XXL Nutrition

De Wereld Draait Door: gestoord wijf

  • Topic starter MacB
  • Startdatum
  • Reacties 102
  • Weergaven 26K
  • Volgers 14

Bezoekers in dit topic

Ik ben zeer goedaardig tov huisdieren maar ik vreet ongeveer alles wat bij de beenhouwer te vinden is en niet te vet of te smerig is. Ik heb er allang vrede mee dat ik een hypocriet tot en met ben. Ik ben zelfs gaan houden van dat imago en heb bv pret wanneer ik zie dat mijn kat weer een muisje heeft om effe mee te spelen. Ik gun het haar van harte omdat ik een zekere eenzijdige affiniteit met dat beest heb.

Deze mevrouw is naar mijn normen dan ook vrij gestoord. Ik vind niet dat haar kwaad berokkend hoeft te worden maar begrijp niet waar de drang vandaan komt om zich in een dergelijk lastig parket te werken. In het leven moet je ernaar streven om de ware aard van de mens te kunnen erkennen en jezelf er dan tolerant tegenover te maken, anders brand je op. Iets waar dit gevalletje glansrijk in zal falen. Een dikke hypotheek op haar toekomst dit.
 
Vermoorden wij katten of andere huisdieren dan?

Als je de er wat groter van kon worder wel......stelletje eikels.
Echt super hypocriet allemaal...ow arm poesje....lekker kipfiletje ?

Maar oke....die nek omdraaien gaat nergers over...depri...whatever.
 
Als je de er wat groter van kon worder wel......stelletje eikels.
Echt super hypocriet allemaal...ow arm poesje....lekker kipfiletje ?

Maar oke....die nek omdraaien gaat nergers over...depri...whatever.

ze zag er een beetje depri uit bij DWDD
 
Laatst bewerkt:
Och, nu krijgen we weer zo'n domme bash-discussie omdat het allemaal van één kant wordt belicht!

Goedzo, valt me nog mee dat je er 'discuss' onder zet ipv 'bash er maar op los'
 
zieke wijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DOE NORMAALLL B!TCH!!!!!!!!!!!!:!
 
Wat is er mis met het bashen van een wijf die denkt dat haar kat depri is en hem daarom dood maakt?
 
Laatst bewerkt:
je moet de nek van dat wijf omdraaien, want ze zag er een beetje depri uit bij DWDD

Buiten het feit dat het een dom wichtje is....
Ze had gewoon een slimmer argument moeten gebruiken...namelijk voor consumptie.Als ze het beestje gewoon opgegeten had was er niks aan de hand geweest imo.Maar ja als het over katten & honden gaat doen mensen hier in nederland altijd zo hysterisch.
Maar nogmaals deze reden van haar is natuurlijk achterlijk.
 
Laatst bewerkt:
Als je gekend wil worden in de media en daarmee je toekomst wil uitbouwen in een of andere kunst, lukt dit dezer dagen blijkbaar het best met negatieve
publiciteit. Dat is hier toch al aardig gelukt blijkbaar, haar zal je nog wel even herinneren hé. Zoals een wijze man al zei: de wereld is kapot, we hebben het eindelijk gekunnen.
 
10 verkrachters en moordenaars vrijlaten uit de gevangenis, en een aardige uitnodiging met haar adress geven lijkt me wel een leuk kunstwerk

Er lopen er genoeg op vrije voeten:)
opsluiten dat mens.
 
Kuikentjes in de papierversnipperaar? Dat is idd sick

Dan zou ik maar geen kip nuggets meer eten bij de MC of de Burger king.

Dat van de kat is wel erg ziek maar die kuikentjes klopt als een bus. Als je daar niet tegen kan, kan je maar beter vegetarier worden.
 
Dan zou ik maar geen kip nuggets meer eten bij de MC of de Burger king.

Dat van de kat is wel erg ziek maar die kuikentjes klopt als een bus. Als je daar niet tegen kan, kan je maar beter vegetarier worden.

snap je nog steeds mijn punt niet...het gaat mij er niet om dat het gebeurd. dat weet ik ook wel. Maar de manier waarop mevrouw ons "bewust " denkt te maken.

Ik kan nu ook wel naar de wei gaan een paard dood schoppen, en vervolgens zeggen dat tig mensen ook paardenvlees eten, dus het niet uit maakt.

Dat mens denkt goede dingen te doen, echter gaan er alleen MEER dieren dood door haar toedoen..hoe dom ben je dan., alsof ik nu geen kip meer ga eten als die snol een kat vermord
 
snap je nog steeds mijn punt niet...het gaat mij er niet om dat het gebeurd. dat weet ik ook wel. Maar de manier waarop mevrouw ons "bewust " denkt te maken.

Ik kan nu ook wel naar de wei gaan een paard dood schoppen, en vervolgens zeggen dat tig mensen ook paardenvlees eten, dus het niet uit maakt.

Dat mens denkt goede dingen te doen, echter gaan er alleen MEER dieren dood door haar toedoen..hoe dom ben je dan., alsof ik nu geen kip meer ga eten als die snol een kat vermord

Ik weet niet of dit mens vegetarisch is of zo, maar ik kan me voorstellen dat ze ons op deze (extreme) manier ervan probeert te overtuigen dat wij indirect precies hetzelfde doen.

Veel teveel mensen doen hun ogen dicht als ze een slachterij binnenlopen, maar als ze dit zien dan is de wereld opeens te klein... Hoe krom.
 
hoezo?? waarom zou je dat willen zien, ik ga toch ook wegklikken als dieren geslacht zie worden.
zie totaal geen meerwaarde daarin. Je eet vlees, of niet, iedereen weet dat je vlees van een dood dier komt, klaar. Waarom zou je dan de confrontatie opzoeken...
 
hoezo?? waarom zou je dat willen zien, ik ga toch ook wegklikken als dieren geslacht zie worden.
zie totaal geen meerwaarde daarin. Je eet vlees, of niet, iedereen weet dat je vlees van een dood dier komt, klaar. Waarom zou je dan de confrontatie opzoeken...

Klik dit topic dan ook gewoon weg, in plaats van zo hypocriet te zijn en hier een enorme ophef van te maken.

Jij bent degene die dit topic heeft aangemaakt, dan zou je op z'n minst moeten weten hoe erg het er in een slachthuis aan toe gaat.
En als je dat zou weten zou je hier heel wat minder geschrokken van zijn, je zou in ieder geval de daden van deze vrouw een beetje kunnen begrijpen.
 
JA er worden per dag flink wat gezonde dieren weg geslacht zodat wij weer wat op ons bordje hebben. En JA het is hypocriet om te zeggen dat dit erger is dan de volgeautomatiseerde lijdensweg die een kip aflegt voordat wij die terugvinden in een bakje mcnuggets bij de mac.

Los van het feit dat ik dat domme wijf een onmogelijke rotkop vind hebben, wie de **** is zij om te beslissen dat haar kat depressief is en dood beter af.
Zou zeker mooi zijn als "Pinkeltje" reincarneerd in een leeuw en die chick helemaal kapotscheurd... karma

Wel grappig, dit zou in een hoop wereld delen niet eens het nieuws halen. Maar bijvoorbeeld hier op het DBB forum waar ik op dezelfde pagina verhalen lees over een een vader die zijn kinderen van de brug af slingerd en weer een ander die besluit zijn gezin af te slachten. Vind men het (aan de reacties van menig member af te lezen) erger dat een kat sterft.

Dierenleed (in dit geval bij een kat) raakt ons dus toch dichterbij.. puur omdat veel mensen (me included) zelf ook zo'n slaperig beest rond hebben banjeren.
 
Back
Naar boven