XXL Nutrition

De waanzin van roid-gebruik in de US

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ik heb is even zitten neuzen in de roids-sectie van bb.com en ik kom iemand tegen dit dit als eerste kuur wilt gaan doen:

Week 1 t/m 8 Test enanthate 400 mg/week
Week 1 t/m 8 Deca Durabolin 400 mg/week

Dus ik denk ik help die kerel (als eerste reply) en zeg dat ik het een beetje veel vind en ik adviseer hem het volgende:

Week 1 t/m 8 Test enanthate 250 mg/week
Week 1 t/m 8 Deca Durabolin 200 mg/week

Krijg ik daar reacties van 'experts' die mijn advies bull vinden en beweren dat je aboluut niet kunt groeien op zulke 'lage' doseringen.
Zijn ze daar in de US nu een totaal andere mening toegedaan dan hier ???
Wat een bull ik ben op soortgelijke doseringen als een raket gegaan.

De thread: http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?p=5032246#post5032246

Bij die Yanks is alles groter.

idd, het is wel wat aan de hoge kant, maar ik heb extremere kuren gezien voor beginners.

Black Knight zei:
Ik heb is even zitten neuzen in de roids-sectie van bb.com en ik kom iemand tegen dit dit als eerste kuur wilt gaan doen:

Dus ik denk ik help die kerel (als eerste reply) en zeg dat ik het een beetje veel vind en ik adviseer hem het volgende:

Krijg ik daar reacties van 'experts' die mijn advies bull vinden en beweren dat je aboluut niet kunt groeien op zulke 'lage' doseringen.

Maar wij hebben europeman! :thumbup:

Die Amerikanen zijn sowieso doorgeslagen, ik heb geregeld kuren voorbij zien komen met combo's als dianabol + anadrol.

Die gasten denken dat ze weten waar ze mee bezig zijn, en als je dan commentaar gaat geven, komt meteen hun 'ubergefuhl' naarboven en men voelt zich dan gauw geneigd tot flamepraktijken.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een kneuzen zeg.
En van extra bandbreedte hebben ze blijkbaar ook nog nooit gehoord. Krijg heel vaak de melding:

Server is too busy. Pleas try again later :rolleyes:

Al lezende krijg ik inderdaad het gevoel dat ze ietwat over het paard getild zijn. En door die idioot hoge doseringen gaat de roid-rage ook nog 's aardig opspelen.

Geen respect voor de yankees:thumbd:

Black Knight zei:

Ik dacht dat er nu een hele belachelijke kuur zou komen maar dat valt reuze mee dus....

Ik vind dit dus helemaal geen belachelijk beginnerskuurtje maar daar zullen velen van jullie het niet mee eens zijn,wat me overigens weinig uitmaakt.

Ik heb teveel mensen gezien/gesproken die geen reet gemerkt hebben van MAAR 250mg test en 200mg deca.
Het is ook een minimale dosis die normaal gesproken gebruikt word voor medische doeleinden dus wat jullie je nou druk maken over 200mg meer snap ik niet zo goed.
Als je nou met een kuur van 750 om 600 zou komen om te beginnen zeg ik ja, maar deze kuur lijkt mij helemaal top voor iemand die serieus met zn sport bezig is en gewoon gegarandeerd resultaat wil halen.

Komt gewoon omdat het een k*t forum is waar zo'n zweer onstaan,
je ziet het ook op nederlandse fora.
Ik denk dat het gewoon aan het standpunt van de moderators ligt,
ik bedoel, hier is de zweer echt apart hoe relaxt mensen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
ariekanarie zei:
Ik dacht dat er nu een hele belachelijke kuur zou komen maar dat valt reuze mee dus....

Ik vind dit dus helemaal geen belachelijk beginnerskuurtje maar daar zullen velen van jullie het niet mee eens zijn,wat me overigens weinig uitmaakt.

Ik heb teveel mensen gezien/gesproken die geen reet gemerkt hebben van MAAR 250mg test en 200mg deca.
Het is ook een minimale dosis die normaal gesproken gebruikt word voor medische doeleinden dus wat jullie je nou druk maken over 200mg meer snap ik niet zo goed.
Als je nou met een kuur van 750 om 600 zou komen om te beginnen zeg ik ja, maar deze kuur lijkt mij helemaal top voor iemand die serieus met zn sport bezig is en gewoon gegarandeerd resultaat wil halen.

Normaal zouden deze doseringen ook niet zo gek zijn, maar voor een eerste kuur vind ik het gewoon veel te veel.
En als jij mensen kent die niet groeien op 250 mg test en 200 mg deca, als je de thread gelezen hebt dan kun je zien dat ik 12,5 kg gepakt heb met soortgelijke doseringen. Mijn broer heeft dezelfde kuur gevolgd en een dikke 10 kg gepakt (hij is iets kleiner dan mij).
Verder zijn er mensen zat die alleen al op 200 mg deca/week zeer goede resultaten behaald hebben.

Als je van een eerste kuur 250 mg test en 200 mg deca/week 'geen reet merkt' dan heb je of met fake gekuurd of je training/voeding/rust zijn duidelijk niet in orde.

Dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor.
De een reageert nu eenmaal beter op bep dingen dan een ander.
Jij kent zat mensen die er wel goed op gaan en ik ken zat mensen die er niet geweldig op gingen terwijl ze alles goed voor elkaar hadden.

Bottom line is gewoon dat het imo geen belachelijke doseringen zijn en dat vinden die Amerikanen blijkbaar ook.
En velen met mij hier ook want ik kan je zat topics laten zien waar regulars van dit forum ook dat soort doseringen aanraden.

Dus we kunnen er wel een welles nietes spelletje van maken maar daar komen we weinig mee verder.Het is jouw persoonlijke mening en dat mag.

Ook op de duitse fora's komen regelmatig over de top-newbie kuren voorbij..geef je commentaar op een geplande kuur van iemand..onmiddelijk komt er een post achteraan.."na was ist das fur ein ami-kuhr"

Tja, ook de pasgeboren Heilko's uit ons buurlandje hebben soms een wat vreemde benadering van roid gebruik.

Immer geradeaus bruder! :cool:

Navy zei:
Maar ik weet zeker dat er hier ook zat mensen zwaarder en meer kuren dan ze toegeven. Omdat ze bang zijn geflamed te worden.
Sommigen beweren natural te zijn. terwijl het overduidelijk is dat je op die leeftijd niet zo'n lichaam kan hebben..al had je de allerbeste genen.
Maarja ieder zijn goed recht, maar vindt het een beetje schijnheilig.

greetz

Dat vind ik nou ook :D

400mg of 500mg test per week + 400mg deca of boldenone

ik volg ariekanarie. ik vind dat dit moet kunnen als eerste kuur. is niet overdreven. en dat je als tweede kuur meer moet gebruiken, is dikke zever. laat minstens 6 maanden tussen je kuren en je kan gerust dezelfde kuur gebruiken. mijn eerste kuur was ook veel te licht combo van 250mg test, winstrol en primobolan. is jaren geleden, maar ik vond het maar niets.

ikzelf ben ook een voorstander van met de minste hoeveelheden maximaal resultaat halen.

stel nou je haalt met een 250 test en 200 deca per week 8 kilo, wat imo al weinig is maar goed.

en je haalt misschien met een 500 test en 400 deca per week 11 kilo.

is het het dan waard geweest om 2 keer zo groot risico te nemen voor 3 kilotjes extra?

denk daar maar eens over na ;) en vergeet ook het financiele aspect even niet

Black Knight zei:
.

Als je van een eerste kuur 250 mg test en 200 mg deca/week 'geen reet merkt' dan heb je of met fake gekuurd of je training/voeding/rust zijn duidelijk niet in orde.

Grote onzin!
Ik heb samen met een maat deze kuur gedaan en bij mij sloeg die perfect aan.(+9kilo)
M,n maat pakte nog geen 2 kilo en had geen krachttoename.
Gear kwam van dezelfde dealer.
Training, voeding, en rust in orde.

Nu jij weer.

ik zou niet eens stacken

500 mg test/week ... 8 weken en gedaan

niet teveel aanklooien in de eerste kuur.

je kan trouwens geen vaste dosis aanraden hoor, want de ene heeft meer nodig om hetzelfde effect te bereiken dan de andere die op lage dosis perfect gaat, heeft te maken met genetische aanleg , receptor aantal enz.

dit zijn dus echt geen hoge doseringen.
ik zelf zou als eerste kuur alleen test nemen, weet je gelijk hoe je gaat op de basis roid, wat volgens mij in elke massa kuur moet zitten.
500mg test werkt volgens mij beter als 250 mg test en 200 mg deca, het is nog een stuk goedkoper ook! :D

Die amerikanen bekijken het ook anders,zoals eenieder die er al geweest is weet dat ginds alles groter is. Ze denken, als je iets doet moet je het direct goed doen,waarom een kuur doen waarmee je maar 8kg pakt als je er een kunt doen waarmee je 15kg pakt. Nu,deze kuur die als vb gegeven wordt is echt niet zo extreem,ik heb voorbeelden gezien van 1000mg test voor een eerste kuur samen met 100mg tren eod voor 12 weken,dat is toch al andere koek.Vergeet ook niet dat het Pro-gevoel ginds erg groot is,velen denken prof te kunnen worden en er zijn dan ook amateurs die meer gaan gebruiken om toch maar zo snel mogelijk bij de profs het podium op te kunnen.

Terug
Naar boven