XXL Nutrition

De waarheid over Nelson Mandela

"apartheid"
"US Presidential Medal of Freedom"
"Honorary Canadian citizen "
"Lenin Peace Prize from the Soviet Union"
"Al-Gaddafi International Prize for Human Rights"
"Peace Award by Turkey"
"Bailiff Grand Cross of the Order of St. John and the Order of Merit"

Hij heeft zijn strepen verdient.

Vertel, welke massamoordenaar dacht dat zonder een doel te hebben voor alleen maar vernietiging of alleen heerser of een stuk land?

Knap, zie je me ergens zeggen dat hij alleen slechte dingen heeft gedaan dan? Er zijn ook wel zeer twijfelachtige mensen geweest die de nobelprijs voor de vrede hebben gekregen. Ontken je nu serieus dat hij zware misdaden heeft begaan?

Ik snap je laatste zin niet zo goed (no offense).

Flauw ??? Ik heb in geen enkele nieuwsuitzending of actualiteitenprogramma ook maar 1 negatief woord gehoord. Integendeel, als je niet beter wist zou je denken dat ze het over de grootste held ooit hebben die in heel zijn leven nooit 1 vlieg kwaad heeft gedaan. De main stream media is lachwekkend en iedereen die dat ontkent moet dringend wakker worden.
Eens.

Heb iemand op men facebook die niets anders doet als dit soort dingen posten, corruptie in politiek vooral. Dingen waar je op normale media niks over hoort. Altijd interessant.

Blijkbaar deed Nelson Mandela(of zen groepering tenminste) graag aan "necklacing", autobanden vol benzine over mensen hun hoofd binden en in brand steken. Wat een rolmodel.

Eerlijk gezegd verbaast het me niet. Al lang geleden het feit ge-accepteerd dat politiekers meestal stukken stront zijn. Diegene met echt goede bedoelingen komen nooit aan de top. Vuil wereldje.

En dat de media dingen verzwijgt is ook niks speciaals:

"History is written by the victor" ~ Churhill (vermoedelijk)

Media en geschiedenis boeken, neem het allemaal met een korreltje zout :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mandela+Gullit.jpg

1997-...-This-file-photo-dated-22-November-shows-So-5861619.jpg

2010-arafat-mandela.jpg

Communistenvriendje en verder vooral vriend van foute leiders als Soeharto, Khadaffi, Fidel Castro, Abacha, Ruud Gullit :D. Maar past natuurlijk wel goed in het rijtje leiders van Afrikaanse landen. Integriteit is daar voor de meeste leiders een scheldwoord.

Niets goeds over de dode. Kom hier ff 10 jaar eerder mee. Overal zit een verdraaide waarheid achter. Ik weet zeker dat Mevrouw Theresa ook een heks was buiten de media om. Lekker belangrijk. Je kan geen revolutie starten zonder wat 'slechte' daden achter je naam te zetten.
Ghandi?

Goed topic

"apartheid"
"US Presidential Medal of Freedom"
"Honorary Canadian citizen "
"Lenin Peace Prize from the Soviet Union"
"Al-Gaddafi International Prize for Human Rights"
"Peace Award by Turkey"
"Bailiff Grand Cross of the Order of St. John and the Order of Merit"

Hij heeft zijn strepen verdient.

Vertel, welke massamoordenaar dacht dat zonder een doel te hebben voor alleen maar vernietiging of alleen heerser of een stuk land?

Geweldige strepen ook :p

Komt op neer hij heeft zijn land en macht verkregen met voldoende geweld en moorden.

Ik weet niet meer waar ik het voor het eerst heb gelezen. Maar je kan veel info vinden wanneer je "we shall liberate this country with our boxes of matches and our necklaces" intypt op google. Of gewoon wat opzoekt over Winnie Mandela.

Winnie had toch een jongetje ontvoerd die later dood is teruggevonden?

Interessant topic. Ik zal het filmpje(of een deel ervan) eens bekijken als ik tijd heb.

Winnie had toch een jongetje ontvoerd die later dood is teruggevonden?

Inderdaad. Ze is ook nog voor andere dingen veroordeeld geweest, zoals fraude. Ongelooflijk dat zo iemand het nadien terug tot een hoge positie binnen het ANC heeft geschopt. Zegt genoeg over die partij.

De leider van de jeugdtak van het ANC is ook zo een eng mannetje.

Terug
Naar boven