3maand ofzo

• Topic Starter Topic Starter
3maand was maar een voorbeeld. maar de vorige x zat er 5 maand tussen en kon merken dat na 3maand ik weer hersteld was. mijn ballen waren weer op normale groote ik ging weer vooruit. kben in die laatste 2 maand voor mijn kuur vanmezelf ook nog een paar kilo gegroeit. ik wou deze kuur eerst al eerder doen wou al een a 2 maand eerder beginnen. maar ging op dat moment zo goed vooruit ineens dat ik het uithebgesteld tot ik weer een slechte periode had. gebruik deze x ook hcg de vorige x alleen nolva. maar dat ik het over 3maand wou doen is nog niet helemaal zeker. maar als het meezit ga ik dit jaar de hoogeveen c junioren doen. dus daarom moet het wat eerder anders had ik zobzio wel weer een halfjaar ofzo gewacht.

Veel mensen doen "time on=time of" tenminste op Amerikaanse sites. Dus 3maanden kuur is dan ook 3maanden rust tussen de volgende kuur. Maar aangezien wij wel iets verstandiger willen omgaan met deze spullen is het misschien toch verstandig 1 of 2 maandjes extra te wachten.Volgens mij sporen die Amerikanen zowieso al niet

marcos zei:
Veel mensen doen "time on=time of" tenminste op Amerikaanse sites. Dus 3maanden kuur is dan ook 3maanden rust tussen de volgende kuur. Maar aangezien wij wel iets verstandiger willen omgaan met deze spullen is het misschien toch verstandig 1 of 2 maandjes extra te wachten.Volgens mij sporen die Amerikanen zowieso al niet

time on time of is vrij normaal meesten nemen kortere pauzes. en amerikanen sporen niet? neej mischien niet maar heb je wel eens fotos van hun gezien? een gemiddelde junior in amerika ziet er bijna nog beter uit dan de beste van nederland.

!!BarmaN!! zei:
een gemiddelde junior in amerika ziet er bijna nog beter uit dan de beste van nederland.

Puur statistiek bro...

Amerika telt 300 mio inwoners..NL maar 16 mio.. dat is dus een factor 18 verschil. Daar zullen dus meer genetische wonders lopen dan hier...

D.W.

dutch windmil zei:
Puur statistiek bro...

Amerika telt 300 mio inwoners..NL maar 16 mio.. dat is dus een factor 18 verschil. Daar zullen dus meer genetische wonders lopen dan hier...

D.W.

En wat sporten betreft hebben ze daar goede faciliteiten op school. Voor ze daar aan BB beginnen hebben ze vanaf junior high al vaak een legio aan sporten beoefend waar krachttraining gewoon een onderdeel is. De mentaliteit is daar ook heel anders. Hier is je best doen vaak al genoeg, daar willen ze gewoon de beste zijn en leven sporters gewoon veel extremer. Komt nog eens bij dat BB daar ook een stuk populairder is en ze ook procentueel meer beoefenaars hebben.

iedereen wil toch de beste zijn? waarvoor doe je het anders je gaat niet voor een 2 e plek.

maar inderdaad veel amerikan footbal op high school gelijk met de nodige as dus ze bennen meestal wel wat groter dan de gemiddelde 16 17 jarige.

volgens mij hebben teams ook vaak dokters die ook dingen voorschrijven maar dat kan ik verkeerd hebben. maar dat doen ze hier ook och heb je ergens last van spuit erin kun je tenminste doorspelen. ookal ga je er kapot aan ze woden gewoon gebruikt.

!!BarmaN!! zei:
hey ookal ik nu nog met en kuur bezig ben ben ik vast de volgende aan het plannen en wil graag jullie mening.

1-8 test prop 100mg eod
1-6 tren acate 75mg eod
4-8 winstrol 40mg per dag

wat vinden jullie ervan?
over de test prop doses zit ik nogal te twijfelen
en welke weeken ik nou de tren en welke weken ik de winstrol moet nemen

de bedoeling is om keihard te worden.

is de ook nog iemand die een soortgelijke kuur heeft gedaan? zoja graag je ervaring

t*ring nu is het mijn eigen schuld dat het oftoppic gaat. maarja weer ontoppic als het kan.

Gaat mij enkel om de leeftijd hierin. Ieder doet wat die niet laten kan, maar 18 jaar en zulke kuurplannen, zeg achteraf niet dat je niet gewaarschuwd bent. Kijk naar Tom Prince, net als flex volledig in puin, zelf natural doortrainen met goed dieet en supps leggen al te veel druk en stress op ze lichaam, zodat die nu volledig gestopt is met alles.

!!BarmaN!! zei:
3maand was maar een voorbeeld. maar de vorige x zat er 5 maand tussen en kon merken dat na 3maand ik weer hersteld was. mijn ballen waren weer op normale groote ik ging weer vooruit. kben in die laatste 2 maand voor mijn kuur vanmezelf ook nog een paar kilo gegroeit. ik wou deze kuur eerst al eerder doen wou al een a 2 maand eerder beginnen. maar ging op dat moment zo goed vooruit ineens dat ik het uithebgesteld tot ik weer een slechte periode had. gebruik deze x ook hcg de vorige x alleen nolva. maar dat ik het over 3maand wou doen is nog niet helemaal zeker. maar als het meezit ga ik dit jaar de hoogeveen c junioren doen. dus daarom moet het wat eerder anders had ik zobzio wel weer een halfjaar ofzo gewacht.

Dat hoeft dus niet direct te betekenen dat alles onder water 100% is.

Ik zou regelmatig je bloed laten testen (nier-/leverfunctie en hormoonhuishouding). Zeker nu je zo jong zo fanatiek met AAS bezig bent. Laat onderstaand lijstje een paar keer per jaar testen.

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
LH
FSH
Testosteron

enigste waar ik nog over twijfel is of ik nou prop 100mg eod moet nemen of eod 150mg. omdat ik weer eens zo snugger was om sust op 750mg per week te doen. daarom vraag ik met af of ik niet beter 150mg kan doen inplaats van 100mg...

hey dutch heb je mijn mail nog ontvangen? check je mailbox ff

Ik denk dat wanneer je zo door blijft kuren je over een paar jaar al mega doseringen zult moeten gaan gebruiken wil het nog een goed effect hebben. Todat je rond voor je dertigste bent afgeschreven en je voor je gezondheid helemaal moet gaan stoppen met roids en misschien zelfs het trainen.
Wat ik wil zeggen je kunt nu zo wel binnen een paar jaar groot worden, maar ik denk dat je dat zo dan niet lang zal blijven.
Ik denk dat je veel te jong bent begonnen en je gebruikt nu al hoge doseringen, waar is het einde?

hgh insuline pfg2 enz...... ;) :D

weet dat ik jong ben begonnen. hoef je mij niet meer te vertellen.

maar kwil graag reactie over die kuur die ik gepost had. ik weet dat ik vaak of toppic ga maar der zijn nog maar een paar die serieus hebben gereageerd.

duzz please ontoppic

!!BarmaN!! zei:
enigste waar ik nog over twijfel is of ik nou prop 100mg eod moet nemen of eod 150mg. omdat ik weer eens zo snugger was om sust op 750mg per week te doen. daarom vraag ik met af of ik niet beter 150mg kan doen inplaats van 100mg...

als ik jouw was zou ik gewoon een niet al te zwaar kuurtje nemen, dat puur is om massa te behouden en niet om te veel massa aan te zetten.

Volgens mij is winstrol alleen eigenlijk al genoeg om massa te behouden, maar natuurlijk met test en tren kan je ook misschien de nodige spiermassa krijgen. de tren is ook zeker een van de beste spierbehouders. t is goed spul, dus zou de test gewoon bij gebruiken voor je libido

!!BarmaN!! zei:

Zou voor de 100 gaan...het maakt niet uit of je wat lager gaat zitten dan de keer ervoor dat kan gewoon..je zult wel minder massa erbij krijgen maar dat is vooral alleen omdat je een lagere dosis hebt

4cc

MrJ zei:
Dat hoeft dus niet direct te betekenen dat alles onder water 100% is.

Ik zou regelmatig je bloed laten testen (nier-/leverfunctie en hormoonhuishouding). Zeker nu je zo jong zo fanatiek met AAS bezig bent. Laat onderstaand lijstje een paar keer per jaar testen.

gamma GT
ASAT (SGOT)
ALAT (SGPT)
LDH
natrium
kalium
kreatinine
LH
FSH
Testosteron

Dus dan moet je gewoon dit lijstje aan je dokter geven en zeggen
dat ie dat moet controleren en dan doet ie dat zonder verdere reden ?

Ze zullen vast wel vragen waarom ja.

Volgens mij kunnen het ze je niet eens weigeren een verwijzing uit te schrijven. Maar dat doen ze dus ook niet, zo zien ze iig dat je er verstandig mee bezig bent.

En dan heb je tenminste zwart op wit hoe je eraan toe bent ipv te denken dat je na 3 maanden wel hersteld bent... :rolleyes:

!!BarmaN!! zei:
hey ookal ik nu nog met en kuur bezig ben ben ik vast de volgende aan het plannen en wil graag jullie mening.

1-8 test prop 100mg eod
1-6 tren acate 75mg eod
4-8 winstrol 40mg per dag

wat vinden jullie ervan?
over de test prop doses zit ik nogal te twijfelen
en welke weeken ik nou de tren en welke weken ik de winstrol moet nemen

de bedoeling is om keihard te worden.

is de ook nog iemand die een soortgelijke kuur heeft gedaan? zoja graag je ervaring

mmm dit heb ik al vaak gezecht. ontoppic graag als je meer over bloedwaarden wil weten start een aparte thread.

het is voor jou bedoeld mbt. die waarden bro :) gezien je leeftijd :)

je kuur ziet er goed uit, ik zou de laatste 6 weken tren pakken en de winstrol zo laten, dan ben je aan het eind echt kei en keihard...

Terug
Naar boven